Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

God kveld til deg! Så flott at det ordnet seg med bukse.

LaRedoute.no har også mye flott og stilig gravidklær. Ligger på omtrent samme pris som h&m, har bestilt noe derfra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skytte, Cr@sh og pondusa!

Jeg har faktisk den katalogen fra LaRedoute.no Kanskje jeg skal prøve å kjøpe noe der jeg også. Det var så mye fint der husker jeg.. Skal nok lete den frem og ta en titt ja! Takk for tipset!

Ridetimen gikk bra, og jentene var flinke i dag. Har vært på farta i mange timer nå, så jeg er helt utslitt.. Tror det blir sofaen neste. Har litt lyst til å se på Idol, men så er det Marion Ravn som er medprogramleder i dag, og jeg liker ikke henne... Nei, finne katalogen og legge meg på sofane ja!! Hade alle. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei Bertine!

Ny dag, og i dag er jeg 11 uker på vei!!

Aner ikke hva dagen bringer, men det finner jeg nok ut av.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa!

I dag har min kjære og jeg vært på en ny shopping tur, i dag til en liten by i nærheten som ingen av oss er veldig godt kjent i. Der har de nemli mammaklær på H&M. Fant en kjempefin litt sommerlig bukse som sitter godt nå, og som kommer til å vare en stund, så sant jeg ikke eser ut alt for mye alle andre plasser enn magen med det første. Det var samme geniale løsningen på den somd et var på den buksa jeg kjøpte i går, nemli at man kan brette opp bena, og så blir det en fin capribukse istede. Så nå føler jeg at klesproblemet er løst for en stund ihvertfall!

Ellers har jeg vært hos mamma og i stallen. Vi gikk en tur med to av unghestene, og det er så morsomt å se hvordan de reagerer på verden som ligger "utenfor" stallen. Så mye nytt og spennende å se på atte! Tok kveldsfôringen for mamma i dag også, så jeg kommer rett fra stallen nå. Skal opp tidlig imorgen og ta morgenstellet også, og det er så koselig! Høre hestene gomle fornøyd på maten sin. :)

I morgen er det visning i huset til min kjære, det har visst ringt ganske så mange som ville komme og se, så det blir spennende å se hvordan oppmøtet er imorgen. Dvs, vi får ikke sett det, for megleren skal ta visningen alene, men vi får vel høre det av megleren etterpå.

Nei, jeg får gå og være litt sosial med min kjære. Natta alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør i dag jo! Hva er dette for noe egentlig?! Jeg vil ha SOOOOOOOL!!!

:vinke: Cr@sh og pondusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trøst har det snødd hos oss i dag også... En dårlig aprilsnarr spør du meg! :sur: Jeg vil ha VÅÅÅÅR og SOOOOL og VAAARME!

Håper det er bra med deg og magen!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :vinke:

Tenk, 11 uker allerede....tiden flyr!

Hoeres saa koselig med stalljobbing...savner tiden som hestejente, jeg! :grine:

Ha en fin dag i dag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til trøst har det snødd hos oss i dag også... En dårlig aprilsnarr spør du meg! :sur: Jeg vil ha VÅÅÅÅR og SOOOOL og VAAARME!

Håper det er bra med deg og magen!

:kyss:

Ingen trøst at det snødde hos deg altså, jeg deler gjerne sola med alle mine venner! ;)

Innom med en :klem: og ønsker deg god mandag og en god uke. Snart er det påske!

Takk og i like måte!!

God morgen! :vinke:

Tenk, 11 uker allerede....tiden flyr!

Hoeres saa koselig med stalljobbing...savner tiden som hestejente, jeg!  :grine: 

Ha en fin dag i dag!

:kose:

Du må bare komme og hjelpe til neste gang du er i norge altså.. Tihi, det er nok å gjøre der! ;)

I går kveld ble det endelig litt action på oss! :sjarmor: Det var leeenge siden sist, men sånn er det vel når man har gått inn i murmeldyr-modus... Hehe, håper det bedrer seg fremover!!

I dag regner det ute, så det er vel ikke mye som skjer i dag heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 11 uker!

Lykke til med visning i dag!

:klem:

Fikk ikke med meg deg først jeg MissS. Visningen var i går, så nå gjenstår det bare å høre hvordan det har gått, om det er noen intressenter allerede hadde jo det vært helt supert!! :)

Det er helt utrolig at det har gått 11 uker alt, jeg tror ikke jeg har skjønt det helt ennå jeg.. Men så tørr jeg ikke å slippe gleden helt frem ennå heller da.. Neste uke kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR 11 UKER!!!!!!!!

Og så koselig du har hatt det sammen med hestene da! *sukk*

Dyr er nå bare best i verden da! Ingen man finner større sjelefred sammen med!

Og hanky panky du :sjarmor: Ja det blir et liksom ikke så mye av for tiden! Men det er ikke så viktig lengre,mulig vi fikk nok under prøvingen :ler:

Håper du får ei fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Heia Skytte!

Det sluttet å regne i dag!! (enn så lenge hvertfall...)

Vi har vært en tur i byen og kjøpt bursdagsgave til mora til min kjære. Og så har jeg vært ute en tur med snilleste snille av hestene, og det var så sinnsykt deilig!

Imorgen drar vi vel forholdsvis tidlig tror jeg, vi skal jo til sverige før bursdagen, så da er det greit å ha litt ekstra tid. Blir mye kjøring da, kan ikke si jeg gleder meg til det... Begynner å merke at jeg har en mann som bare er hjemme også, vi går litt lett oppå hverandre, og han er ganske så humørsyk, noe han ikke merker særlig godt selv desverre. Håper virkelig at han får seg en jobb snart, så vi får litt pusterom fra hverandre. Er godt å savne litt også tror jeg!!

Min mormors engelsktalende venninne sa om sin mann; I married him for better and for worse, but not for lunch! Godt sagt syns jeg!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Fjellrypa!

I dag får jeg ikke mye tid til å skrive, men det klarer jeg vel å ta igjen snart.. ;)

Gleder meg til å gjøre noe annet enn å sitte her hjemme og glo for en gangs skyld.

Men, før vi drar skal jeg se en episode av frustrerte fruer som jeg lastet ned i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mormors engelsktalende venninne sa om sin mann; I married him for better and for worse, but not for lunch! Godt sagt syns jeg!

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...