Missbumblebee Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei iss! Nå har jeg vært hos legen, og urinprøven min var helt fin, heldigvis! Men, jeg hadde senkning på 66, og legen har satt meg på pennicilin (eller hvordan i allverden det skrives..) Vet fremdeles ikke hvor jeg er syk hen da. Han mente det kunne være luftveiene, men det kunne være en hel masse annet også. Men nå får jeg prøve denne kuren da, og se hvordan det hjelper. Jeg skulle bare ringe igjen dersom det oppstod noe, eller hvis jeg får noen symptomer av noe slag. Tar nok en telefon til homeopaten min også, vet ikke hvor gunstig det er at jeg tar homeopatmidler sammen med den medisinen, så det er greit å avklare. Må slappe av litt nå jeg, så kommer jeg nok tilbake etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2006 #602 Del Skrevet 28. mars 2006 God bedring, da. Bra at det ikke var UVI hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #603 Del Skrevet 28. mars 2006 Usj... ikke no greit å være syk. Håper det går fort over.... Stor til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 28. mars 2006 #604 Del Skrevet 28. mars 2006 Oi! God bedring da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk jenter, jeg håper det blir bedre i løpet av dagen imorgen hvertfall, han sa at det ville ta en dag eller to før jeg merket bedring. Nå er det snart kvelden her, jeg tviler på at jeg orker å være våken til etter begge CSIene som min kjære MÅ ha med seg... Natta alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2006 #606 Del Skrevet 29. mars 2006 God morgen humlevenn! Er formen bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 29. mars 2006 Ny dag, nye muligheter... I dag stod jeg opp til at lillevoff hadde laget et nytt hull i sofaen.. Utrolig kjedelig at hun ikke kan gjøre det mens vi er i nærheten så vi får tatt henne på fersken.. Hun lærer jo aldri ellers... Godt vi skal bytte sofa når min kjære får solgt huset. Dvs vi kaster begge mine, som nå er hullete og fæle, og så skal hans ene komme hit, og så kjøper vi en sånn daybed med massssse puter i. I dag skal vi dra enten til byen eller et tettsted ikke så langt unna her. Jeg orker ikke dra til byen vis formen er som i går, men det lille tettstedet går an. Mamman og søsteren til min kjære har bursdag, så vi må finne gave, og et kort til den kommende tanta, for hun vet ikke noe ennå. Hun er jo gravid hun også, så jeg gleder meg til å se hvordan hun tar imot nyheten. Syns det blir så koselig med to små søskenbarn med bare noen få mnd imellom. Vel, får ta en aldri så liten runde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mars 2006 #608 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du får en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2006 #609 Del Skrevet 29. mars 2006 Ånei så kjipt med sofaen da! En liten rakker altså? Blir spennende å høre hvordan hun tar nyheten! Skal dere fortelle snart? Håper du føler deg bra idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. mars 2006 #610 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du får en fin dag/kveld og at babynyheten blir godt tatt imot Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du får en flotters dag! ← Joda, den har ikke vært så værst! Ånei så kjipt med sofaen da! En liten rakker altså? Blir spennende å høre hvordan hun tar nyheten! Skal dere fortelle snart? Håper du føler deg bra idag! ← ja, hun er helt klart en liten rakker! Dvs, hun er ikke så veldig liten legre, hun er større enn storevoff alt... Vi skal fortelle på tirsdag, så det en nesten en uke igjen... Leeeenge å vente! Litt bedre form i dag faktisk, selv om jeg er slapp ennå. Håper du får en fin dag/kveld og at babynyheten blir godt tatt imot Idac ← Takk! Gleder meg til å se hvordan hun reagerer! Men det er nå ennå endel dager til da.. Vi har vært i byen en tur, og shoppet litt. Dvs, min kjære har shoppet, og jeg har vært med. Nå skal jeg slappe av på sofaen litt. Tuddelu så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mars 2006 #612 Del Skrevet 29. mars 2006 Heia vennen! Huff..ikke kjekt å høre at du er syk...Og så er jeg lei meg for at jeg ikke får vært her så mye for tiden...Men håper på roligere tider etterhvert! Riktig god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Skyttemor! Ikke vær lei deg for at du har mye å gjøre, jeg venter tolmodig på deg jeg vet du! Har sovet som en stein i natt, selv om min kjære skravler og holder på fordi han blir lys våken når han endelig kommer seg i seng. Må si at jeg blir litt oppgitt av han innimellom, for han er ikke spesielt økonomisk av seg, og sånn ståa er nå, så må vi faktisk være litt mer forsiktige med penger. Han sa i går kveld at vil kunne dra på Ikea i dag og kjøpe sånn sengebrisk, og med madrass og bunn, så blir det litt penger. Samtidig har jeg måttet låne penger av mamma for å klare den sinnsyke strømregning denne mnd. Og det må jeg jo selvsagt betale tilbake! Han er så vant med å få hjelp hjemmefra, at han nesten er litt bortskjemt... Må snakke litt ordentlig med han om det der kjenner jeg, for jeg vil ikke være "store-stygge-ulven" som sier nei til alt som er gøy hele tiden. Vi kan heller shoppe litt dersom han får et okei overskudd på huset. Kjenner at dette egentlig har irritert meg en stund. Det må ordnes opp i ja! Ellers, så skal jeg ut å spise god mat i dag, og det blir deilig. Håper bare jeg klarer å spise litt mer enn jeg har gjort i det siste... Kan ikke akkurat si at matlysten er på topp nei, og når jeg først spiser, så blir jeg jo mett før jeg har spist halvparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mars 2006 #614 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen du!! Kjenner litt til en sånn mann som plutselig gjerne vil ha både det ene ogdet andre akkurat når det passer som værst! Tror bare ikke de tenker så langt bestandig! Men en god prat er nok bare lurt når man irriterer seg! Vet hva du mener ang mat! Gørrkjedelig når man skal spise noe kanongodt,så bare 123 så er man stappa...Og så snart maten er ute av syne så er man like sulten igjen! Håper du får en fin dag nå! Må kose litt med rakkerungene for meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 30. mars 2006 #615 Del Skrevet 30. mars 2006 Har sovet som en stein i natt, selv om min kjære skravler og holder på fordi han blir lys våken når han endelig kommer seg i seng. Må si at jeg blir litt oppgitt av han innimellom, for han er ikke spesielt økonomisk av seg Har du stjålet kjæresten min?!?! Ha en fantastisk dag! (hvor langt er du egentlig på vei nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2006 #616 Del Skrevet 30. mars 2006 Saann dagseng er kjempekoselig! Her i huset er det nok jeg som maa bremses mht til oekonomi. Har paa foelelsen at hos de fleste par er det nesten alltid en som vil bruke mer penger og en som vil holde igjen! Men da blir det i det minste balanse! Bon Appetit i dag! Du faar lage noe ekstra godt, kanskje du klarer litt mer enn vanlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Skytte, Freyja og Holly Hobbie! Jeg er 10 uker og 5 dager på vei nå. Tiden går både utrolig fort og fryktelig sakte på en gang... Gleder meg veldig til 12 uker er over nå! Det er vel som oftest sånn at man ikke er like økonomiske av seg i et parforhold ja.. Jeg er nok ikke verdens beste selv, men jeg tenker hvertfall litt lengre enn bare på hva som er på kontoen akkurat nå.. Skal nok få tatt det opp med han ja, men ikke akkurat nå. Er trøtt og sliten, tror jeg skal ta en deilig dusj snart, kanskje jeg føler meg litt bedre etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #618 Del Skrevet 30. mars 2006 Når er din første ordinære UL? Jeg fikk beskjed fra jordmor, at min ble rundt ca uke 16.. Skal på tidlig UL neste fredag også. Oi, 10 uker og 5 dager, så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 30. mars 2006 Når er din første ordinære UL? Jeg fikk beskjed fra jordmor, at min ble rundt ca uke 16.. Skal på tidlig UL neste fredag også. Oi, 10 uker og 5 dager, så bra!! ← Jeg har ikke fått noen time for det jeg, men det ordinære tilbudet er en gang mellom uke 17 og 19. Jordmortime har jeg fått i uke 15 (eller var det 16 tro?). Det er bare en ordinær UL, dersom alt ser bra ut får man ikke flere enn det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #620 Del Skrevet 30. mars 2006 Ok Så den ordinære er ikke før mellom uke 17-19... Har du ikke hatt jordmortime før den du skal ha i uke 15? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå