Missbumblebee Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 22. mars 2006 Lykke til hos homeopat! ← Takk Ja, lykke til i kveld. Har ikke saa mye erfaring med homeopati - hva gjoer hun/han? ← Hun holder på med øreakupunktur, homeopati og fotsone, men jeg kaller henne bare homeopat til vanlig... Jeg pleier vanligvis å få god omgang med fotsone først og noen nåler evt "frø" i ørene, og så homeopatmiddel dersom det trengs. Det blir en slags "helhets-behandling" på en måte. Homeopati blir gitt ut i fra symptomer og personen som har symptomene. Veldig morsomt egentlig, for hvis man gir en "frisk" person et middel som syke bli bra av, så får den friske symptomer på det som middelet egentlig fungerer mot.. Skjønte du den? Hehe, ikke så lett å forklare... Jeg har hvertfall gått til henne i flere år nå, og er superfornøyd, hun har fått kroppen min i såppas god form at både hun og jeg har blitt overrasket over det. Hun kaller meg "solskinnshistorien" sin, og det er ganske moro syns jeg. Jeg må bare si en ting.. JEG HATER TRANSMAK!!!! Tar jo sånne trankapsler, men jeg går og gulper opp tran hele tiden, og det er så grusomt.. Særlig når jeg går rundt å er kvalm samtidig... Ista spurte min kjære om jeg var dårlig, for jeg så ikke så frisk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mars 2006 #562 Del Skrevet 22. mars 2006 Heia du!! Så BRA at du har en sånn flink lege!! Jeg blir like glad for hver gang jeg hører om flinke leger jeg!! Supert at du får så mye oppfølging! Og koselig helg med tantesjarmøren!! Er sikker på at de satte stooor pris på å få være alene litt ja! Og så snillt med pakkesang til den lille! Det er nå sååå stas syns jeg da! Håper du har en fenomenal dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #563 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Skytte! Jeg blir helt rørt nårjeg får noe til den lille huleboeren min jeg... Tenk at det er MIN tur til å få sånne gaver!! Det er helt utrolig. Jeg fikk ikke skrevet noe her i går kveld, for jeg var så sliten etter homeopat-timen at jeg lå langflat på sofaen og sovnet der... Helt kake utslitt, tror det henger litt igjen etter helgen. Jeg fikk et "gammelt" homeopatmiddel (altså et middel jeg har tatt tidligere som har hjulpet da) og skal prøve det en stund nå. Fikk også noen nåler i øret og fotsoneterapi, og jeg kjente at magen begynte å jobbe mens jeg lå der. Håper så inderlig at det hjelper! Jeg vil ikke ikke ikke begynne på noe skolemedisiner mens jeg har et lite nurk i magen. Dermed basta! Vet ikke helt hva som skjer i dag, får vente til min kjære står opp og høre om han har noen planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mars 2006 #564 Del Skrevet 23. mars 2006 Tilbake fra veldig koselig tur i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #565 Del Skrevet 23. mars 2006 ÅÅåå så skjønt å få ting til lille beibissen... Kan se for meg hvordan det føles.. Håper det hjelper og du vil føle deg bedre snuppa! Hva dere har gjort idag da? Må slappe av og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #566 Del Skrevet 23. mars 2006 Tilbake fra veldig koselig tur i skogen. ← Så fint at turen var vellykket!! ÅÅåå så skjønt å få ting til lille beibissen... Kan se for meg hvordan det føles.. Håper det hjelper og du vil føle deg bedre snuppa! Hva dere har gjort idag da? Må slappe av og ta vare på deg selv! ← Vi har vært en tur å henta en ny router (den vi hadde gikk i stykker så den måttes byttes), og så har vi vært innom hestene en tur, og det er alltid like koselig! På vei hjem kjørte jeg innom ei venninne, bare en superkort tur, måtte levere noen penger for tupperware-tingene som kommer imorgen. Og nå sitter vi her forran hver vår pc og gjør ikkeno egentlig... Skal nok snart gå å legg emeg litt på sofaen, for vi skal til mamma etterpå å hjelpe henne litt på gården, og jeg er sliten og trøtt nå.. Og så i kveld, da skal jeg komme sterkere tilbake her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mars 2006 #567 Del Skrevet 23. mars 2006 Hørtes ut som en akkurat passende mengde ting å gjøre idag!! Håper dere hadde det fint hos mammaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2006 #568 Del Skrevet 23. mars 2006 Saa flott at du faar god hjelp hos homeopaten din! Skjoenner godt at du vil slippe vanlige medisiner naa som du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. mars 2006 #569 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei vennen! ... er så flau over at det er så lenge siden jeg har vært hos deg! Men sånn er det... dagene bare flyr... Håper det er bra med deg og magen... Koselig med gaver da... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #570 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei Skytte Popelka Cr@sh Snakk om å snu døgnet altså... Jeg var helt utslitt i går, sovnet først på sofane før vi dro til mamma, så sovnet jeg etter at vi kom hjem, og som om ikke det er nok, så orket jeg ikke å være oppe mer da klokka var ti, så da gikk jeg å la meg, alene... Det er sjelden det!! Men min kjære er jo totalt avhengig av CSI så han fikk se den da. Snill jeg eller? Men, altså, jeg skjønner IKKE vitsen i at jeg skal våkne halv syv sånn helt av meg selv... Det er jo ikke noe å gjøre, til og med vofsene mine syns det er for tidlig til å være oppe... I dag er det fredag. Og jeg kan vel si med en gang at det kommer til å bli tidlig kvelden i dag... Håpløst! Kanskje jeg må holdes kunstig våken til midnatt og så legge meg? Min kjære snakket om å dra "hjem" i dag, det må vaskes der før det er klart for visninger, og det er lite fornuftig å ta med hundene da, så jeg kan ikke hjelpe til særlig. Hundene må være med neste helg, for da skal vi i familiebursdag der borte, og det blir litt vel langt å dra bare for en snarvisitt. Men da får vi nok holde hundene på ett rom eller noe, og gjøre rent der etterpå. Har fulgt litt med på hus som blir solgt i området der, og de aller fleste går til over takst, med hvertfall 100000, så vi har et ørlite håp om at det skal skje med hans hus også. Hadde så absolutt vært veldig okei å ha litt cash ekstra! Det er nok av ting som bør gjøres her i huset lissom... Og det er vel ikke helt billig med barn heller har jeg skjønt.. Nei, nå skal jeg ta meg en dagbokrunde. Tata så lenge! Cr@sh; du trenger ikke unnskylde sånn, bare kom innom når du orker og har tid du vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #571 Del Skrevet 24. mars 2006 Holdes kunstig våken Hvordan gjør man det??!! Det var bare sååå bra ting å si det!! Vært våken siden kl seks jeg nå så jeg skjønner tankegangen din!! Da jeg skulle på jobb skulle jeg ikke greid å dra meg opp kl sju engang...Men nå! Kæm ån! Får håpe han får mucho dineras for huset ja For syns jeg også har vært borti at barn ikke er helt gratis.......... Kanskje vi rækast ikveld?! Riktig god helg i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 24. mars 2006 #572 Del Skrevet 24. mars 2006 Good moorgen!!! Jeg skjønner hva du mener - jeg var oppe halv sju. Og det helt uten problemer. Men så har jeg vært syk i noen dager, og lagt meg veldig tidlig. Jeg synes du skal holde deg til naturterapi, jeg. Mye bedre for den lille! Ha en flott dag! Weeee - fredda!!! Helg og kos! Idol! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. mars 2006 #573 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) WEHEEEEEEEEEE1 Jeg har skrevet over 1000 innelgg nå! Og så så jeg det ikke før etterpå! Rakkern tute! Kos med besøk jenter! Skytte: Vi rækast ikveld dersom vi er våkne begge to! Hehe Freyja: Du må bli frisk! Og vi kan jo starte en "tidlig oppe gjeng" ellerno! *MissS* Endret 24. mars 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. mars 2006 #575 Del Skrevet 24. mars 2006 Bare innom for å gratulere med maaaange innlegg og ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. mars 2006 #576 Del Skrevet 24. mars 2006 Faktisk har du skrevet over 1000 innlegg! Tusen takk for alle oppmuntringsklemmene og gode ord i dagboken min! Setter veldig pris paa det! Ha en kjempefin helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 24. mars 2006 Faktisk har du skrevet over 1000 innlegg! Tusen takk for alle oppmuntringsklemmene og gode ord i dagboken min! Setter veldig pris paa det! Ha en kjempefin helg, vennen! ← Hihi, det er sant.. Har retta det opp nå! Jeg er raus med klemmer, særlig der de trengs!! Takk for "gratlasjon" Fjellrypa, og god helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #578 Del Skrevet 24. mars 2006 Pssssssssssssst! Rognebær er borte i helga så vi har hjemme alenefest i boka hennes!!*knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 #579 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #580 Del Skrevet 24. mars 2006 Tittei og god kveld! Koselig å skravle litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå