Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Hehe:

Jeg står og vasker opp og piper etter arne....

Sikkert et syn!

Hehe, jeg syns jeg ser deg! :ler:

Vi har vært ute og satt opp fengselsgjerde så lillevoff ikke klarer å stikke av mer. Kaldt og surt ute i dag, selv om sola steker, så jeg er knallrød i kinna og sånn rar og varm. Litt deilig egentlig. Vofsene var med ute i hagen, og lillevoff løp og herjet og lekte en hel masse, mens storevoff satt på trappa og ville inn. :ler: Hun har blitt voksen altså, det var for kaldt ute i dag til å gidde å leke noe.. Tror ingen hadde trodd hun skulle roe seg så mye bare på et eneste år. Litt deilig egentlig, blir godt når lillevoff blir så stor hun også.

Resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal egentlig, drar nok en liten tur til mamma etterpå, men ellers har jeg ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Egil band er konge!

Prøvde å lete fram cden min her om dagen men fant den ikke... Åhhh.. Må prøve igjen! Har så mange gode minner til den cden fra folkehøgskoleåret *mimre-mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Egil band er konge!

Prøvde å lete fram cden min her om dagen men fant den ikke... Åhhh.. Må prøve igjen! Har så mange gode minner til den cden fra folkehøgskoleåret *mimre-mimre*

Akkurat det har jeg også!!! Bare Egil var en gjenganger på folkehøgskolen jeg gikk på i 96/97... *mimre* :)

Nå har jeg nettopp spist alt for mye kinamat.. NAM!! Svingte innom på vei hjem fra mamma og kjøpte frityrstekte scampi og sursøt saus, det er sååå godt, og for en gangs skyld ble jeg ikke kvalm!! :hoppe: Tror det hjelper å ikke lage maten selv jeg... Bare synd det blir så dyrt å kjøpe hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne går mot døra, tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra før av, Arne er som vanlig kledd i svart, et blekt, blekt ansikt med en matchende bart, en matchende bart.

...

Måtte bare sjekk om jeg husket teksten jeg, og jaggu gjorde jeg ikke det!

(litt usikker på om det er lov til å legge den ut plutselig, men da antar jeg at en moderator gjør noe med det) :)

Det har ikke skjedd stort siden sist jeg var her inne, men jeg er nå en gang avhengig av KG så...

Deler av sitat slettet i henhold til Lvinneguidens Regler ang kopirett.

Vimselims

-moderator-

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Avhengig av kg??? :ler: Har du fått det fra???

Nei, det har jeg ikke sett.... Trallalalla...

Sov som en stein i natt og våknet til et kkkkaldt hus... Må fyre opp her før jeg klarer å sitte forran pcn noe særlig mer tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sånn* Nå håper jeg det blir varmt her fort!!

Har igrunnen ingen planer for dagen, men jeg må ihvertfall komme meg ut litt, det er jo helt supert vær ute, og det må jeg prøve å få utnyttet litt.

Den ene nevøen min har bursdag i dag, men siden søster og co er i Thailand, så får jeg vel bare sende en sms med bursdagshilsen... Det er altså helt utrolig hvor fort de tanteungene mine blir store!! Mitt barn skal være liten myyyye lengre.. :ler:

Får vel ta meg en dagbokrunde og se om det har skjedd noe siden sist... Ikke at det er så mange timene siden men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skal jeg si at dagen plutselig ble fyllt opp! Mamma ringte rett etter at jeg skrev forrige innlegg, og lurte på om jeg vil være med innover mot Oslo å hjelpe noen litt uti familien å tømme et hus som skal leies ut. Vi fikk med oss MASSE ting hjem, noe skal vi ha og noe skal gies videre. Helt sinnsykt hvor mya man klare å putte inn i et hus altså! Jeg må si jeg gruer meg litt til vi skal igang med å flytte ut av huset til min kjære... Og ikke minst å få plass til både hans OG mine ting her... Han ringte ista da vi var på vei innover og spurte om det var neste helg han måtte ha hundene, og det er det jo, det sa jeg senest for bare noen dager siden. Men så kunne han plutselig ikke det da, for da skulle alle i familien hans hjelpe til å ordne huset før megleren skulle komme å ta bilder. Jeg ble ganske irritert, vi har visst at jeg skal passe nevøen min den helgen siden før jul, og så skal han lissom gi meg dårlig samvittighet for at hundene ikke kan være med under storrengjøring. Jeg kan ihvertfall ikke ha dem med fra torsdag til fredag inn til Oslo, opp i tredje etasje og samtidig passe liten gutt som ikke har fyllt 2 år engang. NO WAY!

Hadde han bare kunnet huske hvilke avtaler som blir gjort, så hadde ikke det vært et problem overhodet... :frustrert:

Leste forresten nettopp at Thailand har gått ut med varsler om uvanlige undervannskjelv.... Håper virkelig at søsteren min og familien har det greit der nå, de var jo der under tsunamien 26 desember 04, og nå er de der igjen for å komme tilbake og se hvordan det er der..

Fortalte tanta mi at hun skulle bli grandtante ista, og sa at det fremdeles var hemmelig. Hun er fyseoterapeut, og forklarte meg veldig hvordan jeg skal bruke musklene i magen og underlivet når jeg må løfte ting. Jeg visste ikke at man skal stramme magemusklene samtidig som man løfter, men det skal man altså.

Nå må jeg se å få ut hundene her, de driver å herjer og leker, så de skal ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt nå ja... Ser nesten i kryss føles det ut som.

Min kjære ringte i sta, og han hadde heldigvis fått ordnet det så hundene klarer seg til helgen, selv om det strengt tatt ikke kommer til å bli veldig spennende for dem. Får ta det igjen uka etter tenker jeg.

Sitter her og gjesper høyt, men har ikke egentlig lyst til å legge meg.. Surrer vel kanskje litt rundt her på KG før jeg kommer meg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Kjipt når det blir svikt i kommunikasjonen på hjemmebane. Men det er jo sånt som skjer... håper det ordner seg for deg med hund og barnevaktjobben...

Ja, det er mye rart man får plass til i et hus... og enda rarere ting man samler på... Huff og huff... man skulle vært mye flinkere til å kvitte seg med ting med en gang... og ikke bare oppbevare det for å oppbevare det... hvis du skjønner... :ler2:

Jeg visste heller ikke at man skal stramme magemusklene når man løfter... Men da her jeg lært noe i dag også da... :sjarmor: Sa hun noe om hvorfor? Lurer kun av ren nysgjerrighet...

Håper du har en trivelig lørdagskveld... til tross for at du er trøtt (jmf. hilsen i boka mi ;) )

Natta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei vennen.

Kjipt når det blir svikt i kommunikasjonen på hjemmebane. Men det er jo sånt som skjer... håper det ordner seg for deg med hund og barnevaktjobben...

Ja, det er mye rart man får plass til i et hus... og enda rarere ting man samler på... Huff og huff... man skulle vært mye flinkere til å kvitte seg med ting med en gang... og ikke bare oppbevare det for å oppbevare det... hvis du skjønner... :ler2:

Jeg visste heller ikke at man skal stramme magemusklene når man løfter... Men da her jeg lært noe i dag også da... :sjarmor: Sa hun noe om hvorfor? Lurer kun av ren nysgjerrighet...

Håper du har en trivelig lørdagskveld... til tross for at du er trøtt (jmf. hilsen i boka mi ;) )

Natta! :kyss:

Hun sa vel ikke egentlig helt hvorfor nei... Tror kanskje det har litt å si at man da bruker ennå flere muskler i underlivet samtidig, det var lissom de nederste musklene som skulle strammes under løft.. Skal spørre henne neste gang jeg ser henne! Man skal jo ikke løfte for tunge ting når man er gravid, s¨da er det greit å ta forhåndsregler. :)

Jeg tror jeg må kaste en hel masse for å få "plass til mannen" her.. Hehe, hadde vært mye enklere å bare utvide huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kjipt det ikke er større plass da.. :kose:

Har du en fin lørdags kveld? :kyss:

Takk for masse gratulasjoner forresten... ;)

Ante ikke hvordan det ville føles å være g... :sjarmor:

Merker jeg er redd for MS & SA,,, Tyypisk meg..

Håper du har det fint & formen er bra!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...