Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Jobbleting er slitsomt, og litt utdannelse kan sikkert virke positivt. Håper han finner ut av det rimelig raskt.

Jeg skjønner på en måte godt at det kan være bra å savne hverandre litt. Her i huset er vi jo fra hverandre hver eneste uke, så normalt er jeg bare misunnelig på de som har mer tid sammen. Men det er klart, vi får på en måte det beste av hverandre når vi ikke ses oftere. Det blir jo mindre hverdag og mere fest, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbleting er slitsomt, og litt utdannelse kan sikkert virke positivt. Håper han finner ut av det rimelig raskt.

Jeg skjønner på en måte godt at det kan være bra å savne hverandre litt. Her i huset er vi jo fra hverandre hver eneste uke, så normalt er jeg bare misunnelig på de som har mer tid sammen. Men det er klart, vi får på en måte det beste av hverandre når vi ikke ses oftere. Det blir jo mindre hverdag og mere fest, på en måte.

Ja, du har nok litt rett i det du skriver der.. Og så har jeg "alltid" bodd alene og hatt huset for meg selv, i tillegg til at jeg trenger en del tid for meg selv for å trives. Jeg regner med at det blir bedre etterhvert, for min kjære kjenner jo ingen her siden han nettopp har flyttet hit. Jeg må finne noen kompiser til han... :ler:

Jeg fikk en PM om at jeg ikke får lov til å ha den tickeren min, siden jeg ikke er supermedlem.. Så da får jeg fjerne den, hvertfall for en stund, for nå er kontoen litt skrapa etter føkkings årsavgifta... Og har jeg noe glede av bilen?! NEEEEIDA, den står jo på verksted og er syk den... Kjærte forresten forbi der i går på vei hjem fra homeopaten, og da så jeg den ikke.. Lurer på om den har blitt sendt hjem med noen av de som jobber der...

I dag vet jeg ikke egentlig om det skjer noe særlig, jeg må på biltema og kjøpe noe hønsenetting til å forhøye gjerdet mitt med, for lillevoff har funnet ut at hun kan jo bare gå over gjerdet... Så i går stakk hun av, og løp over hovedveien..... I rushtrafikken.... :tristbla: Heldigvis hadde naboen på andre siden av veien fått tak i henne, og takk og pris for at jeg har telefonnr i halsbåndet!!! Nå er hun bundet i hagen når hun er ute, og det blir jo ganske kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Over veien i rushen! Godt det gikk så bra.... Sikkert greit å finne en løsning på det rimelig fort - så du slipper å løpe etter voffsen når du er høygravid.... ;)

Håper du får en fin dag vennen... Kommer innom senere!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Over veien i rushen! Godt det gikk så bra.... Sikkert greit å finne en løsning på det rimelig fort - så du slipper å løpe etter voffsen når du er høygravid.... ;)

Håper du får en fin dag vennen... Kommer innom senere!

:kyss:

Ja, du kan vel si det sånn at jeg hadde hjertet godt plantet oppe ved drøvelen eller noe mens jeg løp rundt og lette etter henne... Hun skal IKKE få stikke av mer, jeg blir jo helt nervevrak av det! Og neste vinter har jeg bestemt at det ikke skal bli på langt nær så mye snø som det er nå, for jeg vil ha trille-føre hele vinteren! Så det så!! Og da kommer forhåpentligvis ikke lillevoff seg over gjerdet heller...

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Her skjer det saker og ting!

Ikke bra med mannen din som mistrides på jobben og slutta...Skjønner godt at han er sint og sur,men gir han en lusing for å ikke skjerme deg :frustrert:

Når vi damer er sure må vi alltid vise hensyn,mens karene bare kan være så sure de bare vil...

Håper virkelig han finner seg ny jobb fort!!

God bedringvibber sendes til bilen din!!

Å herregud!! Fikk hjertet i halsen av å lese om stuntet til voffsen :overrasket:

Bare å bure den inne nå ja! Skrekkelig å bli så redd for dem altså..

Håper dagen idag blir bra!! Og jeg skal forresten også være hjeme alene i helga.......... :sjenert: Så blir sikkert en del på msn!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Her skjer det saker og ting!

Ikke bra med mannen din som mistrides på jobben og slutta...Skjønner godt at han er sint og sur,men gir han en lusing for å ikke skjerme deg :frustrert:

Når vi damer er sure må vi alltid vise hensyn,mens karene bare kan være så sure de bare vil...

Håper virkelig han finner seg ny jobb fort!!

God bedringvibber sendes til bilen din!!

Å herregud!! Fikk hjertet i halsen av å lese om stuntet til voffsen :overrasket:

Bare å bure den inne nå ja! Skrekkelig å bli så redd for dem altså..

Håper dagen idag blir bra!! Og jeg skal forresten også være hjeme alene i helga.......... :sjenert:  Så blir sikkert en del på msn!

:klem:

Jeg også er alene i helgen!!!! :hoppe: Da kan vi leke sammen!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei iss!

Nå holder min kjære på å installere parabolantenne.. Skrekk og gru, han klarer ikke leve uten det nei!! Hehe, han er nå litt snål også da! Men det er godt han har noe å gjøre på, så blir humøret bedre i det minste.

Ringte storbroren min og fortalte at hans kal bli onkel ista, og han ble kjempegla! :) Han var også kjempegla fordi et stooort norsk konsern hadde ringt han opp og lurt på om han var intr. i en superstilling hos dem! Det høres kjempespennende ut, og jeg håper han får den jobben, for enda så prestisjetung den jobben han har nå er, så syns han det begynner å bli kjedelig. Jeg skal passe sønnen hans en helg om ikke så lenge, mens de er i Paris, så vi planla litt rundt det. Jeg skal inn til oslo og bo hos dem så lillegutten slipper å få alt nytt rundt seg. Blir litt godt å komme seg bort en helg nå tror jeg. Og så er han jo verdens skjønneste nevø også så det blir koselig! Mamma kommer innover på lørdagen og leker litt med han, så får jeg slappet av litt hvis jeg blir veldig sliten. Det blir så kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut å være barnevakt ei helg! :)

Hva jobber du med?

Ja, jeg gleder meg masse!

Jeg jobber ikke jeg, derfor blir dagene veldig fort kjedelige og ensformige..

(Har vært syk i flere år, er bedre nå, men får kun jobbe bittelitt deltid, men det er ikke så plett å finne en jobb som passer desverre..)

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok nok å henge fingrene i når babyen kommer! :)

:Nikke: Ja, og det gleder jeg meg masse til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist har vi vært å hentet bilen min!! :hoppe: Tenk at de fikk fikset den så fort!!! Det var et bensinpumperelè som var gått i stykker, så jeg hadde rett i at det var noe med drivstofftilførselen ja! *Stolt* Ikke ble det så dyrt som jeg så for meg heller, det kom på 2800, men siden de hadde gitt meg en capris på 2500, betalte jeg bare det. :) Jeg har jo hengt så mye på verkstedet oppigjennom at jeg tror de fleste har fått med seg hvem jeg er... Til og med sjefen for nybilavdelingen husket meg og sa "Næmmen, hei!!" når han så meg.. :ler: Møtte ikke eksen i dag da, men siden det gikk greit i går er jeg hvertfall ikke skeptisk til å sette bilen inn der igjen om jeg skulle trenge det. Har ikke noe lyst til å tråkke på noen tær lissom.

Vel, nå føler jeg meg ikke så "strandet" her hjemme lengre, og godt er det!

Min kjære har helt klart ikke hatt det særlig okei på den jobben, for i dag har humøret hans vært på topp igjen. Ikke noe bjeffing til meg i det hele tatt, og det er så deilig å ha "fått han tilbake" igjen, det er jo ikke sånn han pleier å være.

Fikk melding fra forloveden til broren min etter at hun fikk nyheten fra broren min, og der stod det: HURRA, HURRA, HURRA!!!!! Jeg ble så glad. Hilsen Tante. :) Hun er så søt! Veeeeldig glad for at broren min fant henne ja! Det er første gang hun og broren min blir tante og onkel. Og så blir det første søskenbarn til lillegutten deres. Å, jeg gleder meg såååå!

Vi har nå forøvrig fått parabolen på veggen, og fått stilt den inn, så nå har jeg en hel masse nye kanaler her. Litt for mange egentlig spør du meg, men siden det er så viktig for min kjære så får jeg leve med det. Det dukker vel opp noen gode programmer der også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk melding fra svigerinna mi ista, om at jeg måtte begynne med folat dersom jeg ikke har gjort det alt. Hun er søt også da! :)

Nå er det natta her tror jeg, føler at jeg ser litt i kryss, selv om jeg sov omtrent to timer på sofaen ista...

Kommer sterkere tilbake imorgen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Godt de har fått fiksa bilen, er kjedelig å vente på ;)

Søt svigerinne, godt hun passer på!

Ha en fin helg & håper formen er bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det ny dag igjen da. Fredag og greier. OG JEG HAR BIL IGJEN! :hoppe: Hehe, rart hvor innesperret jeg føler meg når jeg ikke har det altså!

I dag skal jeg vaske klær prøve å vaske badet, og kanskje kjøkkenet hvis det er noe energi igjen, få min kjære til å støvsuge hele første etg, og så skal vi ordne gjerdet så lillevoff ikke stikker av igjen.

Min kjære drar "hjem" til huset sitt senere i dag, og jeg skal være alene hele helgen. :sjarmor: Jentehelg! Da skal jeg bare se ting jeg vil se på tv og spise den maten jeg vil ha... (ikke at det er så mye som frister men...)

Jeg er trøtt som bare det ennå, men det får bare være. Må komme i gang og gjøre noe her, for det ser ikke ut.... (Nå kom jeg plutselig på den sangen til "Bare Egil band" som heter "Arne"... Arne var en stjerne som ble nektet å skinne.. Osv... Den skal jeg jaggu laste ned!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg ser deg!!

Ikke ferdig med runden min enda jeg vettu!! Men nærmer seg nå og jeg har det megatravelt så det spøker for min egen bok....!!

Koselig med en liten frokostprat idag!! Regner med det blir mer i ettermiddag og kveld!

Men sier nå riktig så god helg læll da!! :klem:

Og hurra for bilen ja!! Supert at de fikk det i orden så fort!

Og godt at mannen er i sitt gamle jeg! Min sambo er også avhengig av tv med masse kanaler,mest for å klikke seg gjennom dem tror jeg :ler:

SEE YA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart kos med frokostpratings ja! Og vi skravles vel ut over dagen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*arne går mot døra, tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra føra*- i pipestemme...

:ler:

Enda en som er med på idol-chat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*arne går mot døra, tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra føra*- i pipestemme...

:ler:

Enda en som er med på idol-chat?

Jepps:)

Har lasta ned Arne nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...