Cr@sh Skrevet 3. mars 2006 #381 Del Skrevet 3. mars 2006 Innom med en nattaklem! Ha en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 #382 Del Skrevet 3. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. mars 2006 #383 Del Skrevet 4. mars 2006 Ha en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 4. mars 2006 Er bare innom en kjapp tur, sofaen er definitivt neste stopp.. Nå har jeg vært hos mamma og bytta bil med henne, det kommer en som bor like ved henne og ser på den imorgen. Blir spennende å se hva han kan klare å finne ut. Etter det dro jeg til byen, men fikk ikke parkeringsplass (mamma har stoooor bil), så da kjørte jeg til venninne H, satt og skravlet masse om masse rart, og så hadde hun henta ned en hel pappeske(!!!) med mammaklær som jeg fikk låne. Det er jo litt vel tidlig for mye av det ennå, men jeg orker ikke de vanlige buksene mine lengre, så det blir nok til at jeg prøver ut "mamma-versonen" tidlig ja.. Jeg dro fra henne for litt over en time siden, og så dro jeg innom byen nærmest meg, der fikk jeg heldigvis parkering, og fikk tak i det ejg ville ha av mat, (Endelig! Ikke alltid like lett når man ikke spiser kjøtt, får ikke all maten min i "vanlige" dagligvareforretninger da). Merket at jeg nesten har blitt litt folkesky! Jeg er ikke akkurat noe fan av å gå i byen på lørdager generelt sett, men i dag var det ille... Gla det var en snartur bare ja! Fikk endelig tak i sånn reisesykearmbånd som skal hjelpe mot kvalmen, så det blir spennende å se omd en funker! Nå er jeg helt kake utslitt, så sofaen skal få selskap nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. mars 2006 #385 Del Skrevet 4. mars 2006 Kos deg paa sofaen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 5. mars 2006 Ny dag med strålende sol! Sov selvsagt litt for lenge for min lillevoff, hadde klart å tygge istykker ennå en knott på kommoden min... (fillebikkje) Blir godt når hun blir litt eldre og blir kvitt de uvanene der ja! Vel, dagen i dag skal jeg ingenting, bortsett fra å forhåpentligvis finne ut hva som er galt med bilen min. Kjører mammas nå, og hun vil ha den igjen i kveld, forståelig nok. Syns igrunnen jeg har sovet lenge og slappet av lenge, men jeg er like trøtt ennå. De reisesykearmbåndene jeg kjøpte i går hjelper mot kvalmen!!! Jippi!!! Syns de var fryktelig dyre, men det er det pokker meg verdt når de hjelper! Nå skal jeg surre litt rundt her inne, og så bør jeg vel finne på noe fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2006 #387 Del Skrevet 5. mars 2006 De reisesykearmbåndene jeg kjøpte i går hjelper mot kvalmen!!! Jippi!!! Syns de var fryktelig dyre, men det er det pokker meg verdt når de hjelper! ← Hvor mye snakker vi for de armbåndene 'a? Ha en fin dag... Håper du får orden på bilen, vennen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvor mye snakker vi for de armbåndene 'a? Ha en fin dag... Håper du får orden på bilen, vennen.... ← De kostet 250 kr, og det er jo egentlig bare to tekstilbånd med en plastdings på hver.. Men de hjelper, så da skal jeg ikke klage!! Edit skrivefeil... Endret 5. mars 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2006 #389 Del Skrevet 5. mars 2006 Heia du! Så genialt at de funka da! Da blir det liksom verdt det selv om de var dyre! Så får vi håpe at bilen din ikke er så veldig syk da! Og at det ikke blir noen dyr affære... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 5. mars 2006 #390 Del Skrevet 5. mars 2006 God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2006 #391 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Kanskje litt stiv pris... enig i det... Men hvis de funker!? Ypperlig! Endret 5. mars 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 #392 Del Skrevet 6. mars 2006 God morgen!! Håper formen din er myyye bedre idag! Og at dagen og uka blir kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #393 Del Skrevet 6. mars 2006 Så bra de hjelper mot kvalmen! Jeg håper kvalmen for min del gir seg snart. Er ikke sååå sterkt plaget heller, men vurderer nok armbånden da ja! Hvor lenge "varer" de? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 6. mars 2006 Så bra de hjelper mot kvalmen! Jeg håper kvalmen for min del gir seg snart. Er ikke sååå sterkt plaget heller, men vurderer nok armbånden da ja! Hvor lenge "varer" de? Ha en fin mandag! ← De armbåndene tror jeg omtrent varer evig, og de kan brukes ved reisesyke (fly/båt/bil/tog etc) og generell kvalme siden. De kan vaskes for hånd og det følger med en liten oppbevaringsboks. På verkstedet i går ble det selvsagt ingen annen komklusjon enn at blien min ikke er frisk, men at ingen egentlig vet hva den feiler... Jeg stoppet på en bensinstasjon på vei hjem, og da ville den selvsagt ikke starte igjen. Pinte starteren i lange tider, satt og bannet for meg selv, men plutselig gikk den igjen... Kjørte omtrent en km og så døde den igjen, denne gangen mens jeg kjørte.... Det er så utrolig frusterernde når ingen finner ut hva det er, og i og med at den ikke tuller hele tiden, så er det ikke så lett å få noen til å prøve den akkurat når den tuller heller. Det spørs om jeg må ta kontakt med eksen min som er bilmekaniker og tilnærmet ekspert på det bilmerket og den modellen jeg har... Vi har ikke hatt verdens beste kontakt på en god stund, men jeg fikk julekort av han... Tror jeg skal sende han en melding og se hva slags reaksjon jeg får... Ellers så så vi den nyeste Elling filmen i går, og den var kjempegod syns jeg. Fikk aldri rotet meg på kino da den gikk, så det var godt den kom på dvd nå! I dag blir jeg nok ganske isolert, hvertfall frem til min kjære kommer fra jobben.. Utroooolig kjedelig uten bil altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #395 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi så den siste Elling-filmen i går vi også faktisk! Sovnet litt jeg da... Hvor kjøper du armbåndene? Apoteket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi så den siste Elling-filmen i går vi også faktisk! Sovnet litt jeg da... Hvor kjøper du armbåndene? Apoteket? ← Kjøpte de på helsekosten. Kan godt hende at de har dem på apoteket også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mars 2006 #397 Del Skrevet 6. mars 2006 Så fint å høre at du har godt utbytte av SeaBands! Har hørt om mange som har kommet seg gjennom de første ukene og månedene av svangerskapet bare pga. de. Men det er vel som med alt annet, at det ikke nødvendigvis funker for alle! Nå var ikke jeg kvalm i sv.skapet, men det har fungert ypperlig for meg også mtp. sjøsyke! Tror du får de på apotek også ja. Så kjedelig med bilen! Håper dere kan få noen svar da, så det blir en slutt på tullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja, ny kveld, og nå kommer søren meg kvalmen selv med de armbåndene... Det blir værre dersom jeg ikke har de på, men det var litt nedtur likevel. Men, men det er jo uansett ikke sånn at jeg kommer til å være kvalm resten av mitt liv, så jeg får bare tåle det. Dessuten er det mange som er mye værre berørt enn jeg , så jeg skal prøve å ikke klage for mye. I morgen blir det litt stress, fordi bilen min ikke er frisk, så tørr jeg ikke kjøre den inn til byen. Jeg har UL time kl tre, så da må jeg jo lissom være i byen, og min kjære får seg ikke fri fra jobben, så da blir det til at jeg må ta taxi inn til byen, og så vente til mamma er ferdig på jobb, og sitte på med henne hjem. Det går sikkert greit det også, selv om det hadde vært veldig mye mer bekvemt med egen bil ja... Sendte melding til eksen tidligere i kveld, men har ennå ikke fått noe svar. Blir vel ikke akkurat overrasket dersom jeg ikke får noe svar tilbake heller, men det er jo lov til å håpe. Dersom han ikke gidder å hjelpe meg, så blir bilen uansett satt på verkstedet der han jobber. Nå skal jeg knote litt rundt på nettet og se om jeg finner noe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 #399 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjedelig med den kvalmen altså... men jeg vet hvordn du har det. Vi får tenke på at det er for en veeeeldig god "sak" Håper det går greit å komme seg til byen i dag... og at UL går fint - det gjør det sikkert. Blir spennende å høre hva du har fått sett... Hvor langt er du igjen nå? *nysgjerrig* til deg på en iskald morgen her på denne sida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjedelig med den kvalmen altså... men jeg vet hvordn du har det. Vi får tenke på at det er for en veeeeldig god "sak" Håper det går greit å komme seg til byen i dag... og at UL går fint - det gjør det sikkert. Blir spennende å høre hva du har fått sett... Hvor langt er du igjen nå? *nysgjerrig* til deg på en iskald morgen her på denne sida... ← Jeg er 7+3 i dag hvis jeg ikke tar helt feil. Må si at jeg gruer meg litt, men det er mye bedre å få sjekket at spiren min faktisk har det bra enn at jeg skal gå å tenke "hva om" hele tiden.. Og så skal jeg be han om å sjekke nøye at det bare er en der inne.. Magen min føles så sprengt om dagen, og jeg er ikke spesielt oppblåst, så jeg må bare få det ut av hodet. (søsteren min har jo tvillinger, og jeg er visst mer "disponert" for å få det jeg også, så jeg da tenker jeg endel på det...) Ellers i dag skal jeg vaske klær, for i går måket min kjære endelig nedgangen til kjelleren fri for snø. Jeg må nemlig ut av huset for å komme meg i vaskekjelleren- suuuuperpraktisk.... Det er 15 minus her nå, så jeg kan ikke si at jeg har spesielt lyst til å gå ut og holde på noe særlig ute i dag... Det er strålende sol, så kanskje hvis det blir litt varmere etterhvert... Har ennå ikke fått noen melding fra eksen, så jeg antar han ikke gidder å hjelpe meg. Syns i det minste han kan svare og si nei, men det er kanskje litt for mye å kreve av han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå