Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

:sove:

Ja, sånn er det om dagen.. Trøtt hele tiden og sovner omtrent når som helst.. Derfor blir jeg desverre litt fraværende her på KG... Håper jeg kommer sterkere tilbake om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen. Innom med en :klem: Håper formen din tar seg opp snart... Om det er noen trøst - så er jeg kvalm jeg også... :frustrert: Kasta opp i morges... Huff... Vi får tenke at det er for en veeeeldig gooood sak! :Nikke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem:

Bare ta deg den tiden du trenger vennen! Vi er her når du føler for å være litt på nett vettu! I allefal så forsvinner ikke jeg!

(hvis ikke Bruce Willis fryser tiden og hjernen til sambo og tar meg med på en sydhavsøy noen mnd!! :ler: )

Håper du får slappet godt av og sovet godt inatt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med hilsner jenter! Jeg har ligget flatt ut i hele dag, og den mest krevende aktiviteten som er utført i dag var turen til og fra postkassen. Det snør og snør og snør og snør, og siden jeg ikke skal løfte noe og helst ligge flat fikk jeg ikke lov til å måke noe av min kjære, ergo har jeg vært innesperret hele dagen. Det fokker igjen til stadighet her, så jeg tror nok jeg blir hjemme imorgen og gitt.. Sånn er det å bo i enden på en blindvei... Ikke akkurat første pri for brøytemennene... Hundene har vært ute og lekt masse i snøen så de er heldigvis glade og fornøyde.

Men nå er det CSI så jeg får vel prøve å få med meg det i dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen du!

Hvordan går det? Bra å se at du er flink og hviler deg masse!

Håper du har rikelig frukt og kjeks og blader og alt man absolutt føler for når man bare blir liggende.....!

Varme tanker og sol sendes din vei! Håper den fæle snøen gir seg snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i går var en teit dag... Først så finner jeg ut at neste strømregning blir på nesten ti tusen(!!!), og så bare en time etterpå begynte bilen min å tulle. :sur: Aner ikke hva som er galt med den, og det gjorde ikke han som pleier å hjelpe meg med bilene heller. Så da blir det vel til at jeg må ha den inn på verksted da... Usj og æsj!! Jeg trenger å vinne i lotto!

Ellers er jeg like trøtt og litt kvalmere enn før, men det plager meg ikke så voldsomt, rent bortsett fra at KG-tiden blir litt amputert da.

Det snør og snør og snør og snør, så jeg blir bare hjemme i dag. Orker ikke ut å kjøre noe i tilfelle bilen sier takk for seg i dag.

Begge hundene er super innpåslitne og masete etter kos i dag, enda de har vært masse ute både i går og i dag. Får vel kose litt ekstra med dem i dag da.

Nå skal jeg legge meg på sofaen igjen og se lit på film tror jeg. Kanskje strikke litt på babyteppet jeg holder på med.

Så håper jeg at jeg orker en dagbokrunde etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen din bedrer seg utover dagen og at du vinner i Lotto! ;)

Det skulle gjerne jeg gjort også gitt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ulykke kommer sjelden alene er det noen som sier... snø, regninger, bil som rusker.... :sjenert: Skikkelig kjiper'n...

Her også er det no' sinnssykt med snø! Skulle nesten ikke tro det var mulig! :sjokkert: Vi har faktisk snø til langt oppover stuevinduene på verandaen!!!! :Nikke:

Tenker på deg, og håper at kvalmen avtar litt etter litt...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag! :vinke:

Kjipt med regniner, ja. En ulykke kommer sjelden alene, som Cr@sh nevnte....har hatt to ting som har gaatt istykker i huset i loepet av to dager selv, det er ikke saa morsomt nei...

Kos deg med hundene i dag og ha en fin-fin helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Auda...nå trenger du virkelig å vinne i lotto og få bedre form! Er slett ikke morsomt når alt må komme pesende på en gang...Men det er bra typisk altså,man skal liksom virkelig få kjørt seg. Og penger syns jeg alltid er et problem...og en bekymring.Men heldigvis så pleier det alltids å ordne seg til slutt! Og det håper jeg det gjør for deg også!

Så er det bare å gi meg en pip hvis du er noe på msn ikveld vettu!

Håper helga di blir fin og kvalmefri! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så masse besøk jeg har hatt da! Tusen takk dere!!!

I dag har jeg bare vært inne hele tiden, sovet og sovet og sovet, sett litt på tv og sovet litt til. Og så har jeg laget pizza da :) Min kjære skal hjem til huset sitt imorgen og male badet og få ordnet litt andre ting som må gjøre før det skal selges. I dag har stefaren hans vært der og vist huset til to meglere til, og så kommer det ennå en imorgen. Fire tilbud fra forskjellige meglere bør gjøre susen!

Jeg har tatt en kopi av UL bilde som jeg fikk sist som svigermor skal få. Hun holder på å forsnakke seg hele tiden, så jeg tror nok hun syns det er litt stas at begge barna hennes venter barn med bare et par mnd mellomrom!

Min kjære skal i 30års dag til kusina si imorgen kveld også, jeg skulle egentlig ha vært med, men jeg må innrømme at jeg er gla for at jeg slipper. Føler meg litt folkesky om dagen, og særlig hvis jeg skal omgi meg med en hel masse folk jeg ikke kjenner og som ikke vet at jeg er gravid, samtidig som jeg er kvalm, trøtt og uggen hele tiden. Skal heller ta det igjen når jeg blir i litt bedre form.

Nå SKAL jeg ta en dagbokrunde til dere alle sammen, og så blir det vel å ligge rett ut på sofaen resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på dagbokrunde, og jeg håper jeg har fått med meg alle sammen nå! (hvis ikke får dere gi meg et hint her inne altså, ikke meningen å glemme noen!!)

Nå skal jeg innta sofaen, bli der til sofane er neste stopp. :) Natta alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...