Cr@sh Skrevet 22. februar 2006 #341 Del Skrevet 22. februar 2006 Veldig godt å høre... Moro å se den lille da.. Rart at det er et lite menneske om ikke mange ukene... Fint at du fikk komme tilbake på kontroll. Da blir man beroliget enda en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 22. februar 2006 #342 Del Skrevet 22. februar 2006 Så godt å høre at det gikk bra! Jammen ikke noe gøy å bli skremt slik. Godt at du fikk sjekket det opp såpass raskt da, og at du skal på ny sjekk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #343 Del Skrevet 22. februar 2006 *puh* Nå ble jeg lettet her!! Supergodt å høre at alt var bare bra!! Og kjempeflott gjort at du skulle få komme tilbake om to uker! Blir så glad når folk får skikkelig oppfølging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk for meldinger jenter!! Har vært hos homeopaten/fotsoneterapauten min, og det er alltid så koselig. Vi skravler i ett sett hele den timen jeg er der. Hun behandlet noen punkter som har med fostervekst å gjøre, og så fikk jeg et homeopatmiddel jeg skal ta dersom jeg kjenner at jeg trenger det. Hun gav meg også tips om å kjøpe et sånn "reisesyke-armbånd" mot svangerskapskvalme, og det skal jeg jaggu prøve på. Fikk ny time igjen om bare en uke, skulle heller avlyse den dersom jeg merket bedring frem til da. Ellers så har vi sett på idol her. Lillevoff har blitt helt avhengig av min kjære, hun skal ligge oppå han å sove, noe som er litt tungt ettersom hun nå begynner å bli ganske så stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 22. februar 2006 #345 Del Skrevet 22. februar 2006 Sånne armbånd er bare helt supre Enda godt at alt var vel med din lille spire! Ha en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. februar 2006 #346 Del Skrevet 23. februar 2006 Hellu! Må klikke på meg når du ser idol og vil skravle!! :grine2: Ser for meg voffen som bare vil kose og sove på mannen!! Jeg vil også!! Hunder er så gode...best i verden! Er så glad for at spiren i magen din har det bra!! Og så flott at hun sonedama di er så grei,det har alt å si! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 23. februar 2006 Jada jeg er gravid.. Så på de småfilmene om graviditet og fødsel som det var linket til på gravid-forumet.. Og så begynte tårene bare å renne... Jeg er da ikke SÅ følsom av meg!! Ellers i dag har jeg vært ganske så uggen... Det hele begynte med at jeg ikke spiste fort nok i dag tidlig, så da fikk jo kvalmen skikkelig tak.. (litt godt å ha ordentlige symptomer, særlig etter gårsdagen, men det hadde holdt meg en liten stund, trenger ikke hele dagen lissom..) Har igrunn vært ganske uggen i hele dag. Ligget rett ut på sofaen og sett film (Bryllupssangeren) og masse av de urteite seriene som går på dagen.. Har hatt vondt i korsryggen siden i går morges, og det ser ikke ut til å slippe taket helt ennå. Mamma ringte og var ordentlig skravlesyk, og hun har begynt å kalle spirelille for bønna.... Vet ikke helt om jeg er fortrolig med det kallenavnet, men foreløpig så får det gå. Har ikke orket å være så mye på nett i dag, så det blir dårlig med hilsner på dere i dag jenter... Får prøve igjen imorgen! Nå skal jeg tilbake til sofaen min og slappe av.. Kanskje jeg orker in tur innom litt senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 #348 Del Skrevet 23. februar 2006 Du faar kose deg videre med "boenna" di...Nei, Bumblebaby er et bedre navn, synes jeg! Bra du har en koselig fotsoneterapeut. Det har jeg ogsaa, vi skravler ogsaa masse (kanskje alle fotsoneterapeuter har skravlegenet?!). Skal sjekke ut de filmene jeg ogsaa naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. februar 2006 #349 Del Skrevet 24. februar 2006 God morgen! Hvordan er formen idag? Bedre håper jeg! Hehe,ja disse blivende bestemødre har vel div kallenavn på bebisene våre! Håper ryggen din blir bedre og at helga blir super!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. februar 2006 #350 Del Skrevet 24. februar 2006 Bønna.. Hold deg til Bumblebaby du God helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2006 #351 Del Skrevet 24. februar 2006 TIL DEG PÅ MORRAKVISTEN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) I dag har jeg vært veldig flink.. Nesten litt for flink kanskje... Våknet i nitiden, altså ikke så alt for sent. Kom ned til en rasert stue... Lillevoff kjeder seg om dagen, så nå har hun ødelagt en del av sofa nr 2... Og tygget i stykker den ene knotten på min fiiiiine gamle kommode! Så da var jo humøret på topp selvsagt. Mamma ringte da jeg var på vei ut døra, så det ble til at storevoff fikk være hjemme alene, og så tok jeg med lillevoff til "mormor". Hun hadde tatt seg fri fra jobben i dag, så vi tuslet en tur i skogen (den ble ikke så lang som planlagt, det var alt for mye snø der til at det gikk an å gå langt). Lillevoff har sovet siden vi kom hjem, så jeg tror hun fikk brukt huet nok på turen til å klare å roe seg litt. Når jeg kom hjem igjen fant jeg et brev fra mamma i postkassen, adr til meg og lille bønne. Hehe, hun er litt rar hun mamman min! Inne i konvolutten lå det en kopi av en Tommy og Tigern stripe. Den var kjempesøt! Tommy og Tigern har funnet et skadet ekkorn, og så sier tommy til tigeren at han må løpe og hente mamma så hun kan hjelpe til, hvorpå Tigern spør om han tror mamma kan hjelpe ekkornet. Tommy svarer: Så klart! man får ikke bli mamma hvis man ikke kan fikse alt mulig! Syns den var kjempesøt jeg!! Ellers så er jeg kvalm i dag også, men jeg spiste hvertfall frokost tidlig nok til at det ikke er like ille som det var i går. Fikk melding av venninna mi som er like langt på vei som meg, og hun blør og det ser ikke så bra ut desverre... Håper virkelig at det går bra, hun har fått beskjed av legen om å ta det med ro, og se det an. Ikke så lett å ta det rolig med en unge på to og et halvt i huset akkurat.. Håper så veldig at det skal gå bra for dem!! Om ikke så lenge kommer min kjære hjem og da skal vi spise taco (som alltid på fredag) og så drar han hjem for helgen. Det kommer en megler som skal se på huset hans imorgen, så det blir spennende. Vet ikke om han kommer imorgen eller på søndag ennå. Litt godt med en dag eller to helt alene også, jeg merker at jeg er veldig vant til å ha huset for meg selv hele tiden.. Endret 24. februar 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 #353 Del Skrevet 24. februar 2006 Saa soet Tommy og Tiger'n-stripe! :grine2: Haaper det gaar bra med venninnen din sin spire. For hennes del og for din lilles del ogsaa - goey om din og hennes kan leke sammen. Kos dere med Taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 24. februar 2006 Å, min kjære er så skjønn! Nå satte han seg i bilen for bare noen minutter siden, og før han var kommet 1 km bort i veien, så ringte han og sa at han kom til å savne meg i helgen!! SKJØNN er han!! Taco er ikke noe godt lengre... Ble om mulig ennå mere kvalm etter å ha prøvd å spise litt, selv om det ikke var så voldsomt krydret eller noenting. Får nok finne på et nytt fredags-rituale her i huset tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. februar 2006 #355 Del Skrevet 24. februar 2006 Vi har også spist taco, men jeg syns det smakte godt her så det er nok ikke noe i magen min;-) Kose deg i helgen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg skrev et laaangt innlegg i dag tidlig, men det ble selvsagt borte før jeg fikk postet det... Orker ikke å gjenta alt det jeg skrev ista, men hovedtrekket er vel at jeg har hatt en koselig helg, med bytur sammen med mamma i går. Har ligget mye rett ut på sofaen og sett på film og kost meg. I dag har jeg sagt i fra at min kjære har å lage middag, (han er ikke akkurat noen mester til å gjøre sånt på eget initiativ, og det skal han jaggu læres opp til... ) Skal prøve å få tatt meg en liten dagbokrunde nå, håper jeg husker alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 #357 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei paa deg, hoeres ut som du har hatt en koselig helg! Haaper det gaar greit med din kjaeres middagslaging! Her skal det nytes fastelavnsboller snart.... Ha en fortsatt god soendag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei paa deg, hoeres ut som du har hatt en koselig helg! Haaper det gaar greit med din kjaeres middagslaging! Her skal det nytes fastelavnsboller snart.... Ha en fortsatt god soendag! ← Det skal jeg også lage, men ikke før etter at jeg har blitt servert middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 #359 Del Skrevet 26. februar 2006 Tipper baade du og babyen kommer til aa sette pris paa dem, MissBumblebee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 26. februar 2006 Nå har jeg laget boller og krem og orket å spise hele to stykker... Helt merkelig med den kroppen min altså, jeg orker mindre mat enn før og er myyyye mindre godtesyk enn jeg pleier å være. Jeg skal ikke klage altså, for det er jo heldigvis ikke fordi jeg er så kvalm at jeg ikke orker mat, men mer fordi jeg mest har lyst på sunn mat i mindre mengder. Fikk servert tomatsuppe med kokt egg til middag av min kjære. (Måtte hjelpe han litt med hvor lenge eggene skulle koke og slikt, men ellers gjorde han alt!) Må nok bare si ifra "at i dag skal du lage middag" litt oftere, og ha noe enkelt som han får til... Ja, det tror jeg er lurt! Vel, jeg ringte i dag og sa ja til å stille til valg i det styret som jeg ble bedt om. Lederen ble kjempeglad for at jeg sa ja, og det var litt hyggelig syns jeg. Nå skal jeg prøve å ta meg en tur innom de dagbøkene jeg ikke fikk med meg sist jeg var på dagboksafari... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå