Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal visst gaa an aa gjoere det selv. Men det er nok lettest aa be en moderator om aa gjoere det for deg inne paa Ris, ros-siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bytte for deg jeg bare du sier hva det skal byttes til ;)

Å, takk!

Eh... Men hva skal jeg bytte til da tro?? Må tenke litt på det jeg! Gode forslag taes imot med takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten humblebaby paa vei - MissBumblebees graviditetsdagbok

Missbumblebee's Bumblebaby

Bumblebabyens reise - Missbumblebees graviditetsdagbok

Humlelitens vei til livet

BumbleBee Junior paa vei

Missbumblebee Venter paa Bumblebabyen

Det var det jeg kom paa av forslag tidlig en fredag morgen!

Haaper du har en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nok en ny dag. I natt har jeg sovet som en stein.. Er egentlig like trøtt ennå, men det er vel sånn det er i begynnelsen det. I går orket jeg ikke skrive så mye her, så jeg får vel ta en oppdatering fra da nå..

Dro til ei venninne av meg og spiste frokost med henne og sønnen hennes. Kjempekoselig! Hun gav meg noe mammaklær som ikke passet henne lengre, to kjoler en tunika og en genser. De er aaaalt for store ennå, så jeg får henge det opp i skapet så lenge. Fikk også låne to bøker av Gro Nylander(?) som jeg har begynt å lese litt i. Kjempefine bøker!

Dro en tur til mamma etter å ha vært der, hun var hjemme fra jobben, akkurat like syk som meg, samma hosten og alt. Var ikke veldig selskapelige noen av oss, så jeg ble ikke lenge.

Min kjære spiste bare middag her før han dro hjem til huset sitt for helgen. Neste helg kommer den første megleren og skal se på huset, så da må det være tipp-topp der. Litt tungvindt å skulle selge et hus et sted og bo et helt annet. Det er lissom ikke bare å ta en tur og gjøre det klart dagen før, alt må planlegges så veldig. Han skal prøve å fortelle det til moren sin i helgen, det blir spennende. Tror han gruer seg litt til å fortelle, da blir det ennå mer virkelig for han på en måte.

Nei, jeg tror jeg skal prøve å få i meg noe mat jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Popelka! Jeg likte denne jeg: Missbumblebee's Bumblebaby! Tror jeg skal bruke den!!

Åja, det var et veldig fint dagbok navn.. :)

Flink du, Popelka..

Jeg testet i dag.. Fikk bare en strek desverre..

Er nok ikke min tur helt enda..

Hvordan føler du deg ellers da?

Edit= skrivefeil

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg? :klem:

Skal dere selge huset, og finne noe nytt?

Gjorde noe gøy igår?

Blir spennende å se om det kommer et frieri etterhvert.. :sjarmor:

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det var et veldig fint dagbok navn.. :)

Flink du, Popelka..

Jeg testet i dag.. Fikk bare en strek desverre..

Er nok ikke min tur helt enda..

Hvordan føler du deg ellers da?

Edit= skrivefeil

Det var synd, håper det dukker opp to streker på neste test!!

Føler meg helt plutselig sinnsykt trøtt... Har sovet et par timer nå, men er akkurat like trøtt ennå.. Og litt småkvalm...

Hatt en fin helg?  :klem:

Skal dere selge huset, og finne noe nytt?

Gjorde noe gøy igår?

Blir spennende å se om det kommer et frieri etterhvert..  :sjarmor:

Ha en fortsatt fin helg!  :klem:

Hei du, har bare slappet av hittil jeg, tror ikke det blir de store utskeielsene i løpet av helgen, hvertfall ikke for min del!

Vi har hvert vårt hus i to forskjellige fylker (ja, det er litt upraktisk...) og siden han har fått jobb her, og jeg aldri i verden flytter (kjøpte et sted som har vært i familien min i evigheter, så her blir jeg...) fant vi ut at det er best å selge huset hans. Må si at jeg gruer meg litt til å skulle ha alle hans ting inn i huset mitt som egentlig er mer enn fullt nok som det er...Vi har totalt forskjellig stil på alt av møbler etc så det kommer til å se veldig rart ut her en stund tror jeg. :forvirret: Men det går seg vel til, og når vi etterhvert får bygd på her som er planen på sikt, så blir det veldig bra tror jeg!

Nå skal jeg prøve meg på en liten dagbokrunde, og så er det sofatid igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for igår vennen!!

Bare sov masse du! Det er så godt......... :) Og kroppen trenger nok å lades i noen mnd før det braker løs....Hjelpe meg! Jeg som ikke liker dagen før etter kl elleve liksom............ :sjenert: Blir vel andre boller da!

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp sett på dragonfly... Den er sååååå fin og trist... :grine:

Holdt på å begynne å gråte på slutten jeg... Enda jeg har sett den flere ganger før!

Vel, har spist fiskegrateng og brokkoli... NAM! (Min kjære liker ingen av delene, så når han er borte får jeg fråtse i godsakene! :sjarmor: )

I dag fikk min kjæres mor det glade budskap, hun ble overrasket og glad, men syns nok at vi har begynt litt "tidlig". (Vi har jo ikke vært sammen så sinnsykt lenge, men mer enn lenge nok til å vite at vi vil det samme og at vi har det bra sammen.) Nå har min kjære faktisk begynt å si at han gleder seg sinnsykt til spirelille kommer! Han sa til og med her en kveld at han syns jeg snakket lite om det(!!!!!). Trodde han syns det ble masete jeg, men nei der tok jeg feil!

Snakket med ei venninne på telefon ista, og hun har nettopp fått vite at hun skal være med i noe revygreier til høsten, og så sier hun "ja, i oktober MÅ du komme og se på!"... Vil ikke si noe til henne ennå, for hun er overhodet ikke på samme sted i livet som det jeg er, og skjønner neppe noe særlig av hvorfor jeg vil ha barn alt nå. Da jeg fortalte at vi hadde begynt å prøve, så sa hun igrunn bare "åja" og fortsatte å snakke om seg selv. Rart hvor forskjellige man kan være.

Vel... Får leke litt med hundene nå, de er så selskapssyke her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang skifte av tittel:

Du klikker deg inn på side 1 i boka di. Klikk på endre av det første innlegget ditt. Så forandrer du overskriften til innlegget, det er det som blir tittelen på dagboka.

Gjort det noen ganger selv.

når har du termin forresten??

God lørdagskveld forresten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang skifte av tittel:

Du klikker deg inn på side 1 i boka di. Klikk på endre av det første innlegget ditt. Så forandrer du overskriften til innlegget, det er det som blir tittelen på dagboka.

Gjort det noen ganger selv.

når har du termin forresten??

God lørdagskveld forresten. :klem:

Tusen takk for info om tittelbytting!!

Tror jeg har termin 23 oktober, men er ikke 100% sikker fordi menstermin og EL termin spriker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg kjeder meg ikke det minste alene hjemme på lørdags kvelden... Jeg er bare så trøtt at jeg ikke orker å følge med på tv, og samtidig syns jeg ikke jeg kan legge meg aaaalt for tidlig.. Da våkner jeg bare kjempetidlig imorgen fordi jeg må tisse... Jeg VIL sove litt lenge imorgen... Men nå orker jeg ikke gjespe mer.. Natta alle!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...