Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Tusen takk Fjellrypa! Jeg skal ta en sving innom din dagbok og spre om meg med litt støv! ;)

I natt har jeg sovet så utrolig dårlig. Puppene blir bare ømmere og ømmere, og min kjære er litt bekymra for om det skal fortsette sånn, for han tror nok at de kommer til å sprekke... :ler: Vondt er det ihvertfall når det sprenger på. Har drømt en hel masse merkelige ting, og så har jeg visst snakket i søvne... DET er sjelden jeg gjør altså. Jeg holder på å få influensa eller noe også tror jeg (SKYTTE!!! Du har smitta meg!!!!!!) Hoster og harker og kjenner mer til hele kroppen enn hva godt er... Men det er jo en liten spire i magen min, så da får jeg vel overleve det da!

I går ville min kjære at vi skulle begynne å skrive ned navn.. Litt tidlig eller??! Men, han har et godt argument da, for jeg er nok ganske spesiell på hvilke navn jeg liker, og da er det jo greit å begynne tidlig. Han liker jo stort sett bare helt "feil" navn... Enten, så er det er sånn superpopulært navn nå, eller så var det superpopulært på vår "generasjon". NEI, NEI, NEI!! HEEELT feil.... Heh, det er godt det er noen mnd igjen å tenke på..

I går ble det ingen dagbokrunde på meg, for ei venninne stakk innom, så jeg får prøve å få oppdatert meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte: HAPPY VALENTINES DAY :hjerte:

Jeg sa jo at rare drømmer var en symptom!! Må høre på meg!!

Men jeg vil ikke smitte deg med influensa...........Det var slett ikke bra...

*sender over pledd,vann,paracet og halsdrops*

Puppene er helt steikevonde i starten!! Kunne ikke snu meg jeg,og måtte ha enen pute under når jeg lå på siden!! Men nå er det bedre.De kjennes,men ikke såå voldsomt!

Vi var også tidlig ute med å lage navneliste! Så nå har vi den! Har ikke sett så mye mer på den..Jeg er litt bestemt på et navn inni hodet mitt,så spørs det om sambo er enig eller om kvinnelist må til :sjarmor:

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin :hjerte: Valentins dag :hjerte:

Ømme pupper, ja... ;) Jeg har faktisk sluppet unna det... men det jo nesten "alle" har.... det går som regel over etter en stund da... Kommer sterkere tilbake senere....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: HAPPY VALENTINES DAY :hjerte:

Jeg sa jo at rare drømmer var en symptom!! Må høre på meg!!

Men jeg vil ikke smitte deg med influensa...........Det var slett ikke bra...

*sender over pledd,vann,paracet og halsdrops*

Puppene er helt steikevonde i starten!! Kunne ikke snu meg jeg,og måtte ha enen pute under når jeg lå på siden!! Men nå er det bedre.De kjennes,men ikke såå voldsomt!

Vi var også tidlig ute med å lage navneliste! Så nå har vi den! Har ikke sett så mye mer på den..Jeg er litt bestemt på et navn inni hodet mitt,så spørs det om sambo er enig eller om kvinnelist må til :sjarmor:

Ha en fin dag!!

Tak for pledd,vann,paracet og halsdrops, det trengs definitivt nå.. Proppa i meg c vitaminer i går kveld, så jeg håper det hjelper litt. Du har nok rett med de drømmene altså... I natt ble det nok ennå værre av at det ikke fantes en eneste stilling som var god å ligge i første pga puppene, og så i tillegg fordi jeg hoster så sinnsykt...

Kvinnelist er tingen... Navnevalg er vanskelig da... Broren min min kona slet så lenge atd e ikke klarte å bestemme seg før dagen før guttungen skulle døpes!! Vil ha noen klare alternativer før den tid jeg hvertfall!

Innom for å ønske deg en fin :hjerte: Valentins dag :hjerte:

Ømme pupper, ja... ;) Jeg har faktisk sluppet unna det... men det jo nesten "alle" har.... det går som regel over etter en stund da... Kommer sterkere tilbake senere....

:klem:

Tusen takk Cr@shingsen min! Heldig du er som slipper puppestyret ennå da. :)

Håper dere og alle andre som er innom her får en kjempefin valentines dag!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker allerede på navn jeg  :ler:

Har bestemt meg for jentenavn..  :sjarmor:

Puppestyret  :grine2:

Hehe, jeg har et navn jeg har likte veldig lenge jge også... Men min kjære er litt skeptisk til det.. Er mannen enig i jentenavnet da? Eller må du bruke god gammeldags kvinnelist på han? (det skal jeg gjøre tror jeg!)

Puppestyr er noe drit... Rent bortsett fra at jeg nå kanskje får de puppene jeg alltid har ønsket meg da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg får puppene jeg har ønska meg jeg også! :ler:

Ja, han var enig ang jentenavnet! :sjarmor:

Men de guttenavna jeg har foreslått var ikke bra nok.. ;)

Kvinnelist er en fin ting ja! ......... :sjarmor:

Har dere snakket om andre navn da?

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg får puppene jeg har ønska meg jeg også!  :ler:

Ja, han var enig ang jentenavnet!  :sjarmor:

Men de guttenavna jeg har foreslått var ikke bra nok.. ;)

Kvinnelist er en fin ting ja! .........  :sjarmor:

Har dere snakket om andre navn da?

Så bra han er enig! :)

Vi snakker og snakker... Dvs vi slenger det ut når vi kommer på det, og hvis de er til vurdering skriver vi de ned. Min kjære har igrunn bestemt at dette skal være en gutt, for det er igrunn mest gutte navn han kommer med...

Kom nettopp hjem, og nå kjenner jeg at jeg holder på å få feber ja... Fryser som bare det og føler meg generelt veldig uggen.. :( BRRR!!

Håper det går over veldig fort... Fikk telefon ista om at jeg egentlig må på et møte imorgen kveld, men hvis ikke formen min er bedre enn nå blir jeg hjemme... Orker ikke masse mas og tjas når jeg er syk... Ikke blir det store valentines day feiringen her i huset heller... Skulle egentlig lage noe godt til middag og kose oss, men jeg tror ikke jeg orker å lage noe mat i dag... Kanskje vi kan bestille noe mat.. Får se.

Nei nå kaller sofaen og pleddet på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring MissB!! Jeg har akkurat vært syk i ett døgn selv, oppkast, feber, ekstrem slapphet. Følte meg akkurat nå litt bedre. For nå har jeg fått i meg litt mat.

Ikke noe gøy å ha feber og føle seg syk. Ta godt vare på deg selv. Og husk at det er lov til å syte og klage når en er syk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg leser? Har du blitt syk? :syk:

Det kan vi ikke ha no' av.... :troest:

Håper det går fort over.... Hvordan skal det forresten bli å holde senga med de ømme puppene du har? ;) *ertert*

((((((((((((((((((((((blibra))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsner jenter! Det var endel av de som var med på trysilturen i helgen som var syke, så jeg regner med at jeg ble smittet der.. Puppene får bare leve sitt eget liv tror jeg, hehe det er lissom ikke så mye jeg får gjort fra eller til...

Skal få min kjære til å kjøre til butikken, vi trenger litt mat, og jeg trenger suppe!!

Tuddilu så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært veldig misunnelig på deg de siste dagene, men etter å ha lest den puppebeskrivelsen er jeg ikke bittelitt misunnelig en gang...

Får håpe det er overkommelig..

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig misunnelig på deg de siste dagene, men etter å ha lest den puppebeskrivelsen er jeg ikke bittelitt misunnelig en gang...

Får håpe det er overkommelig..

God bedring :klem:

Men du,

du må jo flytte dagboka di...

Skjønner følelsene dine ja... Har hatt det sånn en god stund når kjente har blitt gravide, til og med før vi ble prøvere... Jeg driver å strør om meg med babystøv så godt jeg kan altså! Så jeg håper det blir din tur veldig snart!

Jeg skal flytte, men tørr ikke helt ennå... Ikke i dag ihvertfall, kanskje imorgen? :sjenert:

Ble grønnsaksuppe på meg ista, holdt på å hoppe i taket på butikken ista, for de har fått inn yndlings-suppa mi somd e har vært utsolgt på overalt i evigheter.. Så jeg kjøpe like godt en hel drøss... :ler:

Puppene er faktisk ikke så ille akkurat nå, tror det er om natta de er værst.. Det får jeg nok snart vite, for her blir det ikke sene kvelden i dag, det er helt sikkert! (eller snickers og twist som jeg har fått litt dilla på å si...) :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag.. Og jada, jeg er fremdeles syk.... Men i dag er ikke puppene så vonde hvertfall. De kjennes bare mere "fyldige" ut. :sjarmor:

I går kveld ble vi liggende å snakke om navn, praktiske ting og masse annet. Jeg sa at det hadde vært litt gøy å ta bilde av magen underveis, og det var han helt enig i, så i dag skal magen leke fotomodell.. :ler:

I dag snør det sidelengs og er tåkete her ute.. Ikke noe morsomt vær i det hele tatt. Godt jeg bare må en liten tur ut i dag, resten skal tilbringes på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt du fortsatt er syk...

Tenkt litt på magebilder jeg også, men magen min er ikke noe å fotografere føler jeg.

Ikke akkurat helt flat nei... :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

PS: Så herlig at du fikk hamstret yndlingssuppa di! :hoppe:

Endret av *MissS*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt du fortsatt er syk...

Tenkt litt på magebilder jeg også, men magen min er ikke noe å fotografere føler jeg.

Ikke akkurat helt flat nei...  :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

PS: Så herlig at du fikk hamstret yndlingssuppa di! :hoppe:

Magen min er langt ifra flat den heller altså.. :sjenert: Men jeg tror jeg vil sette pris på å se utviklingen, og så kan det jo være gøy for liten en gang i fremtiden tenkte jeg.

Suppe er godt!! :sjarmor: Det skal jeg jaggu spise til frokost nå!

Hei paa deg!

Blir dere enige om navn?? Ikke lett det der alltid...

Haaper du foeler deg bedre snart!

:kose:

Han overrasket meg i går og sa at hvis det blir ei jente, så skal hun hete det som jeg liker best av alt. Men det kan jo hende at den lille der inne overhodet ikke passer til å hete det... Og er det en gutt har vi altså litt større problemer. Min kjære har et navn han liker aller best, som forsåvidt er helt greit, men for det første så er det veldig populært nå og har vært det noen år, og for det andre så er det litt "brukt opp" i familien min. Så vi får se.

Er det forresten noen som vet hvem jeg skal be om hjelp til å flytte boka mi over i gravide-bøkene?

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...