Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Jeg får se om jeg klarer å la være å teste.... Hehe, jeg har fremdeles to tester igjen fra billige-teste.dk så... Men jeg lurer litt på om jeg skal vente til fredag med å teste igjen... Får se om jeg klarer la være imorgen som sagt.

Ingen tegn til tanta ennå heller nei...

Tacoen er inntatt og det ble ekstra kos, for min kjære fikk en telefon med

superduper gode nyheter, nemli at han skal bli onkel i august!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er så utrolig koselig at søsteren hans endelig har blitt gravid, for de har prøvd LEEEEEENGE uten å få det til. Så, selv om jeg ikke fikk gitt han to blå i bursdagsgave, så fikk han det jammen meg likevel, på en minst like koselig måte syns jeg. Han har alltid gått og sagt at han håper søsteren hans får barn før han, fordi de har prøvd så lenge og har ønsket seg det så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselige nyheter.... :hoppe: Og du skal bli tante? Jippi... kanskje det blir søskenbarn på den lille der... hos dere snart.... Håper det...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte blir jeg jo tante igjen da... :)

Superkos syns jeg! Er jo biologisk tante til 12 stykker alt jeg, men det er kjempekoselig med flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte jeg å la være å teste i dag? Nei, selvsagt ikke... Og var den like blendahvit som alltid? Åjada.. Har ikke hatt noe som helst tegn til tanta hittil, men nå begynner det å murre litt i magen, så det spørs om ikke den kommer i løpet av dagen. Da skal jeg hvertfall pakke ned en flaske vin eller to til helgen! Dermed basta! Får vel ta med en test bare for sikkerhets skyld, i tilfelle tanta ikke kommer likevel.

I dag tror jeg at jeh har ca tusen ting jeg skal gjøre... Og det spørs om jeg rekker det alt sammen... Men skitt au, overlever vel det.

Kommer nok innom en gang eller to til før jeg drar... Tenke, tre hele dager uten KG... :grine:

Avhengig??? Neeeeeeeeeeeeeida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god tur!

Om det er lov - så foreslår jeg at du "glemmer" testen hjemme og heller tar en når du kommer hjem om ikke tanta har kommet... ;) Men da blir det jo verre med de vinflaskene... JAJA... samma det... DU bestemmer...

Må ha en fin tur i hvert falll.. ikke meninga å bry meg så ille her... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Misbumblebee! :)

Hvorfor har jeg ikke vært innom her før, da mon tro? :klø: Så på Popelka sin dagbok at du skulle få svar i morgen på om du hadde EL eller ikke. Spennende dette. Tar du også sånne blodprøver gjennom syklusen?

Eller forresten, jeg ser du tester nå for graviditet. Så da får man jo svar på om en har hatt EL, dersom den skulle være positiv, ja. Hvor mange dager er du over IKM? For kanskje det ikke er forsent å teste positiv enda. Det skal jo ta noen dager før det slår ut på graviditetstesten.

Skal se gjennom dagboka di senere, nå må jeg ut i sola. :briller2: Me sjåast! :klem:

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du faar kose deg masse paa hyttetur, MissBumblebee!

Og jeg haaper ikke mensen kommer...men at vi begge faar et kryss/to blaa denne maaneden! :tommelsmil:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ny baby i familien! Og ekstra koslig når dere vet at de har slitt lenge!

Håper du har kost deg i fint vær i helga, og at vi får en lang og god oppdatering her etterhvert. ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering... Ja, Skytte, jeg hadde helt klart KGkramper i trysilfjella! Særlig når jeg fredag fant ut at jeg skulle teste før jeg drakk resten av det halve vinglasset jeg hadde skjenket meg.... Trodde ikke det jeg så jeg! Hadde bare med en sånn strips-test fra billigeteste.dk, så jeg turte ikke stole helt på nem, når jeg kom hjem nå nettopp så kom det et kryss opp med en gang på clearbluen jeg hadde liggende.

Jeg ringte min kjære etter at jeg hadde testet, og både han og jeg bare lo og lo. Helt uvirkelig! Husker ikke helt hva jeg sa til han engang...

Siden jeg var helt sikker på at mensen skulle dukke opp, så var jeg litt stor i kjeften om at i helgen skulle jeg hvertfall drikke.... Så jeg måtte jo finne på en grunn da... Hehe, jeg har "hatt vondt i magen" hele helgen jeg... :ler:

Jeg har faktisk ennå ikke hørt fra legen om jeg har EL eller ikke, men jeg tror nok at jeg har det gitt...

Hadde aldri trodd at dette skulle gå så fort, og ikke minst at vi skulle klare det helt på "egenhånd".

Nå håper jeg bare spiren min klorer seg fast og blir der...

Tusen takk for masse koselige hilsner jenter, skal svare dere alle snart, må bare få hodet mitt litt mer på plass først! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det! Jeg visste det!

:hoppe::danse::hoppe::danse:

Så utrolig moro! Jeg bare visste det!!!!! Jippi! Og grattis så masse!

:kyss: Dette unner jeg deg sååååå masse vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg helt merkelig jeg. Det er noe som vokser.. Inni MEG! Sprøtt å tenke på altså. Min kjære syns plutselig at det hele er litt skummelt. Det syns jo forsåvidt jeg også. Veldig skummelt, men mest fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeiii!!!:hoppe:

JIPPI!!!!!

Gratulerer så masse..

Da satt det ja.. ;) Det var utrolig gøy....

Kjempemangemillioner klemmer fra meg... :klem::klem::klem::klem::klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...