Gå til innhold

Kine.tholm

Enna00

Anbefalte innlegg

cHg skrev (7 timer siden):

Jeg tror hun kan gjøre det mye bedre med å legge ut mindre snakking hvor hun står å kikker alle andre veier mens hun gjør altmulig annet.

Om man ikke har noe vettug å prate om bør man Iallefall virke spennende med å snakke tydelig, og ikke på innpust med en lav stemme ... Mumling er utrolig slitsomt å høre på.. 

Om det er dette hun vil satse på så unner jeg henne det, men syns det likevel er et hån å legge ut så usigelig kjedelig pjatt å tenke at det er godt nok for den lønna...

Velg en nisje, gjør research, få en mentor, kanskje en logoped om stemmebruk er et problem. 

Vis at man legger i arbeid og er verdt å følge! 

Som sagt så følger jeg flere kontoer med få følgere fordi de faktisk legger arbeid i story og innlegg som er lærerikt og motiverende. Og ikke minst connecter med følgere med tydelig språk, blikkontakt og engasjerende innhold..

Om du leser her Kine! Jeg ønsker faktisk at du lykkes! Syns bare det er fryktelig irriterende å tro at man kan spy ut så mye verdiløst innhold å tenke at dette vil folk ha... 

Enig. Hun vil komme lengre og få flere følgere hvis hun får mer spennende innhold, legger litt mer arbeid i det hun deler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

litenstjerne skrev (2 timer siden):

Enig. Hun vil komme lengre og få flere følgere hvis hun får mer spennende innhold, legger litt mer arbeid i det hun deler. 

Vi trenger faktisk ikke slike offentlige damer som kun har fokus på utseende. Er altfor mange av de. Se hva som skjer med lettpåvirkelig ungdom. Hun har jo også tidligere vært tilhenger av dette med å være bra nok sånn du er... Hva skjedde med det? Hun publiserer absolutt ingenting som har med det å gjøre. Å dette psykiske spillet hennes kan du dra lenger utpå landet med.. rett og slett..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (1 time siden):

Vi trenger faktisk ikke slike offentlige damer som kun har fokus på utseende. Er altfor mange av de. Se hva som skjer med lettpåvirkelig ungdom. Hun har jo også tidligere vært tilhenger av dette med å være bra nok sånn du er... Hva skjedde med det? Hun publiserer absolutt ingenting som har med det å gjøre. Å dette psykiske spillet hennes kan du dra lenger utpå landet med.. rett og slett..

Hva mener du med det psykiske spillet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint å se denne BH/topp delinga. Pr dags dato så har ikke dama noe fornuftig å påvirke andre med. Kun svada. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok også ganske påvirket av tilbakemeldinger hun får... klarer ikke helt å være seg selv og by på seg selv.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litenstjerne skrev (10 timer siden):
litenstjerne skrev (10 timer siden):

Utrolig kjedelig innhold.

Lurer på hvor mange ganger hun skifter klær i løpet av en dag jeg. Det er mange. Ja det er et meget enspora og elendig innhold. Skulle tro at et menneske som har en del livserfaring klarte å prøve å inspirere mef et fornuftig og gjennomtenkt innhold.

Jadda er frivillig å følge, men minner mer og mer om fru Knutsen på en måte, men samtidig så hadde hun et myyye mer variert innhold. Hadde aldri trodd jeg kom til å si men... 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine er fornøyd med sitt utseende og stresser heller ikke med at bunaden er for trang sier hun stadig vekk. 

Men nå har hun laget reel om skims og hvor bra den fungerer 🙈🙈

Er influenseren sin det. 🙃

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (34 minutter siden):

Kine er fornøyd med sitt utseende og stresser heller ikke med at bunaden er for trang sier hun stadig vekk. 

Men nå har hun laget reel om skims og hvor bra den fungerer 🙈🙈

Er influenseren sin det. 🙃

Tenkte på akkurat det samme.... Hva faen liksom! Du aksepterer ikke kroppen din for det den er, som den er med å aktivt bruke produkter som er til for å forme kroppen til noe den ikke er. Fordi du ikke klarer å akseptere hvordan den er her og nå.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (8 timer siden):

Tenkte på akkurat det samme.... Hva faen liksom! Du aksepterer ikke kroppen din for det den er, som den er med å aktivt bruke produkter som er til for å forme kroppen til noe den ikke er. Fordi du ikke klarer å akseptere hvordan den er her og nå.... 

Du skrev mine ord. Dobbeltmoral å si at man skal være fornøyd med den man er men så å tre på seg en slik🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Du skrev mine ord. Dobbeltmoral å si at man skal være fornøyd med den man er men så å tre på seg en slik🙈

Fått tredd på seg hele skimsen å står å gjør seg til foran alle følgere på insta nå. Sikkert på snap å.. 🫣 blir faktisk flau på hennes vegne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo imot alt hun «kjemper for». Det blir heller litt sånn «kjøp deg denne å bli tynn».🥺 Er det rart det blir kroppspress? Og i tillegg nevner hun at hun får fin rompe i den. 

hun kunne nå la være å vist den frem i det hele tatt!

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (På 9.5.2023 den 0.00):

Dette går jo imot alt hun «kjemper for». Det blir heller litt sånn «kjøp deg denne å bli tynn».🥺 Er det rart det blir kroppspress? Og i tillegg nevner hun at hun får fin rompe i den. 

hun kunne nå la være å vist den frem i det hele tatt!

Senest i går sa hun på snappen at man er bra nok som man er.... dette dagen etter at hun delte skims og vond holdintruse. Og bruker flere kilo med sminke og selvbruning, skifter antrekk 100 ganger i løpet av en dag. 

Ble slettet av admin det jeg skrev i går kveld. Vet ikke hvorfor, var omtrent det samme jeg skrev da som nå. Å det igjen basert på det hun deler. 🤷

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hun deler på sosiale medier, absolutt alt omhandler fasade. Nitrist at noen mennesker, veldig mange influensere er sånn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå skal det selges kjoler igjen. Må ha en ny dyr en da vettu. Og seriøst ikke noe rart om det håret blir ei eneste "såte" slik som det får gjennomgå av varme og div produkter. 

Hva med å akseptere seg selv slik man sier at andre skal gjøre, være litt naturlig kanskje. Er ikke stygg uten fullt hode og kropp med stylingprodukter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sofagris skrev (11 minutter siden):

Men altså, brynaaa🫣

Ser hun ikke selv at de ser helt unaturlig ut?

Helt grusomt🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (3 timer siden):

Nå skal det selges kjoler igjen. Må ha en ny dyr en da vettu. Og seriøst ikke noe rart om det håret blir ei eneste "såte" slik som det får gjennomgå av varme og div produkter. 

Hva med å akseptere seg selv slik man sier at andre skal gjøre, være litt naturlig kanskje. Er ikke stygg uten fullt hode og kropp med stylingprodukter. 

Veldig bra at hun selger kjoler til gjenbruk og veldig bra at hun heller kjøper én dyrere istedet for mange billige! 
Jeg skjønner ikke hva hun har gjort deg, men jammen er det mye tull du kommer inn her for å kommentere. Dropp å følg henne da! 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (18 minutter siden):

Veldig bra at hun selger kjoler til gjenbruk og veldig bra at hun heller kjøper én dyrere istedet for mange billige! 
Jeg skjønner ikke hva hun har gjort deg, men jammen er det mye tull du kommer inn her for å kommentere. Dropp å følg henne da! 

Du synes det jeg sier/skriver er tull, og jeg synes det du mener er tull. Overforbruk er det hun representerer. Løper rundt på butikker veldig ofte. Kjøper, smaker og kaster.  Ingenting er godt. Bare slutt å del overforbruk. Bruk sosiale medier til noe nyttig. Noe andre faktisk har nytte av. Ingen har nytte av shoppegalskap. Amen!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...