Gå til innhold

Kine.tholm

Enna00

Anbefalte innlegg

På moteshow med omgangssyke.. Ikke rart at smitten går i det uendelige, og noen blir rammet ørten ganger i løpet av en sesong når noen driter i å ta hensyn til andre. Vedder på at halve gjestelista ligger langflat med oppkast innen 48timer. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårreisende, sier i ene øyeblikket at hun hater omgangssyke men bidrar jo til at det spres i en evig runddans. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enna00 skrev (2 timer siden):

På moteshow med omgangssyke.. Ikke rart at smitten går i det uendelige, og noen blir rammet ørten ganger i løpet av en sesong når noen driter i å ta hensyn til andre. Vedder på at halve gjestelista ligger langflat med oppkast innen 48timer. 

Men hun ofrer alt så lenge det gjelder klær, sminke, hår og fjas.. Hun har faktisk en meget samfunnsnyttig jobb som ergoterapeut, men drømmer om noe så uvesentlig som instagram, hvor hun kan showe foran kamera og tro at hun gjør noe nyttig for noen. Hun er helt kronisk besatt av klær, sminke og hår. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Helt sykt! Man holder seg da hjemme med omgangssyken😤

Dessuten så tror jeg kanskje Josefine og co ikke har så veldig lyst på å bli syke. Har vel kanskje hatt nok sykdom både på seg selv og familien Josefine også...🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (8 minutter siden):

Dessuten så tror jeg kanskje Josefine og co ikke har så veldig lyst på å bli syke. Har vel kanskje hatt nok sykdom både på seg selv og familien Josefine også...🤔

Da burde de vell hatt bein nok i nesa til å be hun bli hjemme også? Alle vet at man ikke skal sende barn i bhg før 48 timer!!!! Etter omgangssyken.. det gjelder vell også voksne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er hun egentlig? Hun dukka bare opp i feeden min en dag, men jeg får ikke helt grep. En kronisk deprimert småbarnsmamma fra Siggerud? Er hun influenser? Skjønner ikke 🤭

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (8 minutter siden):

Men hvem er hun egentlig? Hun dukka bare opp i feeden min en dag, men jeg får ikke helt grep. En kronisk deprimert småbarnsmamma fra Siggerud? Er hun influenser? Skjønner ikke 🤭

Hun er venninne med selveste Aurora og har en drøm å bli "influenser" på heltid. Virker som hun hater jobben som ergoterapeut. Presenterer en vanlig jobbhverdag som dritt. Den depresjonsgreia virker til å kikke inn akkurat når det passer.. Vil helst bruke tida si på noe så "fornuftig" som klær, sminke og hår.. Aurora er nok det store forbildet. Dere vet hun jobba jo også i helsevesenet, men nå tull og fjas på sosiale medier.. Det er liksom så betydningsfylt og nyttig det. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie002 skrev (5 minutter siden):

Slike tråder gjør meg provosert! Hva er greia med å henge ut folk på denne måten? Vet dere hele storyn? Har dere sett innleggene hun har lagt ut på snapchat? Selv om man har litt mageproblemer, så er det ikke automatisk omgangssyke! 
Jeg vil fremsnakke Kine! Synes hun belyser viktige tema i hverdagen. Hun har en genuin åpenhet rundt psykisk helse. Hun er et godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg i motsetning til dere i tråden her, bare så det er sagt 😉

Når ungen har omgangssyke og hun selv blir dårlig er sjansen meget stor for at man er smittsom. Da er det hårreisende at man velger et event framfor å holde seg hjemme og slippe å risikere å smitte andre. 

Endret av Maskopi
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang de hadde det så rantet hun i vei om hvor kjipe folk var som ikke overholdt reglene med 48 t 

Det gjelder tydeligvis ikke henne når det er noe gøy man skal.
‘Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor Hege og Josefine hvis jeg ikke møter opp i dag’  Går det an å være mer ego? 
Vedder en femmer på at vi ser Josefine snappe om at påsken er ødelagt av  omgangssyke om er par dager. 

Jef har full forståelse for at man kan være sykemeldt fra en jobb men stadig utfør en annen, MEN når du ikke klarer å jobbe mer enn to dager i uka som ergoterapeut fordi du er så full av angst og bare orker lunsj med venninner, gjøre reklame for Ellos og uretusjert og å filme seg selv hele dagen… da skurrer det for meg. Da vil du bare at sykepengene skal finansiere hobbyen din.

For å sitere henne selv her om dagen når hun fikk offentlig konto på snap ‘Jeg er SÅ lykkelig. Dette har jeg jobbet så hardt for det siste året’

Burde kanskje jobbe like hardt for å bli frisk.

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie002 skrev (12 minutter siden):

Slike tråder gjør meg provosert! Hva er greia med å henge ut folk på denne måten? Vet dere hele storyn? Har dere sett innleggene hun har lagt ut på snapchat? Selv om man har litt mageproblemer, så er det ikke automatisk omgangssyke! 
Jeg vil fremsnakke Kine! Synes hun belyser viktige tema i hverdagen. Hun har en genuin åpenhet rundt psykisk helse. Hun er et godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg i motsetning til dere i tråden her, bare så det er sagt 😉

Det er ikke litt magevondt. Minste har vært hjemme en uke med oppkast og ref henne selv var det ‘natta fra helvete’ på fredag 

Det er omgangssyke. Det kan komme begge veier 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man bør holde seg hjemme ved mistanke om omgangssyke og forstår at det kommer kritikk ifht det. Så at hun sa at det mest sannsynlig ikke var omgangssyke, men med elendig form og magetrøbbel hadde det nok vært lurest å holdt seg hjemme. Men, hun hadde snakket med arrangørene og fått tillatelse til å komme, så da vet de om faren for evnt smitte. 
Det jeg syns er unødvendig er å kritisere henne for at hun ønsker å jobbe som noe annet enn det hun gjør i dag. Dersom man mistrives i jobben sin, uansett om den er samfunnsnyttig, er det lurt å gjøre grep. Lurt og fornuftig, for hennes del. Hva andre mener om influenseryrket er totalt irrelevant. Det er hun som skal leve av det hun velger å jobbe som og ingen andre har noe med det. Man er ansvarlig for egen lykke og jeg heier på folk som ønsker og våger å ta gode valg for seg selv og sin helse! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er provoserende at hun er sykemeldt fra den «vanlige» jobben sin og får sykepenger fra Nav mens hun nå har masse ekstra tid og energi til å jobbe med sosiale medier som hun drømmer om å ha som fulltidsjobb. Det syns jeg er umoralsk og kynisk som fy.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før å sier det igjen.

Håper aldri den dama der kommer inn til meg eller mon familie som ergoterapeut, sånn som hun ranter om den jobben og kollegaene sine, så er det kanskje bedre med tull og fjas på Snapchat.

Hun er jo alltid full av angst hver gang hun skal på sin egen jobb, men når det er hyggelige luncher og snap jobbing så leker livet. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker folk som setter opp mobilen i stativ, setter på innspilling for å filme seg sjøl GRINE?? For så å legge det ut på some!

Sjukt!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sa selv at hun har tygd imodium, drukket cola og spist loff. Hvorfor gjøre dette om man ikke er syk?😏 Om man ikke har diaré ville hvertfall ikke jeg tatt imodium. Det er ho tross alt for akutt diaré…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (47 minutter siden):

Hvordan tenker folk som setter opp mobilen i stativ, setter på innspilling for å filme seg sjøl GRINE?? For så å legge det ut på some!

Sjukt!

Må ordne seg litt medlidenhet da vettu. Å dele fine sympatimeldinger i etterkant. Også dette evinnelige energidrikkekjøret som veldig mange må prøve og dele.. hva er greia? Energidrikk er vel ikke noe man trenger å influense om eller? Farlig kan det være. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Sjukt!

Hun er tross alt en influencer 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...