Gå til innhold

Alexandra Joner

bewe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marioposa skrev (1 time siden):

Synes synd på Alex. 10 år er lenge 😭

Ja, håper hun faktisk får med seg noe fra milliardæren. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marioposa skrev (3 timer siden):

Hvem er den nye dama til Runar? Finner ingenting på Jodel... 

Synes synd på Alex. 10 år er lenge 😭

Jodel har en søkefunksjon... tok meg 8 år å oppdage 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (9 timer siden):

Hun vanker i kretser med kjente tror jeg, men jeg hadde aldri hørt om henne. Født i 1994.

Åh herregud. 

Jesus for en løk 😆

Men 29 år ja. DING DONG BIOLOGISK KLOKKE jeg bare nevner det. 

Kan det være han kjører en litt eldre versjon av Leonardo Dicaprio? Ingen kjærester kan være over 35. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (4 minutter siden):

Åh herregud. 

Jesus for en løk 😆

Men 29 år ja. DING DONG BIOLOGISK KLOKKE jeg bare nevner det. 

Kan det være han kjører en litt eldre versjon av Leonardo Dicaprio? Ingen kjærester kan være over 35. 

Så den nye dama er yngre enn Alexandra?

Er ikke Vatne godt over 40?

🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (7 minutter siden):

🙈

Han er 49.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker Alexandra😌 Håper ikke det endte stygt og at hun endte opp med å bli kjempe såra…😞 får litt exit vibes av alle finansmenn på 50+🫣

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (44 minutter siden):

🙈

Er ikke nesten "alle" damer på 29 klar for å date en pen milliardær på 49? Det er mitt soleklare inntrykk at ingen på 29 er kresne på alder om en hot milliardær bjudar på.

Om utroskap er i bildet tror jeg mange hadde takket nei. Heldigvis. 

Endret av totti_1
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (51 minutter siden):

Han er 49.

Det alle disse middelaldrende mennene bør tenke på da de finner seg ei 20 år yngre er at plutselig er det ikke like fett å være 80 når dama fortsatt er så vidt 60 og still going strong. Få damer ville valgt en så mye eldre om lommeboka var «tom.» 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder Alexandra på å flytte? Jeg så på Snap i går at hun kjørte rundt i en varebil 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marioposa skrev (På 21.4.2023 den 12.11):

Synes synd på Alex. 10 år er lenge 

Sånn er livet. Alle forhold tar slutt.

cerruti skrev (På 21.4.2023 den 13.20):

Ja, håper hun faktisk får med seg noe fra milliardæren. 

Hvorfor det? Hun har vel sin egen karriere?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (47 minutter siden):

Sånn er livet. Alle forhold tar slutt.

Hvorfor det? Hun har vel sin egen karriere?

Ja, men ikke på langt nær nok -antar jeg - til å kunne velge og vrake i leiligheter i Oslo. Hun har levd med denne mannen i den første unge delen av voksenlivet. Er det riktig at han valgte å avslutte, burde han som milliarder i det minste kjøpe en anstendig bolig til henne. Hun har vel planlagt familieliv og framtiden med han. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (28 minutter siden):

Ja, men ikke på langt nær nok -antar jeg - til å kunne velge og vrake i leiligheter i Oslo. Hun har levd med denne mannen i den første unge delen av voksenlivet. Er det riktig at han valgte å avslutte, burde han som milliarder i det minste kjøpe en anstendig bolig til henne. Hun har vel planlagt familieliv og framtiden med han. 

Enig i det du sier men er det slutt så er det slutt og er man ikke gift er det vel bare hvor raus han er som gjenstår å se. I et innlegg lenger opp står det vel noe om at andre ekser ikke har kommet så godt ut av det.. unner hun det beste!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iek28 skrev (28 minutter siden):

Enig i det du sier men er det slutt så er det slutt og er man ikke gift er det vel bare hvor raus han er som gjenstår å se. I et innlegg lenger opp står det vel noe om at andre ekser ikke har kommet så godt ut av det.. unner hun det beste!

Jeg husker kun en eks og det er Vanessa.   Hun har giftet seg med tre rikinger og har vel tjent greit selv også. Hun har barn med vatne og vil tro han har sørget godt for datteren sin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Det er jeg virkelig ikke enig i. Hvorfor kjøpe bolig til en eks? Hun er en voksen og privilegert kvinne. Må klare å ordne bolig selv.

Det er hans penger, ikke hennes.

• Liker 18
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller så har en av dem rett og slett forelsket seg i noen andre. 10 år uten giftemål og barn, så lang tid trenger man virkelig ikke for å bearbeide tidligere brudd (tenker på ham) eller få lyst på unger (tenker på henne).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vakker, morsom/livlig og lett til sinns, som man sa i gamle dager. Kommer ikke til å slite med å få seg kjæreste. Hvis hun liker eldre menn blir det vel ingen problem å finne en ny riking. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg syns dama er slitsom. Kan bli litt mye. Men jeg håper hu har fått gode råd av eksen ift til det å forvalte og investere penger. Så kan hu tjene seg opp litt på slikt og klare seg bra utenom også fast inntekt i fremtiden 😊 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...