Marioposa Skrevet 8. april 2023 #81 Del Skrevet 8. april 2023 AprilLudgate skrev (11 minutter siden): Jeg bare antar hun har blitt forsørget av eksen og spart sin egen inntekt i helhet - som da ble plassert i eiendom til sin mor. Ikke så dumt det, om det blir slutt har man sikkerhet i boligen og mor. Fyren svømmer i penger, det skulle bare mangle at han var normalt raus med en seriøs kjæreste. Jada, hun har badet i luksus i form av å bo i hans bolig og få kjøre en dyr bil liksom - men hva skulle hun liksom brukt pengene sine på? 5% av garasjen? 😅🤷♀️ Hadde jeg hatt hans økonomiske rammer hadde jeg personlig ikke avkrevd husleie og bensinpenger av en samboer i et seriøst forhold når min verden bestod av «kjøpe et slott som skal renoveres med tennisbane og gjestehus». Dessuten oser han Exitvibber, så han har nok hatt noen tips til «hvordan betale minst mulig skatt av all inntekt» med hennes penger og. "Hadde jeg hatt hans økonomiske rammer hadde jeg personlig ikke avkrevd husleie og bensinpenger av en samboer i et seriøst forhold når min verden bestod av «kjøpe et slott som skal renoveres med tennisbane og gjestehus». Mener du at Alex har betalt husleie til Runar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. april 2023 #82 Del Skrevet 8. april 2023 Marioposa skrev (1 time siden): "Hadde jeg hatt hans økonomiske rammer hadde jeg personlig ikke avkrevd husleie og bensinpenger av en samboer i et seriøst forhold når min verden bestod av «kjøpe et slott som skal renoveres med tennisbane og gjestehus». Mener du at Alex har betalt husleie til Runar? Jeg mener at det er fullt mulig at det er hun og ikke han som kjøpte bolig til mor Altså via egne sparepenger. Fordi bodd med fyr i 10 år som neppe trenger dele kostnader. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 8. april 2023 #83 Del Skrevet 8. april 2023 (endret) AprilLudgate skrev (3 timer siden): Dessuten oser han Exitvibber, så han har nok hatt noen tips til «hvordan betale minst mulig skatt av all inntekt» med hennes penger og. Leste det var en som skrev det på discord, at hun har hørt rykter at Jeppe var basert på han. I et intervju med ekte Hermine, sto det at den ene damen (i virkeligheten) ikke hadde barn. Men alle damene i serien hadde barn (Hermine ble jo gravid). Endret 8. april 2023 av Hjertestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. april 2023 #84 Del Skrevet 8. april 2023 Det burde være en selvfølge at en så rik og mye eldre mann sørger for sin mye yngre samboer. Alt annet er utrolig turn off og lite mandig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 8. april 2023 #85 Del Skrevet 8. april 2023 Møkkalei skrev (På 1.4.2023 den 1.25): Ufin? Sett begge disse damene i Oslo. Joner to ganger, en gang på løkka og en gang ved barcode. Siste gangen ved barcode gikk hun kledd i et antrekk som var så fargerikt at hun kunne forveksles med en klovn. Hun gikk med trutmunn og hadde ufattelig mye sminke på seg. Veldig lav og ikke noe flott i mine øyner i det hele tatt. Og Rudjord som sagt på Majorstua, avmagret og uten sminke. Må være lov å påpeke at ett menneske du legger merke til først og fremst fordi hun ser så vraket ut ikke er den rette til å fronte skjønnhet. jeg synes de er nobodies. Altså de er vanlige mennesker som ikke har noe spes å komme med og ikke burde ha de rollene de har, såkalte forbilder. Og Joner sin musikk, husker noen den? Neppe, utenom den lille prosenten som var fan. dømmende? nei bare ærlig Alexia Bohwim, er det deg? 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 9. april 2023 #86 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) Hjertestein skrev (12 timer siden): Leste det var en som skrev det på discord, at hun har hørt rykter at Jeppe var basert på han. I et intervju med ekte Hermine, sto det at den ene damen (i virkeligheten) ikke hadde barn. Men alle damene i serien hadde barn (Hermine ble jo gravid). Han er ikke 1 av de 4 Exit er basert på. Navnene til de 4 har vært ute siden sesong 1, og han er ikke nevnt. Endret 9. april 2023 av anonyma123 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 9. april 2023 #87 Del Skrevet 9. april 2023 anonyma123 skrev (1 time siden): Han er ikke 1 av de 4 Exit er basert på. Navnene til de 4 har vært ute siden sesong 1, og han er ikke nevnt. Hvilke navn er dette? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. april 2023 #88 Del Skrevet 10. april 2023 Runar er vel ganske så privat. A deler likevel stadig mer som tyder på at hun har fått knust hjertet sitt. Det kan både være taktisk mtp følgerne eller fordi hun har det fryktelig vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. april 2023 #89 Del Skrevet 10. april 2023 cerruti skrev (1 time siden): Runar er vel ganske så privat. A deler likevel stadig mer som tyder på at hun har fått knust hjertet sitt. Det kan både være taktisk mtp følgerne eller fordi hun har det fryktelig vondt. Hun har det helt sikkert veldig vondt etter ti år sammen for det er lenge. Det blir et nytt liv for henne på mange måter. Hun må forsørge seg selv og gå ned i levestandard. Han fortsetter sikkert med sitt. Mye jobb og ekspedisjoner hit og dit 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 10. april 2023 #90 Del Skrevet 10. april 2023 AprilLudgate skrev (På 1.4.2023 den 23.28): Bare for å ta opp det med makeup: Kan du noe som helst om tematikken? 😅🤷♀️ Ja, hun bruker innimellom falske vipper - og har sitt eget løsvippemerke. Og hun er kjemt for fargerike looks. Men ikke heldekkende sparkel nei. Altså - alvorlig talt fra denne SVfeministen som ikke tar fem øre for å vurdere noen som dårlige forbilder: Alexandra Joner når ikke opp på noen nominasjon til årets Gullbarbie ever. Vanessa Rudjord….well, der kan man nok si ett og annet generelt - jeg skal si at jeg personlig avstår fra å kjøpe hennes ullkåper selv om de unektelig er lekre. Fordi jeg synes hun fra tid til annen har litt ugreie holdninger og henger igjen i fortiden slik vi alle gjør. Men Joner? Nei, rull inn. Hun stiller jo fullstendig sminkefri overalt og er transparent på makeupdelen. Hun fronter makeup som GØY, ikke et usunt skjønnhetsideal. Da hadde hun valgt en helt annen fremtoning. Helt enig med deg. Både Joner og Martine er influensere jeg ikke personlig har interesse av å følge, de er på noen måter litt enkle. Men jeg har veldig godt inntrykk av dem som personer begge to. Og jeg elsker at Joner tør å skille seg ut med fargerike og gøye klær, og ikke tar seg selv så seriøst. Har også sett henne usminket mange ganger til tross for at jeg ikke følger, og hun er virkelig nydelig. Dette er positive rollemodeller i rosa-verdenen. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. april 2023 #91 Del Skrevet 10. april 2023 Justlooking skrev (12 timer siden): Hun har det helt sikkert veldig vondt etter ti år sammen for det er lenge. Det blir et nytt liv for henne på mange måter. Hun må forsørge seg selv og gå ned i levestandard. Han fortsetter sikkert med sitt. Mye jobb og ekspedisjoner hit og dit Når du har klart å kapre en kjekk milliardær, klarer du nok å komme deg opp på hesten igjen. Kanskje ikke på nivå med sin ex, men bedre nivå enn de fleste, meg inkludert 😄 Så får vi se om en snekker eller bankfunksjonær er noe hun tåler å være sammen med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilili Skrevet 11. april 2023 #92 Del Skrevet 11. april 2023 totti_1 skrev (19 timer siden): Når du har klart å kapre en kjekk milliardær, klarer du nok å komme deg opp på hesten igjen. Kanskje ikke på nivå med sin ex, men bedre nivå enn de fleste, meg inkludert 😄 Så får vi se om en snekker eller bankfunksjonær er noe hun tåler å være sammen med Men jeg tenker det er veldig vondt uansett. Det var et langt forhold. Hvem hun blir sammen med etterhvert gjenstår å se. Tenker det kan slå ut begge veier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 12. april 2023 #93 Del Skrevet 12. april 2023 Rododendron skrev (På 9.4.2023 den 9.21): Hvilke navn er dette? Google hjelper deg. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. april 2023 #94 Del Skrevet 13. april 2023 Disse bildene jeg så av henne i en artikkel nylig var bra. Hun ser (mye) bedre ut med mindre sminke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 20. april 2023 #95 Del Skrevet 20. april 2023 Den angivelig nye kjæresten hans er nevnt på Jodel flere ganger. Flere av bildene der var likt av ham. Instagram-kontoen hennes har blitt lukket nå ser jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iek28 Skrevet 20. april 2023 #96 Del Skrevet 20. april 2023 Hvem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. april 2023 #97 Del Skrevet 21. april 2023 (endret) lurker skrev (1 time siden): Den angivelig nye kjæresten hans er nevnt på Jodel flere ganger. Flere av bildene der var likt av ham. Instagram-kontoen hennes har blitt lukket nå ser jeg. Vi er nok mange som ikke har Jodel. Om det er noe nytt på gang, er det i alle fall ikke et ok brudd. Endret 21. april 2023 av cerruti 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 21. april 2023 #98 Del Skrevet 21. april 2023 cerruti skrev (54 minutter siden): Vi er nok mange som ikke har Jodel. Om det er noe nytt på gang, er det i alle fall ikke et ok brudd. iek28 skrev (2 timer siden): Hvem? En alminnelig pen dame. I en helt vanlig alder for ham. Ser gjespende kjedelig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. april 2023 #99 Del Skrevet 21. april 2023 totti_1 skrev (3 timer siden): En alminnelig pen dame. I en helt vanlig alder for ham. Ser gjespende kjedelig ut. Ok! Ikke kjent? Og over 35+? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 21. april 2023 #100 Del Skrevet 21. april 2023 3 hours ago, cerruti said: Ok! Ikke kjent? Og over 35+? Hun vanker i kretser med kjente tror jeg, men jeg hadde aldri hørt om henne. Født i 1994. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå