Henikka Skrevet 2. april 2023 #61 Del Skrevet 2. april 2023 bonsaijenta skrev (13 minutter siden): Alex er utrolig vakker og håper hun finner seg noe bedre enn RV. Håper tv2 lager en serie om mor og datter Joner. De er herlige☺️ Helt enig❣️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 3. april 2023 #62 Del Skrevet 3. april 2023 Mor og dattet matcher hverandre godt, for å si det sånn! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 3. april 2023 #63 Del Skrevet 3. april 2023 Lurer på om de tar det opp på radioen etter påske.. Niklas Baarlie har jo gjort stort nummer ut av forholdet deres så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. april 2023 #64 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg føler virkelig med henne i ny jobb, opp tidlig og live på radio om dette kom som lyn fra klar himmel og er uønsket. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bewe Skrevet 6. april 2023 Forfatter #65 Del Skrevet 6. april 2023 Virker som det er han som har gjort det slutt med henne.. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iek28 Skrevet 6. april 2023 #66 Del Skrevet 6. april 2023 bewe skrev (41 minutter siden): Virker som det er han som har gjort det slutt med henne.. Jepp ut ifra Snapchat.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. april 2023 #67 Del Skrevet 6. april 2023 Finnwife skrev (På 3.4.2023 den 15.54): Lurer på om de tar det opp på radioen etter påske.. Niklas Baarlie har jo gjort stort nummer ut av forholdet deres så.. Hva har han sagt/tullet med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bewe Skrevet 6. april 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 6. april 2023 Hun er jo ganske lei seg virker det som. Hun har jo hele tiden snakket om hvor fantastisk han var. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 6. april 2023 #69 Del Skrevet 6. april 2023 Henikka skrev (På 2.4.2023 den 12.25): Var det RV som kjøpte leiligheten til moren til AJ da? Trodde det var Alexandra som kjøpte den? Link til kilde med uttalelse fra AJ: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dnboWJ/alexandra-joner-kjoepte-hus-til-mamma Hun sier vel i en episode av bloggerne, at hun er skikkelig blakk etter å ha kjøpt hus til moren sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2023 #70 Del Skrevet 6. april 2023 MissPierce skrev (15 minutter siden): Hun sier vel i en episode av bloggerne, at hun er skikkelig blakk etter å ha kjøpt hus til moren sin. Det var ikke så mange som trodde på det for hun har hatt lite inntekt de ti årene som hun har bodd med milliardæren sin og reist overalt. Og at det var han som betalte de fire millionene det var snakk om. Uansett er det småpenger for ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 7. april 2023 #71 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg tror hun har tjent ganske greit og fint klarer å betjene et slikt hus. Samtidig skal det vanskelig gjøres å matche reiser, biler, forbruk osv framover. Jeg håper likevel han bidrar til at hun får et ok sted å bo nå. Det virker ikke som han ga så mye etter bruddet med V, som han jo hadde en datter med. Om ikke scenarioet er slik da: Han gjør noe galt, men vil fortsette som før, hun vil gå, og han bare da går du(tomhendt) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 7. april 2023 #72 Del Skrevet 7. april 2023 15 hours ago, Tough cookie said: Hva har han sagt/tullet med? Alt mulig, hvordan "mannen" hennes er milliardær, at de bor i et mansion på Frogner, bilen hun kjører i, drikker champagne på shopping, reiser, drikker dyrere viner enn ham etc etc.. alt i en god tone, men blir kanskje merkbart nå etter påske, da han ikke kan tulle med sånt lengre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. april 2023 #73 Del Skrevet 7. april 2023 Ser hun er i LA hos en veninne som prøver å trøste henne 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 7. april 2023 #74 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) cerruti skrev (10 timer siden): Jeg tror hun har tjent ganske greit og fint klarer å betjene et slikt hus. Samtidig skal det vanskelig gjøres å matche reiser, biler, forbruk osv framover. Jeg håper likevel han bidrar til at hun får et ok sted å bo nå. Det virker ikke som han ga så mye etter bruddet med V, som han jo hadde en datter med. Om ikke scenarioet er slik da: Han gjør noe galt, men vil fortsette som før, hun vil gå, og han bare da går du(tomhendt) Hun har ikke tjent greit med penger. Hun har ligget på 150.000-200.000 de siste åra. Noe som er forståelig når du bor med en milliardær. Hadde også trappet ned på jobbinga da å heller nytt livet. Derfor tviler jeg på at det er hun som kjøpte leiligheten til moren. Hun gikk også fra 1.8 i formue til 0 i 2021 leiligheten til moren ble kjøpt på slutte av året i 2021 så kan nok se ut som hun brukte alle sparepengene sine på det Endret 7. april 2023 av Mio-lio 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 7. april 2023 #75 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Tjener hun ikke noe på reklame og radio-jobbing? Trodde hun var radiovert? Hun kommer til.å klare seg. Hun får neppe samme livsstil,men hun har clout og er fortsatt ung ish, vakker og livlig. Endret 7. april 2023 av Nettrollet autokorrekt-feil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 7. april 2023 #76 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Nettrollet skrev (6 minutter siden): Tjener hun ikke noe på reklame og radio-jobbing? Trodde hun var radiovert? Hun kommer til.å klare seg. Hun får neppe samme livsstil,men hun har clout og er fortsatt ung ish, vakker og livlig. Man blir ikke rik av å være radiovert. Men hun kan nok trappe opp jobbinga å få en bra influenser lønn. Å det må hun nok også nå. Inntekten hennes de siste åra har nok gått mer på at hun ikke har trengt å jobbe å ikke at hun ikke har hatt mulighet. Håper for hennes del at hun sitter igjen med noe etter dette bruddet. At hun ikke er på bar bakke etter å ha brukt opp alle sparepengene sine på leilighet til moren. Endret 7. april 2023 av Mio-lio 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 7. april 2023 #77 Del Skrevet 7. april 2023 Nettrollet skrev (54 minutter siden): Tjener hun ikke noe på reklame og radio-jobbing? Trodde hun var radiovert? Hun kommer til.å klare seg. Hun får neppe samme livsstil,men hun har clout og er fortsatt ung ish, vakker og livlig. Hun begynte jo med radio-jobbing igjen for typ 1 mnd. siden.. Hun har nok levd på han en stund 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 8. april 2023 #78 Del Skrevet 8. april 2023 Hva er egentlig Joner kjent for? Hun er et sånt kjendis-navn jeg aldri har støtt på i andre settinger enn Se og Hørs dekking av kjendisfester. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. april 2023 #79 Del Skrevet 8. april 2023 Mio-lio skrev (19 timer siden): Hun har ikke tjent greit med penger. Hun har ligget på 150.000-200.000 de siste åra. Noe som er forståelig når du bor med en milliardær. Hadde også trappet ned på jobbinga da å heller nytt livet. Derfor tviler jeg på at det er hun som kjøpte leiligheten til moren. Hun gikk også fra 1.8 i formue til 0 i 2021 leiligheten til moren ble kjøpt på slutte av året i 2021 så kan nok se ut som hun brukte alle sparepengene sine på det Hvis hun har kjøpt hus og lånt lenger til det vil formuen gå ned på skattelistene. Dessuten er hun nok flink å plassere penger slik at hun slipper skatt. I tillegg skriver hun gjerne av utgifter som de har i forbindelse med events, frilansjobber osv. Da vil hverken formue eller inntekt være spesielt stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. april 2023 #80 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg bare antar hun har blitt forsørget av eksen og spart sin egen inntekt i helhet - som da ble plassert i eiendom til sin mor. Ikke så dumt det, om det blir slutt har man sikkerhet i boligen og mor. Fyren svømmer i penger, det skulle bare mangle at han var normalt raus med en seriøs kjæreste. Jada, hun har badet i luksus i form av å bo i hans bolig og få kjøre en dyr bil liksom - men hva skulle hun liksom brukt pengene sine på? 5% av garasjen? 😅🤷♀️ Hadde jeg hatt hans økonomiske rammer hadde jeg personlig ikke avkrevd husleie og bensinpenger av en samboer i et seriøst forhold når min verden bestod av «kjøpe et slott som skal renoveres med tennisbane og gjestehus». Dessuten oser han Exitvibber, så han har nok hatt noen tips til «hvordan betale minst mulig skatt av all inntekt» med hennes penger og. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå