Gå til innhold

Snap i voksent forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andro skrev (3 timer siden):

Når man går inn i forhold, så må man akseptere at partneren er den han er - eller la ham gå.
Han forandrer seg ikke, og bør heller ikke forventes å gjøre det. Kan du leve med det?
Jeg er også redd for at du lurer deg selv, dersom du tror adferden hans kommer til å endre seg.

Bare synd man blir lurt laaangt inn i forholdet, fordi folk ikke fremstår på den måten de egentlig er 💁🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at han har snap er ikke noe å reagere på, men at han fremstår som avhengig av sosial bekreftelse på snap. Da med "diverse" kvinner som objekter. Nei, det handler ikke å pleie viktige relasjoner som styrker og bygger opp han, dette som han driver med... er mer likt spillgaleskap eller rusbruk.

Ta en prat sammen.

Prøv detox. Mobilfri tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (8 timer siden):

mannfolk som er aktive på some er lite interessante. hvem vil ha en som bruker halve døgnet på å like og snappe med andre folk. rødt flagg om han er over 40 og har masse damer han snapper med. 

dette

Anonymkode: a6df5...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (7 timer siden):

Har passert femti, og i min omgangskrets har nærmest alle snap, og bruker det mye.
Om man er en tulling når man vil begrense hvem andre har kontakt med og hvordan? Ja, i aller høyeste grad.
De var der før deg, og det å være kjæreste gir deg ingen eiendomsrett. Du kan ikke fjerne omgangskretsen hans fordi du har dårlig selvtillit, og er så gammeldags at du ikke kan navigere på sosiale medier.

Han burde komme seg unna folk med kontrollbehov, og holde fast på vennene sine - uavhengig av hvilket kjønn de har.
Mediekontroll er voldsutøvelse, egosentrisk og skikkelig stort rødt flagg.

Du har helt rett. Jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det hører med til historien at flere tidligere forhold har tatt slutt på grunn av hans aktiviteter på sosiale medier. Blant annet sexmeldinger på mobilen til eks kjæreste. Han har damen han sexmeldte med fremdeles på vennelisten., 1 år inn i vårt forhold. Har aldri hatt kontrollbehov men vil heller ikke leve på en løgn. Bare redd for at jeg lurer meg selv 

Anonymkode: fdad5...8e9

Typisk trolling å komme med slik «tilleggsinfo» langt inne i tråden.

Hvis utroskap er tilfelle, hvorfor står ikke dette i HI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...