Gå til innhold

Snap i voksent forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i 40 årene og og har kjæreste. Jeg stusser på at han har MANGE kontakter på Snap. Både «venninner» kollegaer og kompiser. Det ramler inn hver eneste dag. Disse «venninnene» er ikke akkurat barndomsvenninner men mange har han blitt kjent med når han var singel eller lagt til fra nettet før min tid. Han sier det bare snappes bilder av middager og turbilder og sånne ting. Er jeg en tulling som reagerer på dette? De fleste jeg kjenner i vår alder har jo ikke Snap engang. Trodde dette var et ungdomsfenomen 🙈

Anonymkode: fdad5...8e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du er en tulling som reagerer på dette😊

Anonymkode: 4bb51...c81

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner på vår alder har snap og bruker det ofte. Til turbilder og mat og annet fjas.

Anonymkode: a9e99...37c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også reagert. Alle de han har lagt til som singel bør han slette igjen, hvis ikke tyder det på at han ønsker å pleie kontakten for å ha de i bakhånd og det er ikke greit i mine øyne 

Anonymkode: f5bec...22a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde dette var et ungdomsfenomen

Ja, om han er 40 og bruker tid på Snapchat er noe alvorlig galt, er det ikke bare å be ham om å slette den?
Si at han kan skrive på KG om han ikke har annet å gjøre.

Anonymkode: de7c2...020

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolk som er aktive på some er lite interessante. hvem vil ha en som bruker halve døgnet på å like og snappe med andre folk. rødt flagg om han er over 40 og har masse damer han snapper med. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både foreldrene mine og svigerforeldrene mine har snap. De nærmer seg 70.

Mange voksne med snap. 

Anonymkode: 8c2b1...9d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg 40 og er aktiv på snap… blant annet. Har alt i fra 11 åringer (barnas venner) til folk i 60-åra der (kollegaer og familie). Noen er veldig aktive, lite sammenheng med alder. Synes det er en okei måte å bli kjent med folk og holde kontakt med de man ikke treffer så ofte i en travel hverdag. Føler noen ganger at SOME har et litt vel negativt «rykte», for meg er det et positivt bidrag for å danne og holde på nettverk. Enten stoler du på han eller ikke…? Det er et valg man tar da, man blir ikke mer eller mindre trofast av å ha damer på snap. 

Anonymkode: 9f167...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er i 40 årene og og har kjæreste. Jeg stusser på at han har MANGE kontakter på Snap. Både «venninner» kollegaer og kompiser. Det ramler inn hver eneste dag. Disse «venninnene» er ikke akkurat barndomsvenninner men mange har han blitt kjent med når han var singel eller lagt til fra nettet før min tid. Han sier det bare snappes bilder av middager og turbilder og sånne ting. Er jeg en tulling som reagerer på dette? De fleste jeg kjenner i vår alder har jo ikke Snap engang. Trodde dette var et ungdomsfenomen 🙈

Anonymkode: fdad5...8e9

Det er absolutt ikke greit. Hadde ikke godtatt at samboeren min snappet med gamle flammer. Jeg gjør selvfølgelig ikke det heller. Vi er også i 40-årene.

Anonymkode: 4016b...ffa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nærmer meg 40 og er aktiv på snap… blant annet. Har alt i fra 11 åringer (barnas venner) til folk i 60-åra der (kollegaer og familie). Noen er veldig aktive, lite sammenheng med alder. Synes det er en okei måte å bli kjent med folk og holde kontakt med de man ikke treffer så ofte i en travel hverdag. Føler noen ganger at SOME har et litt vel negativt «rykte», for meg er det et positivt bidrag for å danne og holde på nettverk. Enten stoler du på han eller ikke…? Det er et valg man tar da, man blir ikke mer eller mindre trofast av å ha damer på snap. 

Anonymkode: 9f167...1a5

Her er det vel ikke snakk om venner og familie. Det er tidligere dater og gamle flammer. Det er lov å ha grenser i et forhold selv om KG mener at man bør godta det meste i 2023. 

Anonymkode: 4016b...ffa

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Både foreldrene mine og svigerforeldrene mine har snap. De nærmer seg 70.

Mange voksne med snap. 

Anonymkode: 8c2b1...9d6

Ja. Og det er flaaut. 
 

K 24

Anonymkode: ea468...8f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passert femti, og i min omgangskrets har nærmest alle snap, og bruker det mye.
Om man er en tulling når man vil begrense hvem andre har kontakt med og hvordan? Ja, i aller høyeste grad.
De var der før deg, og det å være kjæreste gir deg ingen eiendomsrett. Du kan ikke fjerne omgangskretsen hans fordi du har dårlig selvtillit, og er så gammeldags at du ikke kan navigere på sosiale medier.

Han burde komme seg unna folk med kontrollbehov, og holde fast på vennene sine - uavhengig av hvilket kjønn de har.
Mediekontroll er voldsutøvelse, egosentrisk og skikkelig stort rødt flagg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere dater og gamle flammer har ingenting på ens snap å gjøre. Slettet alle slike bekjente da jeg fikk meg kjæreste. Respektløst å fremdeles ha kontakten mener jeg.

Anonymkode: e3488...b73

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er det vel ikke snakk om venner og familie. Det er tidligere dater og gamle flammer. Det er lov å ha grenser i et forhold selv om KG mener at man bør godta det meste i 2023. 

Anonymkode: 4016b...ffa

Selvfølgelig kan man ha hvilke grenser man vil i et forhold. Det er også helt greit å ha gamle flammer og ekser på snap, er man ferdig så er man ferdig- kan være venner likevel. Her er det viktig at begge parter kommuniserer sine behov skikkelig,  så får man konkludere utifra det om man er kompatible eller ei. Utenforstående blir ikke en større eller mindre trussel for forholdet om man pålegger partneren «regler» for sosiale medier. 

Anonymkode: 9f167...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tidligere dater og gamle flammer har ingenting på ens snap å gjøre. Slettet alle slike bekjente da jeg fikk meg kjæreste. Respektløst å fremdeles ha kontakten mener jeg.

Anonymkode: e3488...b73

enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting om at det er gamle dater og flammer. Høres mer ut som tilfeldige bekjente. Det synes jeg det er merkelig å skulle kontrollere for en partner. 

Anonymkode: 25636...76c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andro skrev (1 time siden):

Har passert femti, og i min omgangskrets har nærmest alle snap, og bruker det mye.
Om man er en tulling når man vil begrense hvem andre har kontakt med og hvordan? Ja, i aller høyeste grad.
De var der før deg, og det å være kjæreste gir deg ingen eiendomsrett. Du kan ikke fjerne omgangskretsen hans fordi du har dårlig selvtillit, og er så gammeldags at du ikke kan navigere på sosiale medier.

Han burde komme seg unna folk med kontrollbehov, og holde fast på vennene sine - uavhengig av hvilket kjønn de har.
Mediekontroll er voldsutøvelse, egosentrisk og skikkelig stort rødt flagg.

Det hører med til historien at flere tidligere forhold har tatt slutt på grunn av hans aktiviteter på sosiale medier. Blant annet sexmeldinger på mobilen til eks kjæreste. Han har damen han sexmeldte med fremdeles på vennelisten., 1 år inn i vårt forhold. Har aldri hatt kontrollbehov men vil heller ikke leve på en løgn. Bare redd for at jeg lurer meg selv 

Anonymkode: fdad5...8e9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig kan man ha hvilke grenser man vil i et forhold. Det er også helt greit å ha gamle flammer og ekser på snap, er man ferdig så er man ferdig- kan være venner likevel. Her er det viktig at begge parter kommuniserer sine behov skikkelig,  så får man konkludere utifra det om man er kompatible eller ei. Utenforstående blir ikke en større eller mindre trussel for forholdet om man pålegger partneren «regler» for sosiale medier. 

Anonymkode: 9f167...1a5

DU synes det er greit å ha ekser på snap, men jeg synes ikke det. Folk er forskjellig og ulike grenser for hva som er greit. Det er ingen fasit.

Anonymkode: 4016b...ffa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det hører med til historien at flere tidligere forhold har tatt slutt på grunn av hans aktiviteter på sosiale medier. Blant annet sexmeldinger på mobilen til eks kjæreste. Han har damen han sexmeldte med fremdeles på vennelisten., 1 år inn i vårt forhold. Har aldri hatt kontrollbehov men vil heller ikke leve på en løgn. Bare redd for at jeg lurer meg selv 

Anonymkode: fdad5...8e9

Når man går inn i forhold, så må man akseptere at partneren er den han er - eller la ham gå.
Han forandrer seg ikke, og bør heller ikke forventes å gjøre det. Kan du leve med det?
Jeg er også redd for at du lurer deg selv, dersom du tror adferden hans kommer til å endre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hører med til historien at flere tidligere forhold har tatt slutt på grunn av hans aktiviteter på sosiale medier. Blant annet sexmeldinger på mobilen til eks kjæreste. Han har damen han sexmeldte med fremdeles på vennelisten., 1 år inn i vårt forhold. Har aldri hatt kontrollbehov men vil heller ikke leve på en løgn. Bare redd for at jeg lurer meg selv 

Anonymkode: fdad5...8e9

Sånne typer forandrer seg sjelden, så hvorfor innlede forhold med en mann som har en så tvilsom bakgrunn, og som fortsetter som før selv om han har deg?

 

Anonymkode: 415e6...9aa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...