Gå til innhold

Har du noen gang vært fristet til å ha sex med en av vennene til sønnen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lå med kjæresten til sønnen for noen år tilbake, angrer ikke, men ville nok ikke gjort det igjen 

Anonymkode: 1730f...686

Hvorfor gjorde du noe så stygt mot sønnen din? 

Anonymkode: a4368...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 20.38):

Altså...å fantasere om det er en ting, å faktisk gjøre det er noe helt annet. Er usikker på om "fristet til" kommer i kategorien fantasere eller troende til å gjøre.

Men ja: som far til 2 tenåringssønner med stort nettverk er det alltid masse ungdommer inn og ut av huset her. Av begge kjønn. Når sola skinner, plenen fylles av ungdom, grillen er varm, øllen jekkes og klærne strippes ned til ørsmå bikini, så kommer det til syne mange fristelser. 

Men nei. Det får holde med å la seg friste - se (i skjul), men ikke røre

 

Anonymkode: 7ee49...8e3

Hadde jeg som kvinne (eller jente i dette tilfellet) visst at faren til kompisen min hadde tenkt slik om meg hadde jeg ikke kommet tilbake flere ganger. 

Anonymkode: d28ca...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde jeg som kvinne (eller jente i dette tilfellet) visst at faren til kompisen min hadde tenkt slik om meg hadde jeg ikke kommet tilbake flere ganger. 

Anonymkode: d28ca...122

Det er helt normalt at eldre menn får seksuelle tanker om unge kvinner. Du skriver som om dette ikke forekommer, og det er mest fordi det er veldig populært å hetse eldre menneskers seksualitet, at du f.eks i en alder av 19 og oppver evt. aldri har oppdaget eldre menns interesse, handler kun om at de ikke ønsker å kommunisere sine behov i frykt for represalier. Vi snakker her om en undertrykt seksualitet, som er harmløs i sin natur, men som agiteres som kvinnefiendtlig. Du er nok mest et produkt av samfunnet, men samfunnet er i endring.

Anonymkode: 5868d...415

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er helt normalt at eldre menn får seksuelle tanker om unge kvinner. Du skriver som om dette ikke forekommer, og det er mest fordi det er veldig populært å hetse eldre menneskers seksualitet, at du f.eks i en alder av 19 og oppver evt. aldri har oppdaget eldre menns interesse, handler kun om at de ikke ønsker å kommunisere sine behov i frykt for represalier. Vi snakker her om en undertrykt seksualitet, som er harmløs i sin natur, men som agiteres som kvinnefiendtlig. Du er nok mest et produkt av samfunnet, men samfunnet er i endring.

Anonymkode: 5868d...415

Nå var det ikke det at han finner unge kvinner attraktive som var problemet, men at han bevisst velger å se på dem (joda, i skjul, men likeså) og ser på dem som fristelser. Har selv oppdaget at fedre av venninnene mine og andre godt voksne menn har sett ekstra på meg (trodde vel de gjorde det i skjul de også) i tenårene. Opplevde det som svært ubehagelig sammenlignet med når gutter på min alder gjorde det. Nå er jeg godt voksen og bryr meg katta om hvem som ser på meg. Som ung jente kan dette føles annerledes. Så undertrykker ikke voksne menns seksualitet, men forsøker å gi et bilde over hvordan slike menn kan oppleves av unge jenter. 

Anonymkode: d28ca...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er homofil, i førtiårene og har en jevngammel nabo, med tre barn, hvorav en er en homofil 16 åring. Som prøvde sjekke meg opp. Da var det bare å si at takk for komplimentet, du er en pen gutt, men du må finne en på din alder. 

Anonymkode: 45030...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/1/2023 at 1:05 PM, AnonymBruker said:

Joda. Det er en sykt ekkel ting å gjøre. Og utsette alle for! 

Men, du tror du hadde vært mindre sadist om du hadde gitt denne opplysningen til mannen? 

 

Mmh.. 

Jeg er ihvertfall ikke enig i det! Ville sett på dere som like. Bare i to forskjellige versjoner.. 🖕

Anonymkode: 72a57...157

Så mannen skal ikke få vite at konen ligger med sønnen hans? Og holde sannheten fra han er sadistisk?  Jeg er så lei av all løgnen, feigheten og dobbeltmoralen i samfunnet.

Anonymkode: f53e2...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/1/2023 at 1:05 PM, AnonymBruker said:

Joda. Det er en sykt ekkel ting å gjøre. Og utsette alle for! 

Men, du tror du hadde vært mindre sadist om du hadde gitt denne opplysningen til mannen? 

 

Mmh.. 

Jeg er ihvertfall ikke enig i det! Ville sett på dere som like. Bare i to forskjellige versjoner.. 🖕

Anonymkode: 72a57...157

Korreksjon: Å fortelle han sannheten er sadistisk? 

Anonymkode: f53e2...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 20.38):

Altså...å fantasere om det er en ting, å faktisk gjøre det er noe helt annet. Er usikker på om "fristet til" kommer i kategorien fantasere eller troende til å gjøre.

Men ja: som far til 2 tenåringssønner med stort nettverk er det alltid masse ungdommer inn og ut av huset her. Av begge kjønn. Når sola skinner, plenen fylles av ungdom, grillen er varm, øllen jekkes og klærne strippes ned til ørsmå bikini, så kommer det til syne mange fristelser. 

Men nei. Det får holde med å la seg friste - se (i skjul), men ikke røre

 

Anonymkode: 7ee49...8e3

Enig, for meg er det et enormt gap mellom å nyte synet vs. ta initiativ til noe sånt. 

AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 11.36):

Hadde jeg som kvinne (eller jente i dette tilfellet) visst at faren til kompisen min hadde tenkt slik om meg hadde jeg ikke kommet tilbake flere ganger. 

Anonymkode: d28ca...122

Du skal ikke vite dette, det er litt av poenget

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (1 time siden):

Du skal ikke vite dette, det er litt av poenget

Menn kan tro de er så subtile de bare vil når de ser på kvinner (eller her, jenter), men de fleste av oss får det med oss. Nå som voksen kvinne plager det meg ikke at menn ser, men som ung kvinne/jente opplevde jeg det som ubehagelig når godt voksne menn så ekstra på meg (selv om de trodde det ikke merktes at de så). Så kan godt henne jeg ikke skal vite det, men det gjør jeg altså. 

Anonymkode: d28ca...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 21.07):

Jeg er homofil, i førtiårene og har en jevngammel nabo, med tre barn, hvorav en er en homofil 16 åring. Som prøvde sjekke meg opp. Da var det bare å si at takk for komplimentet, du er en pen gutt, men du må finne en på din alder. 

Anonymkode: 45030...a12

Modent gjort, men tror jeg ville hatt problemer med å motstå et slikt "tilbud" (dessverre). Får masse "pepper" nå, men dette er nok bare en tenkt situasjon.

Anonymkode: 98d9a...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er både under den seksuelle lavalder og for unge for meg , det finnes ingenting sexy med femtenåringer i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...