Gå til innhold

Har du noen gang vært fristet til å ha sex med en av vennene til sønnen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fant mannen hennes ut av det?

Anonymkode: f53e2...57d

Nei, ikke hva jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bullehurk said:

Nei, ikke hva jeg vet om.

Søren. Jeg ville ha fortalt det til han.

Anonymkode: f53e2...57d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nemlig som de andre her dydig og gjør eller tenker aldri noe seksuelt som er umoralsk. Sex med noen jeg ikke er gift med ville vært umoralsk.

Anonymkode: 8e52d...774

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, bullehurk said:

Nei, ikke hva jeg vet om.

Spørsmål: Hvis du vet denne informasjonen, hvorfor forteller du ikke mannen hennes om det? 

Anonymkode: f53e2...57d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Spørsmål: Hvis du vet denne informasjonen, hvorfor forteller du ikke mannen hennes om det? 

Anonymkode: f53e2...57d

Sikkert fordi at det er en så jææævlig stor bombe og slippe, at det hadde fader ingen turt og sagt, med mindre man hadde vært sadistiske.. 

Anonymkode: 72a57...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg aldri i verden ha tenkt med. 

Nå er ikke mine barn store nok i det heletatt.. . Men, jeg klarer ikke å sex med noen på 28 eller. 

Møtte en på date, (han var kjekk) men, herregud. Over hodet ikke på samme "nettverk", og det tenner meg ikke.. Nope! 

Så oddsen for at jeg skulle ha fantasert om de om 10-15år hadde vært jævlig utenkelig! 🤮

Jeg er 35

Anonymkode: 72a57...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som er i samme aldersgruppe som barna mine er off limits.

Dette er ikke noe problem. Aldersforskjellen er for stor til at det oppstår tenning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert fordi at det er en så jææævlig stor bombe og slippe, at det hadde fader ingen turt og sagt, med mindre man hadde vært sadistiske.. 

Anonymkode: 72a57...157

"Sadisten" her er damen som ligger med sønnen til mannen sin. Jeg ville ikke la hun skulle slippe unna med det.

Anonymkode: f53e2...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Sadisten" her er damen som ligger med sønnen til mannen sin. Jeg ville ikke la hun skulle slippe unna med det.

Anonymkode: f53e2...57d

Deg om det. Jeg bryr meg ikke om sexlivet til folk som ikke er i min "nærhet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bullehurk said:

Deg om det. Jeg bryr meg ikke om sexlivet til folk som ikke er i min "nærhet".

"Vedgår ikke meg personlig ergo bryr jeg meg ikke" Og folk lurer på hvorfor ting går til helsike i verden. 

Anonymkode: f53e2...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 14.56):

"Sadisten" her er damen som ligger med sønnen til mannen sin. Jeg ville ikke la hun skulle slippe unna med det.

Anonymkode: f53e2...57d

Joda. Det er en sykt ekkel ting å gjøre. Og utsette alle for! 

Men, du tror du hadde vært mindre sadist om du hadde gitt denne opplysningen til mannen? 

 

Mmh.. 

Jeg er ihvertfall ikke enig i det! Ville sett på dere som like. Bare i to forskjellige versjoner.. 🖕

Anonymkode: 72a57...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært fristet til det nei. Det var nære på en gang, via en dating/sex chat side, vi gjorde en avtale med en ung mann (23 år) og da han sendte et bilde for å bekrefte at han utga seg for den han sa han var, oppdaget jeg at han hadde gått i VGS klassen til eldste sønnen, og da ble avtalen kansellert umiddelbart. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det er bare så feil av så mange årsaker! 
 

Anonymkode: a4368...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, sønnen min er 3 år, så vennene hans er litt vel unge.

Anonymkode: 4bc7d...cfe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste er 17 år, så nei… Synes sjeldent noen under 35 er spesielt tiltrekkende. Liker modne menn, som utstråler en viss trygghet (må ikke forveksles med ungdommelig «uovertruffenhet»).

Anonymkode: bc696...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med kjæresten til sønnen for noen år tilbake, angrer ikke, men ville nok ikke gjort det igjen 

Anonymkode: 1730f...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (2 timer siden):

Aldri vært fristet til det nei. Det var nære på en gang, via en dating/sex chat side, vi gjorde en avtale med en ung mann (23 år) og da han sendte et bilde for å bekrefte at han utga seg for den han sa han var, oppdaget jeg at han hadde gått i VGS klassen til eldste sønnen, og da ble avtalen kansellert umiddelbart. 

Når det nå går mot vår, og det nærmer seg  Amcar-folkets vårmønstring her i byen, kom jeg på noe ....

Kom på at jeg har hatt en "kjappis" i fylla med en av de eldste i min datters omgangskrets, men han er/var over 25 (om det betyr noe.  Han skulle kjøre meg hjem i sin tøffe amcar, etter en fuktig tur på byen. Ble lagt  inn en liten omvei ... hehe  😉😁

Endret av bullehurk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...