Gå til innhold

Betties dager

Bettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at voffse-kurset endelig ser ut til å virke, også når du faktisk har behov for at hun har litt oppdragelse. Jeg vet at veien kan være lang fra lydig hund når man står der med godbit, og til lydig hund når hunden har stukket av eller har funnet noe mer spennende.

Skjønner at det kan være vanskelig å stole på folk, og kanskje enda vasnkeligere å innse at det er det som er problemet. Synes forresten du er modig som skriver så åpent om det her!

Blir litt bekymret når du skriver om kurs og jobboppstart og oppgaver fremover. Pass nå på deg selv, og ikke ta det for mye vann over hodet, da går det bare nedover igjen. Det er ikke meningen at du skal gjøre maks av det du klarer hele tida vet du!

Håper det går greit på kurset, det er nok sant som du sier at det ofte går bedre enn man tror. Nå stikker jeg snart på helgebesøk til mannen, så du får ha en god helg på forskudd! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia... :)

Alltids folk som er parate til å utnytte folk og tappe en for krefter... :sjenert: Håper d kommer seg litt etter litt med dg... :klem:

Må ha en koselig helg.. ta vare på dg selv og slappe av.. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, får hjelpe de andre å hale litt i boka di. Får håpe du har det bra, selv om du ikke er innom her. Blir nesten litt bekymret, jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 21.mars

Håper du hadde en fin helgetur, Fakse. Kurset ble i tøffeste laget.

Heia Litle Lady. Jeg har kanskje møtt for mange folk på min vei som ikke har vist seg tillit verdig.

Takk for at du har halt i dagboka mi, Cata

Det gikk tålig bra på kurset, alt tatt i betraktning, kira

Hei hei baby-E og Luise

Hallo Swan. Så hyggelig å se deg her igjen.

Torsdag pakket jeg bagen og gjorde meg klar til å dra tidlig fredag morgen på kurs. Jeg kan ikke si at jeg sov så veldig godt den natta.

Fredag tuslet jeg meg avgårde til bussen. Jeg tenkte en stund på å kjøre selv, for å ha en fluktmulighet, men jeg hadde avtalt med Halvdelen at han fikk hente meg hvis det ble for ille.

Bussreiesen gikk helt greit, men sjåføren kjørte feil, så vi fikk litt dårlig tid før første foredrag. Og det var ikke mulig å få en plass på kanten, så jeg valgte en plass så langt ut på siden som mulig. Første seksjon gikk ganske greit, selv om det var rundt 200 mennesker i salen.

Problemene begynte først da jeg skulle sjekke inn. Jeg hadde skrevet på forhånd at jeg sterkt ønsket rom inne på hotellet, men grunnet vannskader, fikk jeg ikke det. Det var det første sjokket. Det neste var at de hadde plassert meg i en leilighet sammen med ti fremmede menn. Rikftignok er det tre soverom og to bad i leilighetene, men dog. Jeg forsøkte å forklare at det ikke var mulig for meg å overnatte da, uten at jeg nådde fram i resepsjonen. Så neste foredrag fikk jeg ikke med meg et skvatt av. Jeg satt bare stille og tårene trillet, for jeg var kjempefortvilet. Heldigvis fikk jeg en ide til å løse det, så jeg gikk fra foredrag og det hele tilbake til resepsjonen og fikk byttet leilighet slik at jeg kom i en leilighet sammen med to damer jeg kjente. I den leiligheten hadde de nemlig plassert to damer og en fremmed mann. Så mannen havnet i en manneleilihget og jeg fikk plass i en dameleilighet. Jeg gikk straks og fant rom også, for jeg ville ha det rommet som lå alene. Det er to soverom i kjelleren og et på hemsen - og der plasserte jeg meg.

Så da slapp jeg å dra hjem

Lunsjen var neste bøyg. 200 sulte mennesker som stimler sammen rundt maten blir i heftigste laget for meg. Jeg prøvde å vente for å se om ikke køen ble litt mindre, men endte med å forsyne meg av fruktfatene for der var jeg alene. Det er jo godt med frukt, da.

Middagen var grei, og ikke mer enn det. Men den ble servert ved bordet, så da slapp jeg unna køing.

Jeg hadde brukt opp motet mitt da middagen var ferdig, så da snek jeg meg til rommet mitt, og var så sliten at jeg gråt en skvett. Måtte ringe Halvdelen og få litt trøst.

Fredagen gikk mye bedre. For det første visste jeg at jeg skulle hjem, og for det andre var det en del som hadde reist og for det tredje var foredragsholderne engasjerende. Men da jeg kom hjem, sovna jeg.

Frøkna kom på kvelden for å spise middag med oss.

Lørdag var en vanlig rydde og vaskedag, og søndag kom frøkna og kjæresten til middag. Koselig det at de kommer.

I går begynte jeg å jobbe igjen - i 50%. Jeg var temmelig usikker på å komme tilbake, for jeg har jo vært borte en stund, og det tar tid å komme inn i det som har skjedd mens jeg var borte. Jeg skal ligge litt lavt i terrenget til å begynne med.

Det er ganske slitsomt likevel, særlig usikkerheten, men jeg får la det gå noen dager før jeg kjenner for godt etter. Plutselig er jeg vel inne i tralten igjen, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg synes du var superflink på kurs. Du var der og du holdt ut - og det beviser at du har det i deg. Det er bare å øve og øve på det. Du går vel ikke i terapi nå, men kanskje det hadde vært nyttig av og til? Ikke vet jeg.. Men det er i hvert fall deilig for meg å ha noen å "tømme" seg for og få tilbakemeldinger på hva som er bra og hva som må jobbes med - og få råd på det. Vet du har gått i terapi tidligere.

Jaja. Nå er det vel sovetid for de aller fleste. Håper du sover godt! Og lykke til på jobben. Du får ta det rolig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se deg her igjen, Bettie-vennen min! Ble nesten litt bekymra siden du ble borte så lenge, lurte på om du hadde forsvunnet veldig langt ned i kjelleren eller noe sånn.

Jeg synes du var veldig flink på kurset jeg. Så utrolig fortvilet som du må ha vært da du endte med å dele leilighet med ni menn. Jeg ville ikke ha likt den situasjonen jeg heller, og det skal litt til for å skremme meg på det området. Synes du var tøff og flink som fikk bytta rom og ble værende i stede for å legge inn årene. Det må ha vært tungt, men du klarte det! Også fikk du hørt på de engasjerende foredragsholderene på fredagen som bonus, sannelig ikke værst!

Vær snill mot deg selv nå de første dagene tilbake igjen på jobben. Det er lov til å ta det rolig, husk at ingen er tjent med at du må ut i full sykemelding igjen fordi du presser deg for hardt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Går det virkelig an???? Trodde ikke det var mulig at de er så dumme på et hotell at de plasserer en dame sammen med 10 ukjente menn. Jeg sier det samme som Fakse - jeg er ikke lettskremt når det gjelder menn, men jeg ville også protestert på sånn innkvartering. Jeg kan godt dele rom i all uskyldighet med menn jeg kjenner (har faktisk delt sovekupe på tog med en), men søren ikke med fremmede. Og med 10 menn, en dame og 3 soverom så antar jeg at du ville blitt nødt til å dele med en eller annen...

Hihi, togturen min var forresten fornøyelig nok *mimre* . I og med at jeg var yngre enn min mannlige reisefelle så tilbød jeg meg å ta overkøya. Som den ridderlige herre min reisefelle var, så trakk han ut i korridoren mens jeg jumpet i pysjen. Men jeg ville jo ha klærne tilgjengelig oppe i "2. etasje" i fall jeg måtte på do og tisse eller noe sånt i løpet av natta, så jeg imiterte slangemenneske og kledde av meg der oppe :ler: . Jeg hadde akkurat krøpet under dyna og sagt fra om at det var klar bane da min yndige lille BH jumpet ned fra hylla og landet på dørken - rett foran reisefellen :rodme: . Han plukket den høflig opp og rakte meg den med et dannet "Vær så god", og jeg lot som om det var den mest naturlige sak av verden, tok imot og takket pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...