Gå til innhold

Betties dager


Bettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndag 31 desember

Det hjelper at svigermor har sine klare øyeblikk, Cata.

Godt nytt år til deg også, Midnattsol

TV-n er dritt. Noe har skjedd slik at vi får bare inn en del av de vanlige kanalene - og ingen av de norske. I følge feilsøkinga kan det ha noe med hodet til parabolen å gjøre. Halvdelen forsøkte å rette det i ettermiddag, men det ble ikke noe bedre, og feilmeldinger etc er stengt til mandag. Heldigvis for Halvdelen, så får han inn sportskanalene - men jeg ville jo gjerne sett noe annet enn sport denne kvelden. Får se om jeg kan overtale ham til å se en film etterhvert.

Den siste dagen i dette året - rart det der. For et år siden var jeg hundeeier, med en ustyrlig Vofs som skulle lære hundeoppdragelse. Det gikk ikke helt etter planen, så i juni var vi ikke hundeeiere lenger. Vofsa har kommet til en familie som har mer tid til henne enn vi hadde, og hun har det helt topp.

For et år siden nærmet jeg meg igjen en bølgedal - og forsvant ned i den. Jeg dukket opp igjen i løpet av våren - og jeg avsluttet mine samtaler med psykologen min.

Sommeren var fin, og jeg samlet krefter for å starte for fullt i jobb etter ferien.

Høsten har vært tung på jobben. Dårlig økonomi og tunge oppgaver har slitt mye på meg, så i november dalte jeg ned i kjelleren igjen. Men jeg forbannet meg på at jeg skulle stå i jobb til jul, og det klarte jeg.

Året har vært preget av mye besøk, og det er hyggelig. Og av at begge mine håpefulle har funnet seg kjærester - og trives. Og det blir jo spennende å bli farmor i januar.

Halvdelen har hatt et ganske tungt år. Han har mye vondt og faller ofte tilbake til gamle synder både når det gjelder alkohol og pengespill. Han har fortsatt en lang vei å gå.

Og jeg har forfattet et manus. Det blir jo da bare å vente på reaksjoner på det .- om et par måneder. Så kan jeg si at jeg har prøvd om ikke annet.

Takk til alle somhar vært gjester i moin dagbok. Jeg setter stor pris på dere.

Ønsker alle et riktig godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW, Bettie! Lykke til med manuset ditt! Du slo meg der gitt! Jeg går med 2-3 bøker i hodet, men har problemer med å få dem ut.... En av dem er om livet mitt og hvordan jeg løste mine problemer i det jeg opplevde. Men, når tiden er inne kommer de nok ut.

Har i stedet hoppet på noe annet (også litt skummelt),- etter at jeg kjøpte digitalkamera har jeg tatt mange ,mange bilder,- og mange synes de er fine så nå planlegger jeg en utstilling i hjembyen min i sommer og en på Gran Canaria til vinteren. Så får vi se....

Fin oppsummering av året du har! Og mye har skjedd. Lurt å gå gjennom året sånn, særlig om noe av det har vært slitsomt (noe vi begge kjenner til).

Håper 2007 blir et kjempebra år, Bettie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...