Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1421 Del Skrevet 10. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1422 Del Skrevet 10. juni 2006 Nå kjøper jeg forresten Vera-kjolen. Jeg blir (forhåpentligvis) Den Rooosa Forloveren,og dere skal alle få slippe å høre om kjoler på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2006 #1423 Del Skrevet 11. juni 2006 Vera!! Vera!!! Vera!!!! Tror dere jeg blir fiiiin i den rosa kjolen? Altså dere som har møtt meg....Olava,Charmis, Sunnis ? Nå skal vi trø oss oppover til Voll Gård,som er en 4H-gård som ligger like ved oss. Der er det nemlig bydelstorg i dag. Etterpå skal vi male. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. juni 2006 #1424 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror du blir nydelig - som du vil være i alle kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2006 #1425 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror du blir nydelig - som du vil være i alle kjoler ← Du er nå bra søt, Sunnis . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2006 #1426 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå har vi malt siste langvegg på huset,så nå er det bare hjørnet hvor terrassen er,som er grå. *puh* Fornøyd! Var en liten tur på Voll gård også,og der krydde det av grillende mennesker,små barn med litt større foreldre,og et band som spilte gamle Knutsen&Ludvigsen-låter. Vi koste de søte dyrene,kikket litt,og gikk hjem.De har en kanin som heter Jens. Nå blir det straks spareribs,coleslaw og ovnsstekte potetbåter.Prøvde å fyre opp grillen med papir,men det funket ikke heeelt,men så fant vi en opptenningsbrikke,så middagen er reddet allikevel. Yippeeeee! Og så har jeg sett dokumentaren "I mors mage" på tv2. Helt utrolig-jeg ble sittende alldeles fjetret. Kjenner babysyken kommer gliiiidende tilbake igjen. Men ikke enn! Først skal vi ha en deilig sommer med masse god mat og vin,og etterpå skal vi jo snart gifte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. juni 2006 #1427 Del Skrevet 11. juni 2006 Du er nå bra søt, Sunnis . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juni 2006 #1428 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå har vi spist,og så har vi sett Poirot på nrk1. 15 minutter ut i Poirot kom svigerfrøet snikende og skremte Pinny. Viste seg at tven hennes hadde meldt pass,og hun kom for å spørre om hun fikk se Poirot. Ble gaaaanske snurt da jeg sa at det ikke var spesielt smart å komme lurende på den måte (Pinny ble helt vill,og mistenkte Innnbruddstyv...). Nå sitter hun (svigerfrøet) og ser dronning Elizabeth fortelle om sitt liv. Og så har Pinny fått løpetid,så ikke rart golden retriveren til naboen (hanhund) kom snikende på besøk og var veeeeldig interessert i rumpa til Pinny. Tenker masse på den rooooosa verakjolen,men nå skal jeg prøve å roe ned,sånn at dere ikke blir tullete,alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. juni 2006 #1429 Del Skrevet 11. juni 2006 Hører gjerne om kjolene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. juni 2006 #1430 Del Skrevet 11. juni 2006 Godt at du har funnet kjole, da er det trygt for meg å luske her inne igjen . Kjolen var kjempefin, jeg ville sett ut som en gris i rosa, men du blir sikkert kjempeflott i den . Rart at vi jenter kan bli så oppslukt i sånt og tenke masse på klær liksom. Mon tro hva mannfolka tenker på (eller forresten, jeg tror kanskje jeg vet det ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2006 #1431 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei og hopp til Sunnis og pusla som har vært innom her! Hva menn tenker om kjoler? Min er i hvertfall helt klar på at det han liker best med kjoler er å dra ned glidelåsen. Tror han begynte å bli gaaanske lei av alt kjolesnakket mitt. Dette har jammen med vært en varm dag på jobb! Jeg hadde på meg så tynne klær som mulig,men allikevel ble det ganske bakerovn etter hvert. Godt vi har en liten og bråkete vifte, i hvertfall. Har malt en halv vegg etter at jeg kom hjem,og nå venter jeg egentlig bare på at treignissen O skal tenne opp grillen. Jeg er suuuuulten,nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2006 #1432 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) lillelou øver seg på å skrive flueskrift Endret 12. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2006 #1433 Del Skrevet 12. juni 2006 flueskrift er litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juni 2006 #1434 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå skal jeg gå og tenne på grillen helt SELV. Jeg er da ikke en hjelpeløs småpike,heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. juni 2006 #1435 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg VET at du blir råfiiiiin i den rosa kjolen, og jeg beklager sterkt at jeg ikke har funnet det betimelig å si det før du spurte. Den fasongen ser ganske unik ut, for det er jo ikke alle stroppeløse kjoler alle kan ha, for å si det sånn, men denne kunne nok jeg ha hatt også , men jeg har ikke råd . Nå har vi tralalala vært på biltur til et litt hemmelig sted, som jeg kanskje kommer til å fortelle om senere. Jeg drikker pærebrus og mannen drikker ananasbrus. Og, ja, det er varmt. Jeg har vært i kjelleren på jobben i dag, ikke så varmt der, men litt mørkt og trist, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2006 #1436 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) halla!! Ny dag,nye muligheter. Ble vekket av liten søster som var på vei til frisøren,og som følte behov for å prate tull noen minutter. Koselig søster,men mye tull,det var det. Blir artig når hun kommer til Trondheim for å studere. Hvooooor haaaar du vært,Olava? Et sted som gjorde at dere måtte drikke ananasbrus og pærebrus etterpå? :klø: Nysgjerrig! Og jeg har visst helt glemt å spørre om den nye jobben din,hva den går ut på. Er det i en kjeller? :klø: Jeg har troen på den verakjolen,for den funker på hun litt runde berta på bildet,og da burde den funke på meg også. Er helt kriblete i kroppen av forventning! Og så er bursdagsgaven min til O sendt fra la redoute. Er så fornøyd. Fyren har vært i "jeg vil heller kjøpe ting til hagen enn klær til meg selv"-modus det siste året,og nå begynner det å bli ille,så derfor; Ingen artig gave i år,bare myke pakker. Endret 13. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2006 #1437 Del Skrevet 13. juni 2006 Mobilringetonen for ungdom Jeg har gamlisører! Klarer ikke å høre den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. juni 2006 #1438 Del Skrevet 13. juni 2006 Mobilringetonen for ungdom Jeg har gamlisører! Klarer ikke å høre den! ← Jeg hørte den jeg hørte den Du er gammel - jeg er ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2006 #1439 Del Skrevet 13. juni 2006 Mobilringetonen for ungdom Jeg har gamlisører! Klarer ikke å høre den! ← Jeg har også gamlisører .....................hørte rett og slett ikke en dritt jeg Ellers var det utrolig snilt av deg å holde liv i dagboka mi disse dagene. Vi har maskina oppe på loftet og med all solen så var det jo rene bakerovnen her oppe. Jeg orket ikke å bevege meg opp her engang nesten.Men nå hadde jeg abstinenser og bare MÅTTE!!!!!! Så fin kjole på Ebay da snuppa mi. Også rosa Det er jo det vakreste jeg vet det Og du kommer jo til å bli kjempelekker i den da! Men fikk du tilslaget eller hur?????? Nå er jeg spent på å høre! Nå begynner fruene, og jeg må løøøøøøøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. juni 2006 #1440 Del Skrevet 13. juni 2006 Ble vekket av liten søster som var på vei til frisøren,og som følte behov for å prate tull noen minutter. Koselig søster,men mye tull,det var det. Blir artig når hun kommer til Trondheim for å studere. En sånn søster har jeg også, bortsett fra at hun er storesøster da. Hun ringer alltid når hun er på farten til eller fra noe, for ellers har hun ikke tid. Da går skravla i et kjør, hun er sånn man ler og ler av, mens hun egentlig mener å være helt alvorlig. Kjipt for henne, gøy for oss . Blir koselig for deg å få lillesøs'en din til byen da . Jeg er gammal, men jeg hørte ringelyden. Eller ring og ring fru blom, det var mer sånn plagsom pipelyd i mine ører. Men jeg hørte den . Ha en strålende onsdag i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg