Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Hei vennen bare innom med en klem i all hast :klem:

Det er så varmt her oppe på loftet at jeg nesten dåååååner :overrasket: Og det er selvfølgelig her datamaskinen står.

Håper du har det fint! Torsdag setter jeg mine ben på den trønderske jord :sjarmor:

Klems fra en svett charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:kyss: og :kose: på du, svette Charmis!

Her har det også være seeempevarmt i dag,og det er bare så herlig! :hoppe:

I kveld har vi spist deilig grillmiddag: Nakkekoteletter, nypoteter ("kokt" på grillen), salat, en grillsaus, en hvitløkssaus (crème fraiche,limesaft,salt,pepper,hvitløk og gressløk) og namminmamminam,det var nam! :sjarmor:

Har gangsperre etter utagerende jogging i går, så denne kvelden blir av det rolige slaget. :)

Nå er det ikke lenge til du kommer til Trondheim, Charmis! :hoppe:

Det hadde bare vært SÅ utrolig koselig å møtt deg og Martine på Ladestien, det hadde både Pinny og jeg satt stoooor pris på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: morgenstund,jollihollihoooo!

Herlig dag å ha fri på-sommer og fugler som synger som besatt-heldigvis er vi kvitt den gamle ringdua som har sittet på taket til naboen og gaulet etter partner den siste uka. Han hørtes ut som Ole Paus på en dårlig dag. ;)

I dag skaaaal jeg....hmmmm...sette inn kopper i oppvaskmaskinen,og sååå...ikke rare planene, men det gjøre aspoluuut ingen ting. Egentlig kunne jeg tenkt meg å ligge på terrassen og drikke hvitvin i hele dag,men det tror jeg hadde blitt litt. :eeeh: .Ihvertfall etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kunne jeg tenkt meg å ligge på terrassen og drikke hvitvin i hele dag,men det tror jeg hadde blitt litt. :eeeh:  .Ihvertfall etter hvert.

Kanskje rosevin kunne være et alternativ? Det matcher jo til om med avataren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallaaaa,Gika og Sunnis!

Rosèvin hadde vært alldeles knallers! Det syns jeg er nammenam- nå kom jeg på at jeg vil en tur på polet... :sjenert:

I dag har jeg og Pinny hengt utendørs. Klipt noen busker (massakrert,ifølge enkelte), gått tur,og sløvet i sola. Deeeilig. :sjarmor:

Nå i ettermiddag har vi fylt vann i "testdammen" .Plutselig oppdaget vi at det ikke er fiske-hagedam vi har laget,men en romantisk badedam/paringssted for småfugler....var nemlig et bittelite par som kurtiserte heftig og tok seg en dukkert innimellom som var innom her nettop. Søøøte.:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: til Charmisen

En laaaaang dag er over. :sprettoy:

Har mottatt og priset fjørti esker med varer,og føler meg litt robot i hodet.Gidder ikke en gang gå ut og sette meg i sola- vil bare soooove... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:Gjesp:

Jeg eeeer så trøtt! Nesten ute av stand til å våkne,later det til,og det er jo ganske :flekke: i seg selv. Flate bonk!

Tror jeg bare skal dasse avgårde og se om jeg klarer¨å bli mer våken etter hvert. Fat chance. :sjenert:

:Gjesp:

Har ihvertfall satt på en maskin med klær,og luftet bikkja,så jeg har jo gjort noe. I ettermiddag skal vi på IKEA og se på hagemøbler,og så skal vi til festningen og sjekke lokalet nærmere,og få noen priser. :)

I morgen skal jeg treffe Charmisen og Martine! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:Gjesp: Litt våknere nå. Har ihvertfall fått gått en liten tur med Pinny,og så møtte vi på en haug med skoleunger som ville kose henne. Det hadde selvsagt ikke dyret noooe som helst imot. :ler:

Har bestemt oss for å sjekke ut Bakke kirke hvis Festningen har akseptable priser og lokalene er knall. Det er ei søt kirke som ligger like i nærheten, og presten der er ei dame som jeg syns virker tøff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det regner! :grine:

"Men tenk på blomstene og plantene.lillelou!"

*lærerstemme*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Den er grei, Cata...bare whosj det ekle solværet oppover til meg,du. :sjarmor:

:Gjesp: Trøtt,jeg. :sjenert:

I dag har jeg spist marsipankake til frooookost! :hoppe: Og vi vet jo alle at det er en av de sunneste formene for frokost som fins. Nå føler jeg meg kvikk og energisk...

*sukkeret som snakker* :sjenert:

Bortsett fra dèt,kunne jeg gjerne ha sovet 14-15 timer til- det kjennes ut som om jeg har sovet i tørketrommelen i stedet for i senga mi. :sur:

Men nå er det bare å kle på seg og komme seg avgårde. Ingen bønn for små bokhandlere. :)

Og så skal jeg møte Charmina i ettermiddag! Det blir kjempekoselig,så det gleder jeg meg virkelig til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sånn. Toback fra travel og lang dag. :sjarmor:

Først jobb, og der var det masse folk og en del småpanikk og artige greier i dag, og så har jeg og Pinny vært og gått tur på Ladestien sammen med Charmina og lille Martine, og det var kjempekoselig. :hjerte:

Charmis var supersøt og kjempetrivelig,og Martine var verdens skjønneste lille rosa prinsesse. Myyye søtere enn på noe bilde. Var skikkelig gøy å treffe de to jentene,og ikke det minste skummelt. Vi storkoste oss,både Pinny og jeg :hjerter_rundt: og Pinny var Pinny som bare hun kan det.... :ler: ....tror de likte henne ganske godt- hun fikk ihvertfall vist fram alle sidene av den tusseladdete lille personligheten sin. :ler:

Vi gikk tur/retur Statoilbygget-Ringvebukta, og tida bare fløy avgårde, fint vær hadde vi også, og det var jo mye mer enn forventet. :)

Nå har jeg flata ut, og Pinny ser fotball på tv2. :sjenert: O sover. Etterpå skal vi dure avgårde og plukke opp en pizza eller noe. Ikke mye kokkelering her i gården i dag, nei! ;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huhuuu! I dag har jeg vært idealistisk og hjulpet til på dyrebeskyttelsens kattesenter. Maaaaaaaaasse pus som trengte kos. Og masse dokasser som trengte tømming.... Skal dit i uken også, det blir min fanesak. Mange flotte dyr med vond fortid. En nydelig hvit og grå liten dame, med hodet kronisk på skakke og labben opp mot brystet pga brudd som har grodd skjevt etter at noen prøvde å sparke den ihjel. Utrolig at hun klarer å være så tillitsfull som hun er i dag..men nå har hun det bra :) !

Ha en knall lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Hei jenter!

Du er dyrevennen du, Hildis! Er utenfor min fatteevne hvordan noen kan mishandle dyr- det er et av tegnene på en VELDIG dårlig personlighet i min bok,ihvertfall. Beundringsverdig at du stiller opp og tar et tak for de hjemløse firbente. :tommel:

Jeg er i skikkelig pms-land i dag.Heeeerlig.... :ironi: Kjenner jeg blir sur for den miste ting,og at jeg bare har lyst til å stuffe fjeset med de feteste ting menneskeheten kjenner til....melkesjokolade med vaniljekrem og sjokolademousse,for eksempel....og en marsipankule eller 50.... :sjenert:

Skal en kjapp tur til byen for å bytte en bluse på h&m, og så skal vi handle mat. Deretter står huset for tur, som har blitt litt ignorert disse godværsdagene.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fortsatt ikke i humør. :sur:

Har spist noe gøsjete kjøttpuddingmiddag som O lagde,og sett en utrolig fin dokumentar om hvordan filmen "Pingvinenes marsj" ble laget. Den var så fiiiiin,og så rørende og storslagen.Pingviner er virkelig fascinerende og flotte dyr, og så søøøøøte som de er...ikke minst kyllingene...:hjerte:

Vil ha sånn! :hoppe:

;)

Nå blir det nattfilm: "Populærmusikk fra Vittula". :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...