-TeddyToria- Skrevet 6. mai 2006 #1161 Del Skrevet 6. mai 2006 Åh, så SCHTIIIIILIGE joggiser!!! De var råååsa og freshe! Gøy med litt garneridill da; få vekk det som ikke er duganes og kanskje plante noe nytt!!? Ha en STRÅLENDE helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. mai 2006 #1162 Del Skrevet 6. mai 2006 Å, for noen rålekre rosa joggesko. De så gode ut også. Kanskje jeg skal slå til og kjøpe noen rosa sko i sommer jeg også? Jeg har ikke eid noe rosa i hele mitt liv tror jeg, så det er kanskje på tide! Jeg hoppet over alt som sto om hageting, for der er jeg helt ute, dessverre. Ikke hørtes det noe gøy ut heller. Jeg synes O's forslag til utgangsmarsj var knall, jeg. Ingen hører hva det er uansett, aller minst dere som svever ut på en rosa sky . God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. mai 2006 #1163 Del Skrevet 6. mai 2006 hei ,Teddy og pusla! Gøy at joggisene falt i smak.De er deilige å gå i-lette og ganske brede,og myke og fine inni. Og rooooosa! Hagearbeid har aldri vært min sterke side,pusla, men nå har jeg innsett at enten må vi bare asfaltere hele dritten,eller så må det jobbings til.Og det er skikkelig kropppsarbeid, så jeg får svidd av en kalori eller to...not baaad...så kan jeg spise sjokolade etterpå. Nyyyydelig sommervær i dag, og snart skal vi starte grillsesongen! Vi har kjøpt spareribs som jeg holder på å koke i cola (ja,i COLA,ja), og som skal pensles med grillsaus og få seg en runde på grillen etterpå. Tilbehør blir grilla tomater og coleslaw og en øl eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1164 Del Skrevet 7. mai 2006 Sommeren fortsetter! Jeg har tatt på meg sommerkjolen,og sitter i hagen og nyter tilværelsen...ihvertfall helt til jeg blir klam i rumpa av de ekle plaststolene våre. O har begynt å grave ut det som skal bli vår nye hagedam. Pinny hopper rundt og saboterer,og jeg fantaserer høyt om den lille tjukke gullfisken som skal bo oppi der. Tror han skal hete Hansen,men er ikke helt sikker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 #1165 Del Skrevet 7. mai 2006 Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1166 Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp. Syns du ikke du ser han for deg,bloppende rundt i dammen? Og Pinny som sitter på kanten og kikker på han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 #1167 Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp Det må jo bare bli kult \; Hansen og Pinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1168 Del Skrevet 7. mai 2006 Jaaaaa...et så SØTT par. Pinny og hennes bror,fisken Hansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mai 2006 #1169 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1170 Del Skrevet 7. mai 2006 *hihi* Nå har jeg lyst på en schvææææær is! Snart skal vi avgårde og hente noen lamper som O har fått fra et firma ett eller annet sted....vi skal demontere dem og ta dem med til heimen. Kuuuult! Det er nemlig dyre designlamper som ellers ville blitt kastet,men nå skal vi berge dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. mai 2006 #1171 Del Skrevet 7. mai 2006 Godt noen redder denne verdens forlatte lamper. (Hmmmm, er det ingen som har noen designgreier jeg kan redde??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 7. mai 2006 #1172 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva i all verden er en sibirkornell????? Jeg har visst plutselig fått hage jeg også. Den fulgte med huset! Har ingen peiling og ingen interesse i det hele tatt, så dette kan bli interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1173 Del Skrevet 7. mai 2006 Hallais! Nå først skal jeg bable litt om at vi har vært oppe ved Kristiansten festning og sjekket ut lokaler. Veeel...det var konfirmasjon,så vi kunne ikke gå INN i den lekre kassematten de leier ut,men det ser veldig lovende ut bare se her . Utrolig flott område,og med den mest fantastiske utsikt over byen en kan tenke seg. Jeg ble ganske forelsket i idèen om å ha bryllupet der. Sibirkornell,ja...det er en pryd/hekkplante som har røde grener og hvite blomster. Kan bli ganske høy,og er veldig dekorativ. Desverre har vår fått en soppsykdom som betyr døden for dem,så vi har drevet og dratt dem opp.Daaakar plantene. Hage er deilig! Ihvertfall når været er sånn som det er nå. Jeg har ikke rare hageerfaringen fra før,eller den heeeelt store interessen,så vi kommer nok til å satse på stauder og ting som kan passe litt på seg sjøl. Har ikke reddet lamper ennå,det skal vi gjøre etter grillinga, som er snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. mai 2006 #1174 Del Skrevet 7. mai 2006 Ble litt bom med den linken, vel? Det er sponhuset du har linket til og det ligger da ikke på Kristiansten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #1175 Del Skrevet 7. mai 2006 Joda,Cata,det ble litt feil,men i øverst linje på Sponhusets linker står det "Vertshuset Festningen", og da kommer man til Kristiansten. Det er samme gjeng som driver Sponhuset som driver servering på festningen,nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #1176 Del Skrevet 8. mai 2006 Hiiiiiiv o'hoi, nå er jeg ferdig på jobb...når kan jeg ta det rolig de neste 100 minutt.... Tåpelig sang. Føler meg en smule bortkokt etter dagens jobbing- det var glohett,og ingen luft,og jeg tenkte på is hele tiden. Nå skal jeg slappe litt av på terrassen før nye oppgaver kaller. Nye oppgaver blir definitivt nedprioritert når været er så fantastisk som det er nå, da KAN man bare ikke være inne og tørke støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #1177 Del Skrevet 8. mai 2006 ...når været er så fantastisk som det er nå, da KAN man bare ikke være inne og tørke støv. ← Nei, det har du helt rett i! Samma å mye som burde vært gjort og gjøres, så kan man ikke la en dag i solen gå fra seg etter en laaaaang, stri vinter! Så kos deg ute med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #1178 Del Skrevet 8. mai 2006 Hey, Teddyen! pfrt... *lufta gikk ut av meg*..... At det går an å bli så mos i hodet av å stå noen timer på butikk! Selvsagt måtte jeg få etpar helveteskunder i dag,mens jeg stod der alene og blåøyd. det første var en som det var alldeles UMULIG å forstå hva sa. Han var fra midtøsten et sted,tror jeg,og ville ikke skrive hva det var han ville,heller. Huff,sånt er så pinlig og frustrerende. Så kom det en gammel dame som skulle bytte en lydbok som hun hadde fått i gave. Hun var gammel butikkdame selv,og syntes ikke jeg gjorde noenting riktig. Ble klam på ryggen og rød i ansiktet mens hun var der. Og nå er jeg sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten! venter på at O skal dra rumpa si hjem,sånn at vi kan grille og sløve. Grilling for tredje dag på rad i dag,og det gjør meg iiiingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mai 2006 #1179 Del Skrevet 8. mai 2006 Joda,Cata,det ble litt feil,men i øverst linje på Sponhusets linker står det "Vertshuset Festningen", og da kommer man til Kristiansten. Det er samme gjeng som driver Sponhuset som driver servering på festningen,nemlig. ← Kanskje på tide at jeg investerer i nye briller? Eller ny oppmerksomhet? Så ikke oppå sida der engang, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. mai 2006 #1180 Del Skrevet 8. mai 2006 Føler meg en smule bortkokt etter dagens jobbing- det var glohett,og ingen luft,og jeg tenkte på is hele tiden. Jeg spiser altfor lite is, når jeg tenker meg om. Skjerpings!!! Jeg kikka bare kjapt på de lokalene, for hvis jeg skal dvele ved sånt som har med bryllup å gjøre får jeg erfaringsmessig store problemer, men det så veldig romantisk og fint ut. Kos dere videre med sommerværet, før vi vet ordet av det er det vel 10 gr og regn, men det var ikke det jeg skulle prate om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg