Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallo, Charmina og Sun Mei! :klem:

Ja,tenk, nå er det 1.mai. Deeeeilig! :hoppe: Og jeg driver og kvinner meg opp for å dra til hytta sammen med O og svigerfrøet.Hætten fnætt,de skal få høre på mye snufsing og hosting på veien oppover. ;) Det har blitt bestemt at vi skal male hytta, både utvendig og innvendig i år,så det er bare å forberede seg på å tilbringe tid oppe i myggland for lille meg. :ler:

Enkelte firbeinte er selvsagt også i full gang med dagen, og har banka den rosa lekeelefanten opptil flere ganger.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heldigvis ikke i dag vi skal male, puh... :sjenert:

Og vi har gjort det klart for frøet at vi ikke har lyst å ha med smørbrød oppover og sitte og spise dem inne i den iskalde hytta, så jeg tror det blir en kort tur,hihi. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk,Sunnis! :klem:

Tilbake fra frøet. Hun diska opp med lekre smørbrød og vafler,men jeg har null smakssans,så det ble til at jeg bare satt og kjente på de artige konsistensene. Kjedelig. Helte innpå masse te,og pendla fram og tilbake til do, men ellers var det koselig. Nå har hun hentet Pinny og lagt avgårde på tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp. Veldig allright deal, særlig siden verken jeg eller O følte for å gå tur akkurat nå. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så,nå har jeg rullet sitroner og lime i eggehvite og sukker,og når de har tørket litt,skal O ta bilde av dem,og så skal jeg legge link til det i bridezillaboka. I løpet av uka skal jeg ogå kjøpe den o hellige Boken som jeg skal bruke som utklipps-fortellings-og forberedelsesbok fram mot den store dagen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så,nå har jeg rullet sitroner og lime i eggehvite og sukker,og når de har tørket litt,skal O ta bilde av dem,og så skal jeg legge link til det i bridezillaboka. I løpet av uka skal jeg ogå kjøpe den o hellige Boken som jeg skal bruke som utklipps-fortellings-og forberedelsesbok fram mot den store dagen. :hoppe:

Ååå, så gøy!! Jeg og vil planlegge bryllup og dille med detaljer og ha lov til å være litt slitsom!! Og helst innen jeg blir 70 :grine: .

Fortsatt småsyk?? Bra du har svigerfrø som går tur med bikkja da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei på du, pusla! :)

Ja,jeg er fortsatt ganske sylteagurk av forkjølelse, så jeg er glad jeg har fri i morra også, og at frøet kan gå tur når jeg selv ikke har overskudd til å gå mer enn 150 meter, noe som jo er litt for lite for Pinny. :)

Tok jammen meg sin tid å få ordna de bildene! Nå holder O på med å installere Photoshop på den bærbare pcen,og etter dèt en gang kan jeg legge inn bildene...huhu...men den som venter på noe "godt" venter forhåpentligvis ikke for lenge.Er gøy å dille med detaljer-gleder meg til å komme ordentlig igang med planleggingen,og til å være skikkelig plagsom her inne,selv om bryllupet blir ganske lite,og totalt annerledes enn det jeg så for meg da jeg var 5. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei gullet :)

Du, når er det egentlig du blir 30 da vennen min?

Og så leste jeg litt over her at avataren skulle vær ny og rosa men............ :klø:

har jeg misforstått kanskje?

Klokka er snart elleve og jeg skal ta den trøtte kroppen min under dyna snart kjenner jeg!

Natta vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks mai, og min berømte måned (ja,for jeg har jo nettop mast om det...), så da er det på tide med en enda mer sommerlig avatar! Roooosa og fiiin! :hoppe:

Og for dem som ikke ser det, så er det innsiden av en rhododendronblomst. Nå er det ikke lenge til hele Bergen er et hav av rhododendron....

*savne Bergen*  :sjenert:

Ja det var her jeg leste om avataren altså, men jeg ser nå bare en gul løvetann jeg da............... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hmmmm....:klø:

Raaaaart..... :sjenert: jeg ser en rosa rhododendron,jeg. Er det noen andre som også gjør det,eller er jeg bare rosa hos meg selv?

:redd:

Kanskje du ser den hvis du logger av og logger på igjen? Eller restarter maskinen? Eller sletter noen kjekser? :klø:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

hei forresten, Charmis! :hoppe:

Jeg har bursdag den 26., så nå er det bare 25 dager igjen! Litt skummelt,men de venninnene mine som allerede har "passert terskelen" sier at de ikke føler seg stort anderledes, så da satser jeg på det.

Skal også finne dyna snart,tror jeg, i morgen er atter en dag . :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sweety :klem:

Da har du bursdag 3 dager etter Henrik`en min du :)

Og nå ser jeg også den rosa lekre avataren - og du vet jo hva jeg synes om Rosa

:Hehe::Hehe:

Håper du sov godt i natt da - hos oss var det trangt og urolig. Martine drev og turnet i sin seng og Henrik lå i søvne og turnet i vår det meste av natten.

Ha en fin ny mai dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare gul avatar, jeg! :tristbla:

Så kjipt at du fortsatt ikke er ordentlig bra! Synes det er på tide nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei, Charmis og Gika! :klem:

Ja,nå er jeg :rumpe: -lei av å være forkjølt! Ekle dings! Hoster stort sett om natten,og det er jo veeelig artig. I tillegg til at jeg sliter med å sovne,pga artige pipelyder fra mine egne luftveier.Møkk! :sur:

Fint at du ser rhododendronen, Charmina! Hvorfor noen ser den,og andre ikke, er meg et stort mysterium.Det er ikke fordi jeg setter mer pris eller mindre pris på noen dagbokgjester enn andre,altså!

I dag skal jeg driste meg ut på langtur med Pinny,for første gang på 14dager. Jogginga utsetter jeg noen dager til, tror ikke kroppen hadde satt så veldig stor pris på det ennå.

Ihvertfall;

Påskeliljene blomstrer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...