Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1021 Skrevet 16. april 2006 Ja,vi kan leve i filmen "Poirot og søkkrik hertug kjøper kjoler og andre lekkerbiskner til Sun Mei og lillelou, fullstendig uten baktanker av noe slag" Kjedelig film for de fleste,men ikke for oss!
Cata Skrevet 17. april 2006 #1024 Skrevet 17. april 2006 Det er ikke for å være Ekstrem Gledesdreper altså, men Poirotfilmene har det med å inneholde ett og annet mord.... Kan dere ikke nøye dere med Søkkrik Hertug osv.? *bekymret Cata*
Charmina Skrevet 17. april 2006 #1025 Skrevet 17. april 2006 Snuppeluppa mi Endelig tilbake i dagboka di. Den er det jo alltid så kos å myse inni. Måtte nå le når jeg leste om O sin nyeste ide og ikke minst reaksjonen din på det hele - det sier jo alt! Men du lille venn, når er det egentlig dere skal gifte dere? Her er det rolige dager for tiden. Kom ned fra fjellet på lørdag og jeg er egentlig glad jeg slipper å se snøen mere nå. Selv regnet tiltaler meg mer.I ettermiddag skal vi nyte den siste påskedagen med en middag på Egon, for mor i huset har slett ikke lyst til å leke husmor i dag! Ellers har jeg brukt formiddagen til å shoppe litt på nettet - to vidunderlige kjoler til Martine Ha en fin slutt på påsken i dag da godjenta
Gjest lillelou Skrevet 17. april 2006 #1026 Skrevet 17. april 2006 Cata , jeg VET at det ofte dukker opp et mord i Poirotfilmer...men lite roligt får man vel ha då och då? Charmis! Så kjekt å se deg igjen! Håper du har hatt deilige dager på fjellet! Vedder på at Martine blir suuupersøt i de nye kjolene sine, som alltid. Lille prinsessa! Planen er at vi skal gifte oss i juni neste år. Jadda, det skulle egentlig vært i år,men så ble O stress-sjuk, så vi måtte legge hele greia bort en stund. Nå er det derimot full guffe igjen! Her er det atter en do-dag. Ikke særlig mye bedre i magen, til tross for at jeg har drukket vann med potetmel i et desperat forsøk på å bli bedre. Æsj...dritten får bare gåp sin gang...bokstavelig talt. Nå har O tydeligvis fått det også,så her er det full fest.
Gjest lillelou Skrevet 17. april 2006 #1028 Skrevet 17. april 2006 til deg også Teddy! Fy fl...for en slapp dag! Jeg og O er vrak,og Pinny er superfrustrert fordi ingen herjer eller går lange turer. Blæææærkh...møkkasykdom! Som O så treffende sa i sted ; "Det blir ikke noe i kveld"..... ,det må omtrent være det jeg er minst fristet av i hele verden. Vi har ligget som vrak i hver vår stol og sett den grusomme filmen "Flash Gordon" -den var bare alldeles hysterisk latterlig elendig,og jeg tror helten Flash sa omtrent tre setninger i hele filmen. Ellers var han stum, blond og hadde et tomt ansiktsuttrykk...
Gjest lillelou Skrevet 18. april 2006 #1029 Skrevet 18. april 2006 Fortsatt like morsom ( ) i magen, begge to...og nå begynner jeg å bli sliten og skjelven av hele greia. I tillegg ser huset helt j...lig ut,fordi ingen er i stand til å ta seg av det... I sted var nabomannen på døra. Jeg turte ikke å åpne opp, spesielt fordi jeg kun var iført en dyne og hadde tidenes mest uheldige sveis. Han kunne fått feil idè.
Gika Skrevet 18. april 2006 #1030 Skrevet 18. april 2006 Uff, håper magene deres kommer seg i form igjen snart! Slitsomt! Så forresten kjolen du hadde bestilt for noen sider siden. Ser rålekker ut!
Gjest lillelou Skrevet 18. april 2006 #1031 Skrevet 18. april 2006 (endret) hei, Gika! Ja,jeg håper også de skjerper seg snart,for dette er totalt ugøy. Tror jeg er på bedringens vei,for jeg har ikke vært på do siste timen,og det er omtrent rekord. Svigerfrøet laget fiskebollemiddag som hun kom til oss med,for hun mente vi burde spise noe lettfordøyelig.Det var faktisk skrekklig godt. Lenge siden fiskeboller har smakt SÅ bra. Hun er nå ganske snill også,det frøet. Og så har jeg drevet litt med planlegging av utdrikningslaget til Hildegard. Hun nekter meg å arrangere dildoparty- hva skal vi da finne på? Endret 18. april 2006 av lillelou
pusla Skrevet 18. april 2006 #1032 Skrevet 18. april 2006 Var da voldsomt til dumme mager da!! Håper timen uten do-besøk bare var en start på bedring da! God bedring til begge to og hils Pinny fra meg, stakkars sikkert kjedelig med to slappe eiere ja. Godt å lese at svigermoren din også kan glimte til, alt annet hadde jo vært sørgelig. Fiskeboller ja, kanskje det hadde vært noe å ta fram fra glemselen snart?
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1033 Skrevet 19. april 2006 hei pusla! Nå er vi myyyyyye bedre! Og jeg skal hilse fra Pinny og si at hun er mye mer fornøyd. Ikke 100% toppform i dag heller,så vi er fortsatt ikke på jobb- men dette er Siste Sykedag. Skal prøve å angripe Mount Washmore i løpet av dagen,med mange pauser må det vel gå bra,vel. Oooog så skulle man støvsuget,men jeg får se hvor det sier stopp. Er jo ikke akkurat som om støvet DRAR noe sted,heller.
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1034 Skrevet 19. april 2006 Har: * Brettet og stablet bort Mount Washmore * Vasket kopper * Vasket litt klær Og nå er det på tide med en feit og deilig sjokoladekake!! Har faktisk ikke spist en eneste kakebit hele påska-knapt en eneste liten dessert engang, så jeg måååååååå ha kake nå, trangen bare KOM!
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1036 Skrevet 19. april 2006 *har maaaaaasse kake* Skal jeg slenge noe oppover,eller? Det ser så j...lig ut her at det ikke er egnet for gjester,desverre. Jeg vil tjene mer penger sånn at jeg kan gi O en helgetur i bursdagsgave! Sånn som det ser ut nå,kommer vi ikke lenger enn til Storlien,og knapt nok det.
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1038 Skrevet 19. april 2006 Han her kommer hoppende oppover med et schwææææært stykke. Og den var GOD, men et stykke var nok. Egentlig burde jeg lage kaker i biiittesmå dukkeformer,sånn at vi klarer å spise dem opp. Jaja.Kake til frokost i morgen. Så trist.
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1039 Skrevet 19. april 2006 (endret) Blæh....nå har jeg lyst på nytt nick igjen...er så mange som heter noe med "lille...." at jeg føler meg nesten litt vanlig *sære nissen meg* Hva skal jeg kalle meg for daaa,daaaa? :klø: Ser meg rundt for å se om jeg får noen insiprasjon av ting som ligger rundt meg...aha...en vott! Vottenisse? Vottevatt? Og en masse kokebøker.......Spy ut forslag,den som har noen. Krølla? Hårtufsa? Kakemonsteret? Eller.....Prinsesse ett-eller-annet....? Endret 19. april 2006 av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #1040 Skrevet 19. april 2006 Hmmmm...jeg har tisset i hele dag...så kanskje Tisselou?
Fremhevede innlegg