Gå til innhold

lous lille gledesbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blid igjen. Har handlet mokasiner så nå kan Converse'r være Converse'r uten flere kontroverser. :ler:

*trøstelou* :kose:

Gjest lillelou
Skrevet

:kyss: og :kose: til dere alle sammen!

I dag har vi riktig begynt påskeferien. Var på sykkelbutikk og kikka på sykler, for vi har tenkt å skaffe oss det. Gøy å sykle, og for noen LÅR vi kommer til å få! :ler:

Ellers har vi kjøpt inn en trelitersdunk med hvitvin- vi leker nemlig både:

1) At vi er på påsketur på fjellet.

og

2) At det er sommer.

:sjenert:

Møtte på en fyr på Obs Lade som er ute etter O for å få han til å ta doktorgrad- noe O ikke er negativ til. Det ville jo bydd på forandring jobbmessig,og en ny dreining karrieremessig, så hvem vet-kanskje han sier ja?

Nå skal vi bare kose oss med vin og hverandre, i morra skal vi på katteutstilling og så skal vi spise middag på Louiselyst gård. :)

Gjest lillelou
Skrevet

Hallalllllalalalaaaa! :hoppe:

Nå lager jeg muffins med appelsinsmak til en sein frokostaktig lunsj..namnam...vi har hatt ein sein morgen i dag. :sjarmor:

Senere skal vi på katteustilling,og det kan bli litt småartig,for det har jeg aldri vært på før. Har lyst til å kikke på Britisk Korthår,som jeg syns er utrolig skjønne. Etterpå blir det middag ute.:hjerte:

Herlig med påskeferie.:hjerte:

Noen daffe dager hvor man får virkelig tid til å være kjærester igjen. :)

Skrevet

Katteutstillig er gøy! Masse fine puser der man får lyst til kose. Vi sto opp semitidlig for å gå i kirken. Det var en gøyal prosesjon der også. Nå bruder jeg meg og ser etter holdin-truser på ebay :sjarmor: ...

Gjest lillelou
Skrevet

Var han entusiastiske fyren med gitaren der? :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: juhuuuuuuuu!

Antar dere har fryseren full av småfisk nå? Fin tur? :)

Vi droppa Louiselyst i dag,vi, for plutselig fikk vi så utrolig lyst på sushi, så vi spiste det i stedet. Fantastisk godt! :sikle:

Og så har vi sett utrolig mange flotte og noen rare katter på utstilling. Ble ganske soft av alle pusene,og ville helst ha kooost på alle sammen. :sjenert:

Skrevet

:overrasket: Da blir det nok livlig i lou-heimen. Hva om de ender opp med å være som, ja nettopp, hund og katt?

Tror nok pus kommer til å bli sjefen i så fall.

Skrevet

:ler: Katta vår er gatas skrekk

:digge:

eller

Katta vår er Pinnys skrekk

:digge:

Skrevet

...og plutselig dukket det opp et bilde i hodet av pus i "Skipper'n-positur" med spente muskler, klar til "catfight" :ler: .

Gjest lillelou
Skrevet

Halluuuuuu! :)

Ja,kanskje Pinny trenger en pusebror? Vi har ihvertfall fått lyst på ny katt. :hjerte:

Hvem som blir den enes skrekk...vel,jeg vil tro katta blir sjefen-siden Pinny ikke akkurat er bossy,og har en VENNLIG innstilling til alt levende (unntatt flyer,som hun elsker å fange...).

Nå koser vi oss med "Chicago"-en fantastisk film,og den eneste som jeg liker Richard Gere i. Han er knall i nålestripete dress....:sikle:

Skrevet

:vinke:

En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske!

GOD PÅSKE

:kgblunk:

Tusen takk for alle tilbakemeldingene i dagboken min den siste tiden - og babyskryten av lille Jacob! ;)

:klem:

Gjest lillelou
Skrevet

:klem: Takk for det, Teddy! Klart man skryter av Jacob, han er jo bare så nydelig som bare det. :hjerter_rundt:

:vinke: hei Sunnis!

I dag er jeg egnetlig supersur, for huset ser ut som et helvete,og jeg aaaaaner ikke hvordan det ble sånn. :frustrert:

Argh! Jeg trenger en kjøkkenslave! :ler:

I det minste er det fint vær, og O og Pinny driver og massakrerer en ripsbusk ute i hagen (vi har fire stykker,og spiser IKKE så mye rips...).

Etterpå skal vi ut og se på sykler igjen,og så skal jeg prøve å grine meg til en tur på kafè. ;)

Gjest lillelou
Skrevet

Gooooooooooooooood påske

Sun Mei! :klem::kose:

Nå har vi vært på farten noen timer, min sann...først til byen, og da var jeg en snartur innom Tessem brudesalong og befølte kjoler, bl.a en Pronovias og en Rembo. Og så var det en brud der og prøvde Pronoviaskjoler fra den siste kolleksjonen,og de kjolene var bare SÅ vakre! :hjerter_rundt: Innehaverdama virket hyggelig hun også, så jeg tror jeg skal booke meg inn der og oppe på Eva Brud etter påske. Nå klarer jeg ikke å vente lenger. :rodme:

Etterpå var vi på City Syd og handla mat, og så var vi på Hank sport og kikka på sykler.Fikk hjelp av en utrolig vennlig og proff fyr, og jeg prøvesykla to sykler-sjangla rundt utpå gårdsplassen og så vel rimelig tilfreds ut,tenker jeg. :sjarmor:

Så var det bare å bestemme seg for middag.......jeg har lyst på fetaburgere i dag (også),jeg... :sjenert:

Gjest lillelou
Skrevet

Nå har vi stuffa ansiktene våre med fetaburgere...igjen... :sjenert:

Men de er så kjempegode, ganske sunne,og veeeeldig lette å lage. Og jeg er så mett,så mett,så mett,så mett.....*burp*

Nå skl jeg bare dasse,og vente på at krim'en på nrk1 skal begynne. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...