Gjest lillelou Skrevet 29. mars 2006 #901 Del Skrevet 29. mars 2006 Så bra at en tur innom meg skaper gode følelser ,Charmina! Jeg lurer på om vi ikke blir nødt til å kutte ned til tre gjester sånn at jeg får hatt aller de fine kjolene.... Neeeeeiiii! Fy smikk på meg! I dag snør det dellan bøtte meg igjen... ...jeg som har blitt så vårlig og vennlig innstilt...plærkh...nå er jeg mitt vanlige sure grinebiterjeg igjen. Har hatt en okei jobbedag- rydder i reiseguiderne og fjerner utdaterte bøker, og jallan pallan, det ble en ganske stor bunke av dem til slutt! Og så har O kommet vel hjem fra Sverige! Og han hadde med seg yoghurt til meg! Nå skal vi spise eplepai med vaniljesaus (jepp, svensk den også....) og så skal vi ha pasta med pesto og ovnsbakte cherrytomater til middag. Lettvindt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. mars 2006 #902 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. mars 2006 #903 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå hopper jeg litt for Sun Mei! Nå har jeg og Pinny vært ute i snøstorm og jogga,og det var omtrendt like fælt som det høres ut som. Blærkh! Snøen dekker over alle de brune flekkene som kom fram i går! Dumme snø! Lager kjappmiddag, og så skal vi se "Harry Potter og ildbegeret", og etterpå er det jo "LOST", så dette blir en skikkelig tvslavekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. mars 2006 #904 Del Skrevet 29. mars 2006 Deilig med filmkvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. mars 2006 #905 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg ser deg....ooooooog du er på msn....så nå sier jeg plutselig "hei"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #906 Del Skrevet 30. mars 2006 Hallooooo,verden! Det har snødd 10 cm i natt... Fytti farao,når skal den hvite guggen slutte å pøse ned på oss? Har vært på morgentur med fornøyd Pinny- ingen elsker nysnø så høyt som det dyret der, hun borrer seg ned i den og hopper rundt og er helt vill! Og så møtte vi på mora til O som var på vei bort, og da begynte P å trekke som den verste trekkhund noensinne og var helt gaaaaaaaal av fryd... Så slapp jeg henne løs,og da sprang hun med en gang og fant en digre grein som vi hadde saget av en av hagebuskene.Den ville hun ha oss til å kaste.Problemet var bare at greina var dobbelt så lang som henne selv, så hun så superkomisk ut når hun drev og slepte den med seg. Av og til gir den bikkja meg latterkrampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #907 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #908 Del Skrevet 30. mars 2006 hei, Sunnis! Nå har jeg fått meg ny vinterkåpe, og den er så VARM!!! Varmeste kåpa jeg noen gang har hatt! Den er i dobbelvevd ull,så den er omtrent som et dobblet ullteppe....men fiiin, det var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #909 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor har du kjøpt den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #910 Del Skrevet 30. mars 2006 Gudrun Sjødèn...så den kom i posten...den er grønn og lodden og som sagt: VAAAARM! *Pinny står og peser ved siden av meg og lurer på om jeg ikke skal ute og teste kåpa....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #911 Del Skrevet 30. mars 2006 Dællan døtte, nå snør det pokker f*** meg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #912 Del Skrevet 30. mars 2006 Namnam...smaker godt med takeawaypizza en sen torsdagskveld.... Men den stakkars O'en min har blitt skikkelig hostete og snørrete og vond i halsen, så det spøker litt for helgeturen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2006 #913 Del Skrevet 31. mars 2006 Ingen helgetur på oss.Dakar O som har vond hals! Men kanskje like greit å slippe unna kollegaene, partnerene til kolleagene og et tonn med hylende unger som alle er i kategorien "fra lårhøyde og nedover".Sikkert ikke BARE morsomt. I stedet skviser jeg i meg en bolle og sørger for at midjemålet mitt holder seg stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2006 #914 Del Skrevet 31. mars 2006 Huff, nå snør det her også . Jeg som var så lykkelig i går og kjente vårkriblinga i kroppen, det var såååå fint og varmt! Men man skal vel ikke klage over en hel dag med vår . Så dumt at O ble syk da, men dere får kose dere likevel og så får du trøste deg med boller, det er lov . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #915 Del Skrevet 1. april 2006 hei, pusla. Nei, en dag med vår er ikke så verst. Nesten så man blir fornøyd og begynner å lengte etter vinteren igjen. Og må pøser det ned hvit møkk igjen! Dællan døtte, når skal det egentlig ta slutt? I det minste har Pinny bursdag i dag, og fyller hele 7 år! Så nå skal vi straks ut og kjøpe bursdagsgave til henne. Og det er 1. april! Pass dere,så dere ikke blir lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #916 Del Skrevet 1. april 2006 Prøvde å lure gubben jeg da, men han gikk visst ikke på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #917 Del Skrevet 1. april 2006 Dagen er ennå ung.....har ikke prøvd å lure O ennå...må tenke ut noe skikkelig supersmart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #918 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg prøvde med å lure ham på at kommunen skulle sette opp en bomstasjon over Sluppen Bru for å finansiere utbygging av bruen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #919 Del Skrevet 1. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #920 Del Skrevet 1. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg