Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, dakkar deg da, sagbruk i senga er ikke bra!! Jeg vet veldig godt hvordan det er, og det hjelper jo ikke alltid å dytte på dette bruket heller.

Synes det virker som du er flink med trening og mat, jeg. Det er kjempebra!! Det er motiverende at så mange jenter på KG er godt i gang nå på nyåret, det gjør at jeg ikke kan være stort dårligere liksom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg!!! "Samboer gjennom hundre år" forsikrer at sagbruk i senga ikke noteres etter et visst antall netter. Man har sogar vurdert gjenoppliving etter snorkeklimaks med påfølgende nifs stillhet.

Tror vi begge fortjener en :smilyblomst: p.g.a. vår uklanderlige Sunne Livsførsel (skål, forresten!) Har nå sett et nytt siffer på vekta, men skal ikke nevne hvilket, i fall noen får kvalmefornemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Guten Nachmittag meine Frauen und Damen! :sjarmor:

Takk for "flink"-skryt! :sjarmor: Akkurat nå sitter jeg faktisk og trøkker i meg en neve "m" men det er bare for å finne ut om jeg fortsatt syns det er godt,nemlig. :sjenert:

Det er freeeeeeeeeeedag! Det er LOV med en bit sjokkis da. :sjarmor:

I går sovna jeg i hurtigtempo, så sagbruket rakk ikke å komme ordentlig igang.Muligens er det de nye pillene han tar for noen dager,mot søvnløshet,som gjør det, for han pleier nemlig ikke å snorke til vanlig. ;)

Nå har jeg vært flink jobbjente på jobb, og så har jeg gått en minitur med Prinsesse Hårball, og nå blir den noen timers intens sløving før noe mer skjer. Noe sier meg at middagen i dag er "take away". :sjarmor:

Nyt fredagen,folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sagbruk i senga burde medføre Oppbyggelig Forhold (nok av byggematerialer) eller Hett Hus ( i det minste masse ved...) :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg har vært flink til å sovne fort de siste dagene,så sagbruket har ikke vært så plagsomt. :)

Det regner og regner og regner...og i dag har jeg Husmordag. Det skal vaskes klær og det skal støvsuges.Foreløbig har jg ikke kommet lengre enn at jeg har 1)Stått opp, 2)dusjet og gått tur med hund og 3)spist mens jeg tilbragte kvalitetstid med dataen. :sjenert:

Jajajajaja. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær surrer rundt her også, - og snart skal jeg gjøre det samme. Surre rundt, altså. Må nemlig vaske felles trappeoppgang i dag hvis ikke Snill Nabo skal konverteres til Sur Nabo. Skal gi badet en dreis med filla i samme slengen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kveldens kvalitetstid med dataen tenkte jeg å prioritere litt kvalitetstid med TVn før jeg satser på masse høykvalitetstid med dyna mi.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalitetstid er Seriøse Saker. Jeg har kvalitetstid med Munkholm og Travel Mann på et annet rom.

Hopper rundt i mine høyhælte, tror jeg skal ta dem av før soving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei koseklompen :ler:

Var ikke det et lekkert navn kanskje? Endelig orker jeg å være litt på nettet igjen. Har jo lagt på sofaen med min elendige kropp i dagevis nå. Men nå går alt så meget bedre (bank i bordet). Og jammen er det ikke 1 februar i morgen. Deilig at det går mot vår nå synes jeg! Jeg bare elsker våren skjønner du. Det er liksom som jeg kommer ut av dvalen min da!

Håper alt er bra hos deg.

Stor diger klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det i alt regnet? Vi har fullt flyttekaos vi! 14 tonn med parkett er nå bært inn i stakkars bittelille huset. I dag er det Den Ultimate Pakkedagen og i morgen er vi i gang. Da får vi nøklene på ordentlig og huset er vårt, vårt, vårt!!!

Blir vekke fra nettet en stund da, før vi får koblet det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais,gjenget! :)

Hildegard :hjerte:

Litle Lady :hjerte:

Charmina :hjerte:

Olava :hjerte:

Gika :hjerte:

Impia :hjerte:

Er visst etpar dager siden sist jeg var innom her,men pyttsan, NÅ er jeg er,ihvertfall! :)

Later til at dere har brukt kvalitetstid på mye bra mens jeg har vært borte! Flinke dere!

I dag har jeg gått kjempelang hurtigtur med Pinny, og jeg kunne formelig se smørpakkene skvette av meg. Jeg gikk oppoverbakker i superfart mens jeg peste som en hval,men følte meg desto bedre da jeg var kommet til toppen av dem. Liker å pine meg selv litt....kanskje det bor en bitteliten mikto idrettsutøver inni meg et sted? Han har i såfall vært godt gjemt så langt. ;)

Utrolig godt å se at du er på beina igjen,Charmis, jeg har tenkt masse på deg,og vært bekymra for lungebetennelsen din. :klem:

Nå må jeg henge opp noe klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais,gjenget!  :)

Hildegard :hjerte:

Litle Lady :hjerte:

Charmina :hjerte:

Olava :hjerte:

Gika :hjerte:

Impia :hjerte:

..og Cata????? *furte* :sur:

Men jeg skal tilgi deg, siden du har vært innom dagboka mi :) .

Pesing som hval på hurtigtur skyldes bare at du er i ferd med å tilpasse deg det våte element etter alt regnet som har deiset ned over trøndelag. Har du sjekket Pinny og sett etter om hun har begynt å utvikle gjeller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...