Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat tatt denne kjærlighetstesten på nrk og funnet ut at jeg er drømmekvinnen :sjarmor: Så jeg har en koselig kveld :ler: .

Hørtes ut som en kjempegod middag, litt misunnelig på desserten også. Kos dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

hallais,pusla! :sjarmor:

Jeg har også tatt testen,og gjett hva! Jeg fikk samme resultat som deg!Så da er vi begge drømmekvinnen! :hoppe::sjarmor: For et glimrende utgangspunkt for en lørdagskveld. :sjarmor:

ps: biffen ble supergod,perfekt rosa,deilig mør.Tilbehøret var også snaskens.Godt med et realt kjøttstykke innimellom. Desserten tar vi når hovedretten har sunket litt ned.... :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Så heldige vi er som er drømmekvinner. :sjarmor:

Men akkurat det tror jeg ikke O syns 24/7, bestandig,nei. I morges følte jeg meg uggen og var skikkelig sytete og selvmedlidende.Innrullet i dyne og med tidenes pulesveis. :ler:

Har ikke bestemt meg ang.den jobben ennå,men vi har tid til å la det bero til etter jul.Det er et konkret tilbud til meg,og ikke noe noen annen "stjeler" fra meg. :sjarmor:

Idèen min akkurat nå er jo å finne en jobb (kynisk nok) som er fast,sånn at jeg har krav på permisjonspenger når den tid kommer, så da er det ikke så superfarlig hva den jobben egentlig er.Jeg skal jo opp og fram her i verden etter hvert.Har bare hatt en litt kjip start. :sjarmor:

Nå er jeg sliten i hodet og kroppen-har styrt og ordnet masse på jobb i dag,og føler meg godt fornøyd med dagens innsats.Snart setter jeg igang med å mekke dagens pastamiddag. Pasta er forresten ukens gjenganger. I morgen eller onsdag blir det med kylling og andre lekkerheter.Og så er det snart torsdag og Oslooooshoppetuuuuur!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps: biffen ble supergod,perfekt rosa,deilig mør.Tilbehøret var også snaskens.Godt med et realt kjøttstykke innimellom. Desserten tar vi når hovedretten har sunket litt ned.... :sjenert:

:sikle:

Misunnelig! Det høres nydelig ut!

Ikke værst med jobbtilbud som det går an å tenke på i ro og mak. Litt luksus det. Er det noen mulighet til å få fast bokhandel-jobb, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det var godt,ja. :sjarmor:

Håper bokhandelen får fingeren ut nå nar de har fått kniven på strupen,så og si, for jeg trives jo skrekkelig godt,og har egentlig ikke det aller minste lyst til å slutte.Heldigvis har jeg etpar måneder igjen.Minimum. ;)

Hadde jeg vært skikkelig lur nå,så hadde jeg brukt disse fridagene til å bake julebakst (hvis jeg hadde vært en ordentlig traddis),men jeg har bestemt meg for følgend enår det gjelder julekaker:

* de fleste sortene er egentlig litt oppskrytt

* vi spiser ikke så mye av dem,men desto mer godt brød med ditto pålegg

* tørre kaker som har ligget noen uker i boksen sin er ikke noe særlig

Ergo flytter jeg kakbakinga MINST en uke fram i tid. :sjarmor: Eneste jeg har gjort er å bake den berømmelige Christmas caken.

Foreløbig bare daffer jeg rundt,men skal snart ta meg sammen og få gjort noe.Dagens prosjekt er klesvask.Må jo ha noe rent med seg når man skal på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...