Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #2221 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har dere en fin søndag? Innom og klemmer litt bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. oktober 2006 #2222 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei,Glow,Hildegard og Charmis! Her er det en delig og langsom søndag.Har tent masse lys på stua,og i ovnen står (natt)middagen og godgjør seg. En mann er godt å ha når vinterkulda kommer,det er sikkert og visst.Høhø. Føler nesten at vi er i vår egen lille hule når snøen har lagt seg rundt oss sånn som den har nå, det er ganske romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. oktober 2006 #2223 Del Skrevet 29. oktober 2006 Om jeg kvasir? Ja, særlig når jeg norsk, hm! ← Hmmmm...her tror jeg jeg har gått glipp av noe.En reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. oktober 2006 #2224 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja, en fryktelig dårlig en .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #2225 Del Skrevet 29. oktober 2006 Snø romantisk Jeg hater snø jeg bortsett fra i julen når jeg har fri og ikke skal ut å kjøre For det er vell det jeg egentlig hater - å kjøre når det er snø og ikke selve snøen kanskje. I dag fikk naboen en skjønn liten gutt og med det i tankene stuper jeg inn i en viss p... dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #2226 Del Skrevet 30. oktober 2006 Side 2 er ikke stedet for deg altså snuppelure - bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #2227 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så søt du er som drar meg opp fra side 2, Charmis. Nå snør det som bare det! Skikkelig "Skomakergatastemning" utenfor vinduet mitt! Egentlig er jeg jo en skikkelig snøhater,men rundt jul liker jeg den,og i år har jeg bestemt meg for å være billig juletøs,så jeg kjenner på kvasi-julefølelser allerede. I dag skal jeg på et møte i byen,og da tenkte jeg å ta meg en tur til Panduro og se om de har fått inn noen kjekke ting-og se om jeg finner noe til søsterfrøets 20årsdag.Blir skikkelig glorete party,må vite,med krone og serpentiner og full pakke. Og så har jeg lyst til å kikke på julepynt.På "Cornelias Hus" i Jomfrugata får de alltid inn så mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #2228 Del Skrevet 31. oktober 2006 Oh, havner du på side to?! Jeg dytter litt jeg også *dytt* *dytt* Morrn, morrn forresten ← Tuuusen takk! Morn-morn,Glow! Bra dag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #2229 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er gudd, Glow! *hopper litt for å få opp piggheten,for den har jeg ikke fått i gang ennå...* Gufne drømer kan man takle så lenge det er bra "kulisser",og det hadde du jo.....mine guffdrømmer pleier å foregå i skauen i Gudbrandsdalen og sånt...og jeg liker ikke skauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #2230 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huuuuu,her går det unna! Folk skriver mye i dagbøkene for tida,ihvertfall etter hvor fort jeg havner på side 2 å dømme. Nå har vi hatt ei uke med vinter,og jeg er egentlig allerede lei.Det er sånn humpete og isete ute,at det er ekkelt å gå tur,og man bruker evigheter på å kome seg framover. Er sikker på at jeg ser ut som en 90åring,der jeg stavrer meg over isen. Nå sitter jeg med håret fullt av urtegugg! Fikk endelig motet meg opp til å gå inn på den uvennlige innvandrerbutikken. Den eldre mannen som er sjefen der bare lyyyser forrakt når jeg kommer inn,selv om jeg er pakket inn som en burkaberte fra indre Aghanistan og vel så det, dekket i ull fra topp til tå som jeg er.Haha,han om det! Jeg vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. oktober 2006 #2231 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det ikke bare bra at det er humpete ute da? Jeg mener, i disse -tider?! Forøvrig, da jeg bodde nordpå og vi sjanglet på byen på klarhålka og mildvær i januar, så fant vi ut det perfektet navnet til slikt føre: fi***-føre! Glatt og vått var det jo, så tanken var jo ikke helt dum den da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. november 2006 #2232 Del Skrevet 2. november 2006 *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2006 #2233 Del Skrevet 2. november 2006 Du får sagt det,du Svimle! Det var et uuutmerket navn på glatt møkkaføre. Forresten må jeg le godt hver gang jeg ser signaturen din.Jeg bare digger Trond Viggo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. november 2006 #2234 Del Skrevet 3. november 2006 I am home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 4. november 2006 #2235 Del Skrevet 4. november 2006 Hva gjør urtegugg i håret da? Og vet du? Jeg tror vi kan få verre føre enn vinterføre før du aner ordet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. november 2006 #2236 Del Skrevet 5. november 2006 Urtegugget farger håret mitt rødere enn det var fra før. Og ja,du hadde rett,Bustis.Plutselig ble set suppeføre,og så ble det skøyteføre,og nå er det i ferd med å bli fullstendig bart igjen. Står det bra til med deg, (kjæresten) og vofsen? Nå har jeg og dyret gått lang tur rundt Dragvoll,og vi var ganske klissbløte da vi kom tilbake,men det føles godt. Så godt at jeg nå setter opp treningsplan for neste uke. Mandag: Lang gåtur med dyret, øvelser på ball Tirsdag Man finner fram pilates-dvd'en (og går tur med dyret) Onsdag løpings Torsdag Tur med dyret og morsomme øvelser på ball Fredag løpings (hvis det ikke blir snø igjen,for jeg har ikke vinterløpesko ennå, i såfall blir det lang gåtur i stedet og øvelser på ball). Lørdag fri Søndag gåtur/ball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #2237 Del Skrevet 5. november 2006 Leser liste og får akutt og komplett anfall av dårlig trimsamvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. november 2006 #2238 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis det hadde vært for å få sunnt hår ville jeg også ha hatt, men når det er for å få rødere hår vil jeg ikke. Da hadde jeg kanskje sett ut som en liten gulerot. (Siden jeg har så lyst blondt hår fra før). Vi kan kjøpe kjole begge to, så kan vi løpe rundt å være kjempe fine. Gikk du tur rundt Dragvoll? Jeg trodde du bodde... et helt annet sted. Jeg skal sende en PM, for hvis du har gått fra der du bor og rundt hele Dragvoll har du gått (alt for) forferdelig langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. november 2006 #2239 Del Skrevet 5. november 2006 Heeey,her trenger ingen å få dårlig samvittighet! Jeg prøver ikke å flashe trimminga mi heller,men jeg må bare gjøre en slags "bindende avtale",ellers går hele opplegget i dass.Og jeg vil bli kvitt den ekle lille buddhamagen min! Skal,skal,skal! (hihi). Men så har jeg viljestyrke som en middels hagesnegl også,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. november 2006 #2240 Del Skrevet 6. november 2006 Synes du er flink jeg Og dessuten er du smellvakker akkurat sånn som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg