Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Har funnet ut hvilken plate jeg virkelig ikke ønsker meg til jul,nemlig Kurt og Holm og en fyr som heter Eskil og Espen Lind og han lille kisen fra Idol . Jøkk! Opptil flere av mine absolutte hat-sanger er med på den plata,i tillegg.

Godt å ha små ting å hate innimellom. :sjarmor:

I dag er jeg full av pms-hormoner og absorberer alt rundt meg som har den fjerneste likhet med sjokolade.Derfor ble det sjokoladepudding til dessert i dag,og jeg har spist etpar sjokoladetrekte oreos.Når det gjelder akkurat det,er 2 mer enn nok til å stagge sjokoladesuget til den mest desperate person. ;)

Ellers er det roooooooooooooooooooooolig her. Olav er sjuk,og snørrer og nyser som en ...som en jegvetikkehelthva.En polarhelt,kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig,skikkelig, skikkelig verpesjuk! Nå er det like før jeg lager puledagbok!  :sjenert:

Da er vi to :sjenert: . Og vi som ikke engang har slått våre pjalter sammen :ler: (har aldri hørt det uttrykket før jeg, men litt morsomt var det da ;) ).

Hmf, jeg har faktisk den cd'en du absolutt ikke ønsker deg til jul og jeg elsker den. Men man er forskjellige, og godt er det!!

Ha en fortsatt god sjokolade-spise-torsdags-kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa,la oss lage puledagbok,pusla! :hoppe:

Kanskje ikke sammen,men... :sjenert:

Ja,det er bra vi har forskjellig smak alle sammen.Jeg er nok skikkelig sær på musikkfronten,og har alltid vært det. Da jeg var yngre likte jeg bare klassisk...og Frank Sinatra. :ler: Heldigvis har smaken utvidet seg litt siden den gang.

Nå spiser jeg juksebrownies,for å dempe den teite hormonbombefølelsen. Nå føler jeg meg bare kvapsete og hormonell,men ellers rolig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er det helg,og for liksom å kicke den ordentlig i gang,så har jeg dusja Pinny. :sjarmor:Hun har herja rundt i gjørme og løv og drit den siste tida,og pelsen var ikke akkurat lækker.Dessuten hadde hun en viss eim av råttent løv hengende over seg.Sjarmishund. :ler: Men nå er hun fresh og deilig igjen. Lettere fuktig,og med pelsen strittende til alle kanter,riktignok,men REN,det er hun.

Og så har jeg spist en bit juksebrownie og drukket en kopp te og nå skal jeg kaste meg over boka mi en halvtimes tid. O jobber med baderomsplanene,og er seint hjemme fra jobb i dag.Søtnosen. :hjerte:

I dag blir det hjemmelaget pizza igjen...og det blir det visstnok i den bursdagen jeg skal i i morra også...så etter det er jeg sikkert gørre lei alt som har med pizza å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter noen få glass rødvin,og uten noe annet å gjøre (influensasyk mann),så ramser jeg opp navn jeg liker:

Jentenavn

Ava

Alva

Alma

Anna

Alva

Hanna/Hanne

Regine

Ylva

Filippa

Linnea (litt oppbrukt,kanskje)

Maria

Constanse

Aurora

Evelina

Cornelia

Ovidie

Olianna (pga Olavs fyrverkeri av en mormor,som han er oppkalt etter)

JOsefine

Erle

Ane

Susanna

Emmeli

Ragnhild (alltid likt det navnet,men har to tanter og en kusine som heter det...jeg har også tre onkler som heter Gunnar....)

Liv (det er så enkelt,og så godt)

Ada (Ada og Marie er min bestemors søstres navn)

Marie

Milla

Guttenvn

Jacob

Gabriel

Johannes

Simon

Lukas

Sebastian

Rasmus (fordi det er bestefars navn)

Johan

Filip

Bertil (mest fordi det gir meg søte,svenske assossiasjoner)

Emil (til tross for String-Emil,hihi)

Henrik

Håvard (det heter broren min,og jeg har alltid syns det var et så fint navn)

Olav (min kjæreste,og i tillegg et veldig vakkert navn)

Mikael (uttalt som det skrives,ikke Mikaaaal...)

David

...jeg har visst en forkjærlighet for bibelske guttenavn.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. atte... string-Emil?

Har du en url eller? :sjenert:

Masse fine navn du har der :Nikke: Jeg tør ikke sette opp en sånn liste, jeg, for eggstokkene mine skrangler nok fra før :ler:

Håper du har det fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Puledagbok dere liksom........................ :rodme::rodme::rodme:

:hoho:

Mange fine navn på listen din.

Ikke lett det der med navn alltid.jammen diskuterte og grublet vi mye når vi skulle finne navn på våre to gitt! Guttenavn gikk ganske greit, men det var kjempevanskelig å finne jentenavn.

Her går det i snottenese og feber så jeg hopper ut igjen før jeg smitter deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hallais,folkens! :sjarmor:

Jeg er seint igang i dag,fordi jeg var i 30årsdag i går, og det ble noooooe seint før jeg kom meg hjem. Hadde det kjempeartig,og drakk nok etpar glass vin for mye,menmen, det får man tåle.Er ikke akkurat hver helg jeg er ute og fester,heller. :sjenert:

...og siden jeg ikke er fullstendig 100%,så blir nok ikke puledagboka åpnet i dag, heller. Tror ikke O føler noe særlig for å kose mer enn vennskapelig bamsekos på meg i dag. :ler: Snille mannen laget egg&bacon og kokte kaffe til meg da jeg stod opp.Nå sitter han klistret til skjermen og ser "Top Gear" (hellig program).

Charmis,jeg også har heftige minner til noen med navnet Mikael (og han var selvsagt så kuuul at han kalte seg sjøl "Micke".Og det var også en svenske,og min aller første forelskelse noensinne.Tror jeg var 10-11 år gammel,og fullstendig fortapt.Desverre førte ikke min intense beiling fram,og glad skal jeg vel egentlig være for det. :ler:

Nå skal jeg også se "Top Gear"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Pokker ta "Top Gear"! Det tar jo bare aldri slutt! :sur: Olav hysjer på meg når jeg prøver å si noe,og har kulerunde øyne fullstendig fokusert på skjermen. Dumme "Top Gear"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...