Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:ler: Så bra at jeg kunne gi deg en ordentlig latter,Charmis! :klem:

Den drømmen var veldig rar og absurd,og jeg lo godt av den da jeg våknet,jeg og. Du skulle sett han barte-trailersåførmannen,han var bare helt utrolig! O hvordan du klarte å få i deg all den marengsen....et stort under.For ikke å snakke om det heftige varmtvannsforbruket. :ler:

Godt jeg kunne hjelpe deg med idèer til forrett,pusla! :klem:

I dag har jeg vært skikkelig trøtt på jobb,så her trengs det tydeligvis joggings! Allikevel har jeg begynt på omorganisering av barne/ungdomsavdeligen,og er ferdig med å samle og alfabetisere fantasybøkene for ungdom.Det ble noen fine hyller! Godt fornøyd med selv. Og så har jeg ringt min gamle bestemor og gratulert henne med 91årsdagen,og ellers gått tur med Pinny og sittet på terrassen i deilig solskinn. Nå skal jeg mekke lakse/vårløkpasta til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O hvordan du klarte å få i deg all den marengsen....et stort under.

Akkurat det var faktisk spesielt morsomt, og nesten litt skremmende. Du skjønner det at meg og marengs er nesten noe for seg selv og jeg blir ennå mobbet av visse familiemedlemmer for dette altså :sjenert: var i nordnorge og fikk servert nyplukkete jordbær, is og marengs til dessert i ca 2 uker :ler: og jeg er bare gal etter marengs og endte med å kjøpe med meg en hel kasse av dette slaget hjem til bergen siden jeg ikke hadde smakt maken til gode marengser. Og bilen var på en måte ganske full fra før av med Henrik, en stk hund av typen STOR og pikk og pakk. Og charmina skulle i tilegg ha med en stk stor kasse marengs :ler:

Og de ble liggende i skapet til de gikk ut på dato - noe jeg har fått høre mange år etterpå :Hehe:

Så derfor var det nesten litt snodig at du hadde drømt akkurat det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Lillelou! Nå måtte jeg innom og legge fra meg et lite spor *trampetrampe* Har sniklest innimellom oppgaveskriving og fylletur ;)

Håper du har det bra! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Har jeg virkelig ikke vært her på så lenge at du har rukket å bikke over på hundreogen side? Godt gjort. :klappe:

Da er det i allefall på tide jeg svipper innom (med den lilla fjærmoppen, feks).

Høsten gryer, kjenner du det?

Skulle ikke tro det da, i dag er det nesten tusen sommergrader igjen.

Fint tusletur-vær da. Krapylet vårt har vokst seg (kjempe) stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: ....oooooh....wow.....jeeez...hei hopp! Her er det folk mens jeg er borte! :hoppe:

Først en haug med klemmer:

Charmina :klem:

Svimle

Bustetroll

Fjellrypa

Charmina igjen

Har visst hatt en kg-fri helg,jeg. :sjenert:

Må si jeg lo lenge og vel av marengshistorien din,Charmis. Så for meg hvordan du slet og strevde med å få skvist all marengsen inn i bilen... :ler:

Og at jeg drømte om nettop marengs var litt spesielt,ja...kanskje jeg er godte-synsk? Ser hva slags godterier og desserter folk liker? ;)

*for en vanvittig nyttig evne i såfall* :sjenert:

Alltid godt med litt tramping i boka,Svimle. Gode greier. ;) Ble det en bra fylletur?

Oooog Bustis! :klem: Lenge siden sist! Ja,jeg kjenner at høsten er gryende. Så en del skikkelig flotte farger da jeg var ute i dag, knallrødt og oransj og nesten lysende gult. Høsten er vanvittig vakker,syns jeg.

Godt at du mopper litt rundt. Har du den grønne prinsessekjolen på deg? ;)

Forresten fått med deg at Iben Sandemose har kommet med en superfin diktbok? Jeg husker ikke akkurat nå hva den heter,men den er alldeles skjønn,full av fine og rare dikt og de uimotståelige tegningene. :) Godt at bikkjelurven vokser og trives!

Helga har vært både fin og litt styrete,Fjellrypa.Mest fordi jeg sliter litt med meg selv innimellom,men nå håper jeg at jeg er på vei tilbake til normalen igjen.

Hjemmelaget pizza er nam. Nå føler jeg snart at jeg kunne solgt mine varianter til relativt høye priser på det svarte pizzamarkedet. . :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søt du er. Vasker du av meg honningklisset etterpå da, eller?

:ler:

Og for et liv du har. Godte-synsker og svart pizzamarked! Uh, jeg er gjerne medhjelper. Glis.

"Lykkens frakk"?

Jeg har den ikke. Eller lest den, men jeg har hørt om den.

Sannynligvis vinduerlig, som alt annet hun klarer å hoste opp. Gosj, skulle gjerne hatt en brøkdel av den fantastiske kreativiteten og vidunderligheten hun bærer på.

Høst er den beste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hallais,alle sammen!

Her går det bare bra,ja. Etter den styrete helga har elt blitt mye mer normalisert.

I går vaska jeg store deler av huset,og det føltes godt. I dag skal søsterfrø komme på fiskegratengmiddag,og det blir jo selvfølgelig kos. Og så er jeg så smaaaart som skviser litt fisk inn i den taco/pizza/nuddelspisende søstra mi! :ler:

I går kom jeg over en lekker kjole på Oasis. Jeg hadde aldri trodd den skulle passe,men måtte bare frøve den,for å få den ut av systemet,og den var faktisk fiiiin! Så nå har jeg hengt den av og skal hente den i morgen. Pføy,skarve 600 kr,hva er nå det for noe? *knisfnis* Så blir jeg fiiiin i 30årsdagen jeg skal i på lørdag.

En ting jeg skal gjøre i dag,og som jeg gruer meg litt til: Vaske kjøleskapet. Der inne gjemmer det seg noe rart,særlig etter at nesten alle hyllene har gått åt skogen,og vi bare har to igjen (ikke inkludert flaskehylla). At kjøleskapshyller skal være laga av sånn ubrukelig plast! Jeg blir irritert! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid godt med litt tramping i boka,Svimle. Gode greier. ;)  Ble det en bra fylletur?

Ble ikke så verst :sjarmor:

Hei lou-pus! Må dra deg opp fra side 2 jeg nå!

Flink husmor du, du kunne ikke tenkt deg å dra en tur til haugesund for et par ukers oppdrag her i heimen? :lol:

Håper du har det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa mi :klem:

Grattis med ny kjole da - skulle ønske det var meg som hadde funnet en. Skal ha personal fest snart og jeg har som vanlig ingenting å ha på meg :grine:

Ellers høres det ut som om det regner elefanter på loftsvinduene akkurat nå :overrasket: nå kommer vel straffen for alt det fine været vi har hatt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halluuuu,piker! :klem:

Svimle,så snill du er som berger meg opp fra side 2! :klem::kyss:

Charmis- takk for grattis! :klem: Jeg er virkelig happy med den kjolen,altså,den er bare usedvanlig lekker.Kanskje du må en tur på Oasis du også? Eller Noa Noa? :sjarmor:

Jeg vet hvordan det er når det regner elefanter i Bergen. :sjenert:

I dag begynner jeg litt seint på jobb,så derfor har jeg formiddagen fri til å daffe rundt.Ganske deilig. Litt ekkel i magen er jeg også,og da er det veeldig greit å ikke være så langt unna do. :sjenert:

Som den gale shopoholikeren jeg er,skal jeg også avgårde og hente etpar kjoler jeg har bestil fra ellos,av alle ting (jeg trodde de bare hadde kjerringklær der...), og da begynner jeg vel å føle meg rustet til høsten og vinteren.Hmmm...mangler bare etpar deilige "kose seg hjemme"-plagg,helst en ullgenser og en deeilig velourbukse. :sprettoy:

Men først av alt skal jeg komme meg ut med mitt lille lodne pelsmonster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huhuuu! Noen har ringt inn bombetrussel mot skolen som ligger 50 meter fra oss! For en gjeng med tullinger!

Nå har jeg vært flink jente og sykla seeempelang tur! Herfra og først ned til Valentinlyst,så til KBS og opp igjen,og det er vel en 8 km,tenker jeg. Går fort nedover ,med tilbaketuren er utelukkende laaange,seeeige oppoverbakker. Gjett hvem som følte seg som Thor Hushovd da hun kom hjem. :sjarmor:

Etterpå dro jeg til byen for å få fatt i linseveske og for å fikse etpar greier, spiste lunsj på Godt Brød og daffa rundt i pissværet.Kjøpte en flaske rødvin og to ferske kyllinger,og dro hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jenter,kall meg bare Thor. :sjarmor:

Og så ødela jeg hele trimminga med å ta et glass økologiskt øl i kveld,men så får bare være,jeg kaller det bvitaminer og driter i Fedon akkurat nå. Egentlig driter jeg i han hele tida-jeg har ikke noen guru,og Fedon er da en godmett type. ;)

Har hatt en delig og avslappende aften i heimen,og det er bare så godt. Vi har sånn avstressa stemning når vi er sammen,og det føles bare så riktig. :hjerte:

Pinny er i masemodus og vil helst kose heeeele tida. Har runde stooooore øyne og vil ikke ligge på teppet sitt for seg selv. Tullefjonkehund. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...