Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jeg skjønner meg ikke på folk som vil bruke "Tir'na Noir" i bryllupet sitt. Den teksten går liksom LITT vel mye på ensomhet,lengsel og død, og jeg syns ikke en gang den funker instrumentalt.

Folke er rare . :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man ønsker seg vel alltid det man ikke har.

men jeg kunne dødat noen for det håret ditt altså Snuppa

"Charmina drømmer seg helt vekk om krøller".......................og litt om pupper :sjenert:

Ser seg selv i en lekker kjole med digre pupper og krøllete hår :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Du er bra søt du Charmis. :klem:

Nå har jeg vært ulovlig tidlig oppe til lørdag å være.06.30. Vi har vært på Hurtigruta og spist frokost sammen med mamma og bestemor.Kjempekoselig. :hjerte:

De to damene er bare så søte, og spesielt bestemor er verdens verste "nøder". Hun er som hunsvigermora i en viss SASBraathens-reklame som gikk for en stund siden.Men på en søøøt måte da. :ler:

Og mamma som prøver å få bestemor til å spise skive på skive med mat. :ler:

Etterpå var vi og shoppet klær til O, som hadde fått det for seg at han trengte eksklusive plagg. Derfor endte vi opp på Bogart først,og så på Retro. Ble jeans og en heftig kul skjorte fra Moods of Norway.Stilig gubbe! :hjerter:

Nå tror jeg rett og slett at jeg skal ta meg en liten blund,og så blir det litt matshopping og husvasking etterpå.Og så skal vi spise kakestykkene vi kjøpte på Franske Fristelser. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke:

Ja,den kaka var naaaaam, Sunnis! :sikle:

Desverre var vi også og drakk kaffe hos svigerfrøet,og kaffen hennes slo meg fullstendig ut,så nå er jeg totalt uggen i magen.Skal prøve å nulle det ut med noe brød... :sjenert:

Nå rydder vi hus og er humsoderlige en stund.Får se hva magen vil være med på.

Ellers...så har vi bestemt oss for å utsette Stockholmsturen til neste år,og å kjøpe sykler i år i stedet. FOR en sprek og sunn avgjørelse. :hoppe:

Så tar vi oss heller en bitteliten bryllupsreise til ett eller annet sted i stedet...kanskje nettop Stockholm? Om ikke Pariiiiiiis? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hutti flaten for en regnværsdag! :overrasket:

Ikke så lenge siden jeg stod opp... :sjenert:

Nå har jeg lyst på eggerøre,men ENDA mer lyst har jeg på sjokolademuffins. Fy smikk på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg fikk kjempe lyst på sjokoladekake til frokost. (Bra jeg ikke har det).

Jeg har hatt en rolig helg. Sett en utrolig trist film. :cry:

Nå er jeg så trett at jeg ikke husker. Jeg kan komme sterkere tilbake senere kanskje.

Har du en fin dag?

:klem: fra Bustis (med krøller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

Nå er sola kommet tilbake til Bergen og det var jammen på tide.

Har fått meg nytt kamera og fotograferer i vilden sky. Nå skulle jeg vært der og fotografert Pinny hoppende etter pinner igjen sammen med Martine. :)

Ellers lite nytt herfra da, men jammen ble sparegrisen tom nå etter det innkjøpet der ja. Men jeg har ønsket med dette kameraet leeeenge altså. Nesten så jeg tok det med opp i senga siden jeg er så redd for at det skal forsvinne :ler::ler:

Håper du har det bra og får en toppers dag i dag!

Kjempeklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hei,folkens!

Cata,du bærer navnet ditt med rette...forvirringsengel... :ler:

Det ble VERKEN eggerøre eller muffins,eller,jo,det ble muffins,men de ble skikkelig vonde,så de teller ikke. :ler:

En god klem til deg Bustis-håper du har deg en deilig blund nå. :klem:

Hvilken trist film var det du så? Nysgjerrig,er jeg. :sjenert:

Og selvsagt :klem: til Charmisen også. Gratulerer med nytt kamera-nå ser jeg fram til masse fine bilder fra din side. :sjarmor:

*ser for seg Charmina som ligger under dyna med kameraet sitt* :ler:

Pinny er her,og Pinny er klar for å bli tatt bilder av når som helst. Du vet jo hvilken by vi bor i. ;)

I morgen skal vi kjøpe sykkel (tror jeg),og jeg GLEDER meg! Er ikke helt sikker på hvilken det blir ennå,men at det blir en med kurv,det er helt sikkert.

Er alene på jobb,og har det ganske stille.Ingen fæle kunder så langt,og det er jo ikke verst.Ikke noe tegn til skattepenger ennå,og det gjør meg litt :sur: .Vil kjøpe sko til den fine kjolen min,og klippe håret! Oooog kjøpe meg en ny bh fra SHE.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare løpe inn i boka di og gratulere deg med ny rosa :hjerter: sykkel :legrine::legrine::legrine:

Heldige deg!

Og jeg tenker du var kry når du syklet den hjem i dag :ler:

Kjempeklem fra Charmis som var veldig glad for at det ikke var Tande-P som sendte den meldingen isted :hoho:

:klem: kjempeklem til deg fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,Charmis! :klem:

Jeg var dritstolt da jeg syklet den hjem,ja! Og jeg syklet faktisk noen oppoverbakker,også! :tommel::sjarmor:

Den første,bratte, fra Bakklandet og opp til krysset hvor man kjører videre opp Sigsaker gikk jeg,men den siste, opp Singsaker,syklet jeg. *kry som bare det*

Og det er den fiiiiiiineste sykkelen NOENSINNE! :hjerter:

Og selvsagt skal dere få se bilde av vidunderet:

her er den!!!!! :hoppe:

I virkeligheten er den enda mer gammelrosa enn den ser ut som på bildet. Nå skal jeg bare ha i meg litt mat,og så skal jeg ut og SYKLE! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Kjempeklem fra Charmis som var veldig glad for at det ikke var Tande-P som sendte den meldingen isted :hoho:

:klem: kjempeklem til deg fra meg :klem:

:ler: Ja det hadde tatt seg ut... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...