Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Så bra at en tur innom meg skaper gode følelser ,Charmina! :klem:

Jeg lurer på om vi ikke blir nødt til å kutte ned til tre gjester sånn at jeg får hatt aller de fine kjolene....

Neeeeeiiii! Fy smikk på meg! :frustrert:

I dag snør det dellan bøtte meg igjen... :frustrert: ...jeg som har blitt så vårlig og vennlig innstilt...plærkh...nå er jeg mitt vanlige sure grinebiterjeg igjen. :sjenert:

Har hatt en okei jobbedag- rydder i reiseguiderne og fjerner utdaterte bøker, og jallan pallan, det ble en ganske stor bunke av dem til slutt!

Og så har O kommet vel hjem fra Sverige! :hoppe:

Og han hadde med seg yoghurt til meg! :hjerte:

Nå skal vi spise eplepai med vaniljesaus (jepp, svensk den også....) og så skal vi ha pasta med pesto og ovnsbakte cherrytomater til middag. Lettvindt og godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:hoppe: Nå hopper jeg litt for Sun Mei!

Nå har jeg og Pinny vært ute i snøstorm og jogga,og det var omtrendt like fælt som det høres ut som. :forvirret:

Blærkh! Snøen dekker over alle de brune flekkene som kom fram i går! :sur:

Dumme snø! :sur:

Lager kjappmiddag, og så skal vi se "Harry Potter og ildbegeret", og etterpå er det jo "LOST", så dette blir en skikkelig tvslavekveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallooooo,verden! :)

Det har snødd 10 cm i natt... :sur: Fytti farao,når skal den hvite guggen slutte å pøse ned på oss? :frustrert:

Har vært på morgentur med fornøyd Pinny- ingen elsker nysnø så høyt som det dyret der, hun borrer seg ned i den og hopper rundt og er helt vill! Og så møtte vi på mora til O som var på vei bort, og da begynte P å trekke som den verste trekkhund noensinne og var helt gaaaaaaaal av fryd... :sjenert:

Så slapp jeg henne løs,og da sprang hun med en gang og fant en digre grein som vi hadde saget av en av hagebuskene.Den ville hun ha oss til å kaste.Problemet var bare at greina var dobbelt så lang som henne selv, så hun så superkomisk ut når hun drev og slepte den med seg. :ler: Av og til gir den bikkja meg latterkrampe. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hei, Sunnis!

Nå har jeg fått meg ny vinterkåpe, og den er så VARM!!! Varmeste kåpa jeg noen gang har hatt! Den er i dobbelvevd ull,så den er omtrent som et dobblet ullteppe....men fiiin, det var den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gudrun Sjødèn...så den kom i posten...den er grønn og lodden og som sagt: VAAAARM! :sjenert:

*Pinny står og peser ved siden av meg og lurer på om jeg ikke skal ute og teste kåpa....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Namnam...smaker godt med takeawaypizza en sen torsdagskveld....

Men den stakkars O'en min har blitt skikkelig hostete og snørrete og vond i halsen, så det spøker litt for helgeturen vår. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ingen helgetur på oss.Dakar O som har vond hals! :grine:

Men kanskje like greit å slippe unna kollegaene, partnerene til kolleagene og et tonn med hylende unger som alle er i kategorien "fra lårhøyde og nedover".Sikkert ikke BARE morsomt. :sjarmor:

I stedet skviser jeg i meg en bolle og sørger for at midjemålet mitt holder seg stabilt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå snør det her også :grine::grine::sur::grine: . Jeg som var så lykkelig i går og kjente vårkriblinga i kroppen, det var såååå fint og varmt! Men man skal vel ikke klage over en hel dag med vår :roll:.

Så dumt at O ble syk da, men dere får kose dere likevel og så får du trøste deg med boller, det er lov ;) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei, pusla. :klem:

Nei, en dag med vår er ikke så verst. :ironi:

Nesten så man blir fornøyd og begynner å lengte etter vinteren igjen. :ironi:

Og må pøser det ned hvit møkk igjen! :sur:

Dællan døtte, når skal det egentlig ta slutt? :murvegg:

I det minste har Pinny bursdag i dag, og fyller hele 7 år! Så nå skal vi straks ut og kjøpe bursdagsgave til henne. :hjerte:

Og det er 1. april! Pass dere,så dere ikke blir lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde med å lure ham på at kommunen skulle sette opp en bomstasjon over Sluppen Bru for å finansiere utbygging av bruen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...