Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Egentlig vil han sikkert det, men da må prinsessa være med - ellers tiner isen :ler: . Og siden prinsessen er syk, så kan hun jo ikke være med.

For en omsorgsfull mann O er. ;)

*sukker henført*

Ja,jeg satser på at det er akkurat sånn han tenker.For en fantastisk fyr. :sjarmor::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings!

Så på tv at det er kommet en ny fertilitetsklinikk i Haugesund, så eg gikk inn for å se. Litt spennende med nye ting i lokalmiljøet. Men fytti kor mye skrivefeil og slurv i artiklene!! Eg er i det hurpete hjørnet, så eg skrev en mail og påpekte feilene. Skrev at det var synd at en virksomhet som ville fremstå som seriøs ikke tok seg bedre tid til å lese korrektur på nettsiden sin før de la den ut.

:sjarmor: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hallaisen,jenter!

Hildegard, det du gjorde er Verdig og Rett- dessuten føles det godt å hurpe litt innimellom. :sjarmor:

Jeg jobba til 12 i dag,og så gikk jeg hjem og la meg. Helt skutt.Sov til halv fire,og føler meg mye bedre nå.Nå har jeg også sykelig lyst på fire ting:

* kanelboller

* fiskepudding med stekt løk,mandelpoteter og råkost

* Softis fra Obs med rosa trekk

* pannekaker med blåbærsyltetøy og bacon

...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri noen gang i hele mitt liv har hatt febrilsk lyst på noe sånt som fiskepudding eller rosa trekk på softisen. Men ellers så kunne jeg nok spist det andre på lista di, ja ;) . Eller en stoooor mørk mørk sjokolade akkurat nå, det hadde gjort seg det!!! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Av og til får jeg sånne merkelige ting jeg får lyst på... :sjenert:

Men i dag blir det verken fiskepudding eller softis,men derimot kanelboller og pannekaker. :sjarmor: nesten barneselskap. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp, det har jeg,og nå er jeg inne for å hoppe litt for den:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dette går veien,snart er lille prinsesse Mandeløye her! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sun Mei : :klem:

Nå har jeg vært på shop'en og kjøpt litt forskjellig, og bollene er straks klare til å gå i ovnen.Namnam! Fredag tenkte jeg vi skulle ha hjemmelaget pizza med tomatsaus,pesto,skinke og mozarella til middag, så jeg har kjøpt inn noen små ostekuler,og litt anna snacks.

*kjenner et ekkelt trykk over øynene,håper jeg ikke får bihulebetennelse nå*

Gleder meg til vi skal kose oss med boller og "LOST"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jeg er Hurpen i dag gitt... Har vært med Pluen til veterinæren der, hun har visst en snev av bronkitt. Hun fikk besøk av et slemt termometer i de bakre regioner, meget hvesing og kjefting da. Hun måtte også røntges, for å se om det var noe grums på lungene, men de var heldigvis klare og fine. Etterpå fikk hun en dum sprute i nakken mot parasitter. Så blir hun forhåpentlig frisk og rask igjen :) . Frida er kommet for å bo hos oss i 4 uker, så nå har vi huset fullt. Frida har en attitude etter hun var i VG med navn og bilde, hun forlanger en rosin hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Stakkars Pluen !

Oppklaring for de som ikke vet hvem Pluen er; Det er jente-ilderen til Hildegard, hun har to stykk, en gutt og en jente, og Pluen er den søøøøteste og vennligste. :hjerte:

Ren fornærmelse å få termometer i rumpa, jeg liker det IKKE jeg heller.God bedring til Pluen ! :blomst:

Frida høres ut som litt av en primadonnailder,du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei på meg! :sjarmor:

Nå sitter jeg her med håret fullt av gjørme som ser mistenkelig ut som (mel lukter heldigvis ikke som) Pinnybæsj. Forhåpentligvis får jeg en strålende farge etter mine strabaser,og kan vinke farvel til den ugudelige Etterveksten. :sjenert:

Har funnet ut at jeg er totalt feilproposjonert, ganske tynne bein, og så er det en kule på midten før en ikke-eksisterende hals etterfulgt av et digert kulehode. For en lekkerbisken jeg er! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste føler sg litt snodig til tider.. ;) Åssen ble hårfargen da? :) Håper du får ei fin helg... litt tidlig ute men... skal jobbe i helgen så.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:klem: klem til dere,jenter! Ja,det er vel bare sånn at man føler seg helt rumpe innimellom. I dag har jeg derimor følt meg alldeles knall, sikkert fordi jeg hadde på meg moroskjørtet,og da kan ikke dagen BLI noe annet enn knall. ;)

Har solgt maaaaaasse bøker i dag,og nå nyter jeg helgestarten sammen med en bit crispo. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,det er namnam. :sjarmor: Nå måtte jeg stoppe meg selv,ellers hadde jeg sikkert spist opp hele greia. :rodme:

Nå har jeg bestilt en svart kjole fra LaRedoute. Jeg hadde ikke noen "liten sort" lenger, og det må man jo bare ha. Så da kopierte jeg min venninnes kjøp. Den er fra Laura Clement, og i følge min venninne veeeeldig fin på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Med en "liten sort" og med det håret ditt, tror jeg til og med at jeg kunne blitt skjeiv......... :sjenert:

Du....? aner du om det går an å få kjøpt "Historien om..." bøkene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...