Cata Skrevet 11. mars 2006 #721 Del Skrevet 11. mars 2006 Sidet, sidet, sidet .....lave, røde støvler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 12. mars 2006 #722 Del Skrevet 12. mars 2006 Stilige sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2006 #723 Del Skrevet 12. mars 2006 Ikke lave røde støvler, nei. Linkene er blitt nesten umulige å se etter omleggingen av forumvisningen . Så ikke linken før jeg leste Sun Meis kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mars 2006 #724 Del Skrevet 12. mars 2006 Hihi....ikke lave røde støvler,men jeg HAR faktisk høye røde vinterstøveletter med snøring...kanskje jeg er halvt kryptoneser? I dag har jeg skikkelig vondt i halsen ( ), og derfor har jeg spist en halv bøtte Dream sjokoladeis til frokost, etterfulgt av en kopp av teen jeg fikk av Sun Mei til jul. Den er GOD, Sun Mei ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 12. mars 2006 #725 Del Skrevet 12. mars 2006 Så bra At teen falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mars 2006 #726 Del Skrevet 12. mars 2006 ja ,det gjorde den. Den minner meg om en te jeg drakk mye for noen år siden.Fine minner kom poppende fram. Føler meg alldeles rumpe. Dett i desa, nyser, snøfter og har sår hals. Hodet føles som en ballong som er blåst opp for mye,nam,nam. Håper det gir seg til i morra. Nå vil jeg ha vår! Drittlei av snø og slaps-det var da ikke sååå mye snø i mars i fjor, var det det? Når kommer egentlig våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. mars 2006 #727 Del Skrevet 12. mars 2006 Hihihi, her er vipa kommet, så her er det offisielt vår! Har sjekket at ingen av dem hostet, så de er nok friske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mars 2006 #728 Del Skrevet 12. mars 2006 Men jeg sa nettop "pipp", så kanskje det er fugleinfluensa jeg har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2006 #729 Del Skrevet 12. mars 2006 *trøste* Det er nok bare vårlengselen som får deg til å kvitre, skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mars 2006 #730 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg som er kanarifugl-fan (LSK), får høre sånne artige fugle-influensa-vitser hele tida nå . God bedring . Og det var ikke så mye snø i mars i fjor nei, men i dag tror jeg det har smeltet endel her iallefall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. mars 2006 #731 Del Skrevet 13. mars 2006 *er det trygt å besøke lillelous bok i disse influensatider?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mars 2006 #732 Del Skrevet 13. mars 2006 pip-pip og hanooo,som O påstår at jeg sier for tiden. Jeg er oppe og flasher det snørrete fjeset mitt. Nå drikker jeg blåbærsaft og surfer rundt. Føler meg fortsatt slapp,gørrete og ekkel,men det er framgang og spore-jeg har visst fått hurtiginfluensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. mars 2006 #733 Del Skrevet 13. mars 2006 Heisann... Uff da.. ik kjekt å være syk.... Håper du blir frisk igjen snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mars 2006 #734 Del Skrevet 13. mars 2006 :hoppe: Heier på influensaen til lillelou, så den skal skynde seg videre til nye jaktmarker. Gåvekk, 'flu-en. *husj, tsju* Ble det bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mars 2006 #735 Del Skrevet 14. mars 2006 hallais på dere! Nå er jeg oppe fra snørrland igjen,ihvertfall for en stund. Venter fortsatt på våren...Og snørrer,sa jeg det? Er bare i stand til å utføre ENKLE oppgaver i dag. Det eneste jeg har lyst på,er is, og jeg har mest av alt lyst på sånn is som bare fins i Åre (skisted i Sverige, 2timers kjøring unna...), men naturlig nok er ikke O så veeeldig gira på å kjøre dit ens ærend for å kjøpe is til meg. Nå gjør jeg bare veldig overfladiske ting, som for eksempel titte på vårklær og fabulere om temperaturer på over tre varmegrader og små,fine sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mars 2006 #736 Del Skrevet 14. mars 2006 *sjokkert* Er han virkelig ikke intressert i å kjøre til Åre for å finne is til sin Prinsesse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mars 2006 #737 Del Skrevet 14. mars 2006 *sjokkert* Er han virkelig ikke intressert i å kjøre til Åre for å finne is til sin Prinsesse??? ← Jeg er sjokkert,jeg også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 14. mars 2006 #738 Del Skrevet 14. mars 2006 Tror kanskje vi har fått besøk av samme basilusker. Is høres bra ut, men da må jeg ta på meg litt mer anstendige klær og gå heeeelt til butikken. Det er minst 150 meter hver vei, og det føles litt i overkant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2006 #739 Del Skrevet 14. mars 2006 Er han virkelig ikke intressert i å kjøre til Åre for å finne is til sin Prinsesse??? ← Egentlig vil han sikkert det, men da må prinsessa være med - ellers tiner isen . Og siden prinsessen er syk, så kan hun jo ikke være med. For en omsorgsfull mann O er. *sukker henført* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mars 2006 #740 Del Skrevet 14. mars 2006 Helloen! ! Godt å vite at jeg ikke er den eneste med disse ekle bassiluskene, Gika! De er noe skikkelig møkk, men når man deler på dem,så dør de kanskje fortere? Var ikke mye høy i hatten da jeg gikk korte turer med bikkja i dag. Skulle sett meg. Gikk rundt og sa "kom an Pinny! Tiss, tiss!" Men hjalp det???? Niks! For Pinny var opptatt med viktigere ting... Nå har jeg tv-sløva noen timer, kost meg med Fruene og deres dramatiske liv,og kjenner meg klar for dyna. I morra prøver jeg meg på jobb! Hvis det ikke går så bra,så ser dere meg her igjen før dere vet ordet av det. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg