Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 #381 Del Skrevet 6. februar 2006 Ahhhh.... kunne tenkt meg å gifte meg en gang til jeg nå.... Hvis du tar veldig nøyaktige mål så er d stor sannsynlighet for at brudekjoler som en bestiller passer deg veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. februar 2006 #382 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil også ha fin kjole....eeeehhh....det er noe som mangler :klø: .... Åja .... Naturligvis: En mann . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. februar 2006 #383 Del Skrevet 7. februar 2006 I am toback etter å ha vært utestengt fra verdensveven i several days. Har jeg det ganske travelt?- JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2006 #384 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan da ikke sitte på side 2, kan du skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. februar 2006 #385 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) vinker ivrig til alle som har vært innom! Det er som om jeg har mark i hele kroppen.Er full av en merkelig energi som jeg ikke ANER hvor kommer fra-det kjennes merkelig ut,og samtidig litt godt. I dag har svigerfrøet fått bærbar pc,så snart dukker hun opp på en side hvor dere også er !!! Ellers har jeg bestyrt en bokhandel en god del av dagen alene,og det gikk bra.Jeg føler meg som Superlou,og det er en deilig følelse,kan jeg si.Og så fant jeg en kjempefin jakke på salgsalg på Cubus,av alle steder, så denne dagen må jeg si jeg liker. Endret 7. februar 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. februar 2006 #386 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk for at du får meg vekk fra side 2,Cata! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2006 #387 Del Skrevet 7. februar 2006 SuperLou høres bra ut. Men ikke skrem oss med Svigerfrøet :hår: . Jaja, vi er tøffe damer og takler det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. februar 2006 #388 Del Skrevet 7. februar 2006 SuperLou høres bra ut. Men ikke skrem oss med Svigerfrøet :hår: . Jaja, vi er tøffe damer og takler det nok. ← Jeg har ikke lyst til å skremme noen....dessuten er svigerfrøet et forsiktig menneske,som sikkert ikke engang tør skru på maskinen de første 14 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2006 #389 Del Skrevet 7. februar 2006 Hun er sikkert av samme kategori som min gamle far. Han kjøpte maskin for noen år siden, men solgte den i fjor for han turde ikke slå den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. februar 2006 #390 Del Skrevet 7. februar 2006 Blir nicket "Svigerfrø" eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. februar 2006 #391 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe, svigermor kommer vel til å figurer mest på singelforumet Er glad for å høre at du er Superlou!!! -Men ikke overrasket! I andres øyne er du akkurat det!!! Og grattis med ny superbellig jakke! Gid det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 8. februar 2006 #392 Del Skrevet 8. februar 2006 Supereffektive Superlou er bra! Noen gode bøker å anbefale fra bokhandelen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2006 #393 Del Skrevet 8. februar 2006 Hun er sikkert av samme kategori som min gamle far. Han kjøpte maskin for noen år siden, men solgte den i fjor for han turde ikke slå den på. ← Blir spennende å se hvordan det går med svigerfrøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2006 #394 Del Skrevet 8. februar 2006 Blir nicket "Svigerfrø" eller?? ← Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. februar 2006 #395 Del Skrevet 8. februar 2006 Er du oppe så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2006 #396 Del Skrevet 8. februar 2006 God morgon, alla ni flickor! Først skal jeg være Bokhandlerinnen og anbefale bøker! Den norske boka jeg vil anbefale mest av ALLE er den nye boka til Linn Ullmann, "Et velsignet barn". Den er rett og slett fantastisk god! Den boka jeg har mest lyst til å lese selv for tida, er en biografi om Stalin (av alle ting) som nettop har kommet på norsk.Den er sikkert full av forferdelige historier,men jeg har lyst til å lese den allikevel,for å finne ut mer om han og hans terrorregime. Ellers er det hyllemeter på hyllemeter med gode bøker.... Superlou is here to stay! I hvertfall er hun her fortsatt! Mandag skal jeg prøvesynge! For en skummel svenske! Det blir skummelt,og enda har jeg ikke funnet ut HVA jeg skal synge. Noe svensk blir det ihvertfall ikke.... Nå skal jeg hoppe dusjen,og så fortsetter historien etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2006 #397 Del Skrevet 8. februar 2006 Er du oppe så tidlig?? ← Hooooo,yeah! Jeg er våken,og spretter rundt! Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. februar 2006 #398 Del Skrevet 8. februar 2006 Å, Jeg har vært våken leeeeenge Prøvesynge?? Til hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2006 #399 Del Skrevet 8. februar 2006 Operakoret. Hadde vært gøy å være med der,tror jeg. Regner med at du spratt opp sånn i halv syv-tida, du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. februar 2006 #400 Del Skrevet 8. februar 2006 Opreakoret? Så spennende Jeg spratt opp kl. 08.15 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg