Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ahhhh.... kunne tenkt meg å gifte meg en gang til jeg nå.... :hjerter_rundt:

Hvis du tar veldig nøyaktige mål så er d stor sannsynlighet for at brudekjoler som en bestiller passer deg veldig bra.. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: vinker ivrig til alle som har vært innom! :hjerte:

Det er som om jeg har mark i hele kroppen.Er full av en merkelig energi som jeg ikke ANER hvor kommer fra-det kjennes merkelig ut,og samtidig litt godt. :sjarmor:

I dag har svigerfrøet fått bærbar pc,så snart dukker hun opp på en side hvor dere også er :redd: !!!

Ellers har jeg bestyrt en bokhandel en god del av dagen alene,og det gikk bra.Jeg føler meg som Superlou,og det er en deilig følelse,kan jeg si.Og så fant jeg en kjempefin jakke på salgsalg på Cubus,av alle steder, så denne dagen må jeg si jeg liker. :hoppe:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
SuperLou høres bra ut. Men ikke skrem oss med Svigerfrøet :hår: .  Jaja, vi er tøffe damer og takler det nok.

:ler: Jeg har ikke lyst til å skremme noen....dessuten er svigerfrøet et forsiktig menneske,som sikkert ikke engang tør skru på maskinen de første 14 dagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert av samme kategori som min gamle far. Han kjøpte maskin for noen år siden, men solgte den i fjor for han turde ikke slå den på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, svigermor kommer vel til å figurer mest på singelforumet :twisted:

Er glad for å høre at du er Superlou!!! -Men ikke overrasket! I andres øyne er du akkurat det!!!

Og grattis med ny superbellig jakke! Gid det var meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Hun er sikkert av samme kategori som min gamle far. Han kjøpte maskin for noen år siden, men solgte den i fjor for han turde ikke slå den på. :ler:

:ler: Blir spennende å se hvordan det går med svigerfrøet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

God morgon, alla ni flickor! :sjarmor:

Først skal jeg være Bokhandlerinnen og anbefale bøker! Den norske boka jeg vil anbefale mest av ALLE er den nye boka til Linn Ullmann, "Et velsignet barn". Den er rett og slett fantastisk god! Den boka jeg har mest lyst til å lese selv for tida, er en biografi om Stalin (av alle ting) som nettop har kommet på norsk.Den er sikkert full av forferdelige historier,men jeg har lyst til å lese den allikevel,for å finne ut mer om han og hans terrorregime.

Ellers er det hyllemeter på hyllemeter med gode bøker.... ;)

Superlou is here to stay! I hvertfall er hun her fortsatt! Mandag skal jeg prøvesynge! For en skummel svenske! Det blir skummelt,og enda har jeg ikke funnet ut HVA jeg skal synge. Noe svensk blir det ihvertfall ikke.... ;)

Nå skal jeg hoppe dusjen,og så fortsetter historien etterpå!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...