Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kjolen var jo lekker da!

Ha en fin dag i dag vennen min!

Her regner vi vekk i dag men det gjør ikke det spor bare det ikke snør.

En diger klem til deg!

-Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Masse klemmer til deg også,Charmis! :klem::klem::klem:

Nå måtte jeg jo selvsagt finne en kjole til eller to som bare var til å dø av....

Monsoon finnes i Danmark også...så muligens går det an å lage en Lur Plan? Likte veldig godt den blå,altså,den er kjempeelegant og klassisk og kommer til å være en kjole som holder seg i årevis-typisk sånn kjole som det blir morsomt for mine (eventuelle) barn å finne på loftet om 25 års tid...

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og nummer to.Denne fins også i en isblå farge.Og denne her er så vakker at den nesten er i kategorien brudekjole. :)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lillae hadde vært perfekt til meg..... om noen kunne få ut finger`n og gifte seg da :frustrert:

Hvor får du kjøpt disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Den lilla får man desverre bare kjøpt i USA,på en butikk som heter Nordstrom :frustrert: .

Men jeg er heldig som har hjelpsom familie der borte. Syns ikke prisen var så sinnsykt ille heller, det er silkechiffon,og den koster 1000. :)

Av og til må man kunne unne seg en skikkelig fin kjole,man er da kvinne for søttan! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble fort litt bedre plass her når alle kaninene forsvant :)

Jeg har også familie i USA så det er ikke noe problem å få tak i kjolen. Det er verre å vite at den passer når man ikke får prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,det er en sjangs å ta. Og den lilla kjolen er bare så fiiiin! Kjenner at jeg nesten blir litt kvalm av å se på den...

*går for å kvikke meg opp med litt støvsuging*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:ler: Jeg fikk ihvertfall tenkt på andre ting enn den kjolen en stund,ihvertfall.

Nu er hybelkaninene døde, og kun gulvvasking gjenstår.Det syns jeg nesten er litt gøy-ihvertfall får jeg en sånn deilig "rent hus"-følelse etterpå.Så kan jeg ta meg en kaffe med baileys i etterpå og beundre mitt verk. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Egentlig har jeg ikke noe vaskegen i det hele tatt.... :sjenert: ...men av og til når jeg begynner å vaske,så blir jeg bare BESATT,og MÅ vaske alt mulig,så det var det som skjedde i dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, du skulle bodd i blokka mi du da, så kunne du bare spasert inn til meg og fortsatt å vaske her ;) . Vegger og tak får stå urørte her og sånn ser det vel ut snart også :roll:.

Å fy flate, jeg og vil ha fin kjole!!! Den lilla var jo helt nydelig, den kunne jeg også godt tenkt meg, men jeg har ikke kontakter i USA og ikke skal jeg være forlover ellernoe sånt heller. Jeg skal i bryllup til høsten da, men da får det bli en mer anonym (og billigere) kjole, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...