Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Den episoden var GRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSOM! Og jeg vet ikke om den soer så mye om resten av serien, for det var faktisk den første hele episoden jeg har sett... :sjenert: Måten de bare avslutta scenen når den blonde berta sa "do you mean to tell me that Jack is homo....." :sur::sur::sur::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urghhh, Obs Bygg er ikke noe festlig, nei. Likevel kan det være søtt å se mannen beføle diverse sager og filer og bli varm i blikket. I've bee there!

Dessuten er det interessant å observere når mannfolka kommer i prat med en verktøy/byggekspeditør.

Da liker jeg håndtverkere bedre, jeg var helt dronning da de fikset kjelleren her. Hver gang jeg kom inn i byggehulen, la de sporenstreks vekk verktøyet og informerte meg og var underdanige. Følte meg som en Byggherre, og det var vel det jeg var også.

I neste kapittel skal jeg kanskje fortelle om hva som skjedde da det var hull i dogulvet i 1. etg...... :flekke::flau::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull i dogulvet??? Fortell Fortell :)

Ja, days of our lives er vel bygget over samme lesten som Glamour. Helt jævlig tvsøppel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg var direkte trafikkfarlig i går da jeg kjørte hjem. To dager med migrene kombinert med for mye pakking og for lite søvn. Sovnet på sofaen i går og sov der til kl var tolv, så krøp jeg opp trappen og sov videre til kl var halv 7. I dag blir det Flyttings!! Gleder meg til første natten i nytt hus :sjarmor: ...

....by the way, did you know that jack is a homos........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

jaaaaaaaa! Fortell om hull i dogulvet!!! Så kan jeg fortelle om islagt dovann og minusgrader på kjøkkenet! :hoppe:

Menn er ganske søte når de tråkker rundt på byggevarebutikker,ja. :ler:

Min driver og tar på alt mulig,og setter opp verdens blideste og mest guttete entusiastiske ansikt når han er på sånne steder. Søtt! :hjerte:

Gleder meg til vi får små byggemenn i hus! Håper,og forventer at de er passe underdanige sånn som dine var, Olava. Det blir knall!

YES, Hildegard, I know Jack is a homos... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er meget svak for mas og smisking når jeg har gjort meg kostbar, så nå skal jeg fortelle om da det var hull i dogulvet (det burde egentlig mimes..):

Joda, disse arbeidskarene starta kl 7 hver morgen. I løpet av den halvtimen som gikk fra de begynte til jeg stod opp, hadde de skåret et hull i dogulvet for å legge et rør. Jeg kom som sedvanlig tuslende ned fra 2. etg i nattkjolen for å gå på do. Jeg gjorde som jeg pleier (Og nå kommer en sterk scene, så stopp gjerne lesinga her), dro opp nattkjolen, trakk ned trusa, kikket ned for å sikte inn doen og akkurat idet jeg skulle slenge rævva nedpå, så jeg RETT INN I ET ANSIKT, bare cm unna mine edle deler. Dette ansiktet var altså veeeeldig nær min underkropp.

Ansiktet forsvant meget fort, og jeg fortsatte den gjerningen som ikke kunne stoppes.

:skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme: :skjeggebass: :rodme:

:fred: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg tror jeg heller ikke (klarer) å ha en annen kommentar enn:

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: hoho:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knegg knegg, kult at dere gapskaratter! Har jo lagt episoden bak meg, for å si det sånn.

Her kommer en vond historie om da sønnen var på do 10 minutter før meg samme morgen:

Han satte seg vel ned, og det kom bommelom i tillegg til bimmelim. Han var i en noe sårbar alder, så kommentarene som utspilte seg der nedenunder gjorde ham usigelig flau. Han hadde heller ikke sett hullet i gulvet.

Arbeidskar 1: - Fy faaaaaen!!! Her lukta de rææææka , ja!!!!

Arbeidskar 2: - Å fy te hælvete, de e itj æ som har drette!!!!!

Og nå er det betimelig med en liten unnskyldning, Lillelou:

Beklager at jeg forsøpler dagboka di med dopratet mitt!!!!

:fred::fred::fred::fred::fred::fred::fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke lese hva dere lo så fælt av, men jeg skal tilbake og få det med meg.

Godt du ikke drukna i flommen, LilleLou, skummelt med så sterke naturkrefter!

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Nå må jeg flire litt mer :hoho: :hoho: :hoho: ,men jeg skjønner at det må ha vært kjempepinlig for han.Tror jeg hadde hatt det rimelig tøft sjøl,jeg. :)

Hei Cata og pusla :vinke: !

Nå er flommen over,og regn har gått over til snø :sur: <----liker ikke snø, så det er godt jeg har sterke planer om å holde meg inne resten av kvelden. Vi har vært på Obs og på IKEA,og begge deler var like intense folkemengdeopplevelser, men ingenting klarer hett å ta ikeagløden fra meg uansett- de har alltid fantastiske dingser man bare må ta på og beundre.

Og så kjøpte vi kokosboller, for det er jo lørdag. :sjenert:

I kveld blir det skikkelig harrykveld med taco, grand prix og kokosboller,samt en fargerik drink eller to som seg hør og bør når grand prix er på gang. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem heier du på i Grand Prix da?

Og du, kokosboller skal visst være det sunneste av det usunne du kan proppe i deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Hvem heier du på i Grand Prix da?

Og du, kokosboller skal visst være det sunneste av det usunne du kan proppe i deg ;)

Hihi,det er vel lettere å si hvem jeg IKKE heier på.... ;)

Holder vel en knapp på hun som synger på norsk,tror jeg, og satser på at det ikke blir de to syngeguttene med gitar og gla'kristent smil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Gulbrandsen fra Bergen det? Alvedans?

Har ikke sett særlig av semifinalene og har ikke peil på hva som er med, annet enn hun og Tor Endresen.

De to gladkristne gutta er jo egentlig medlemmer av Cheezy Keys og dem liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,det var vel "Alvedans" den het. Cheesy Keys er sikkert flinke de,men jeg får bare fnatt av de utrolig selvgode smilene til de syngeguttene....*grøss*

Hvem heier du på,da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queentastic og gutta fra Cheezy Keys.

At Alvedans vant var jo helt absurd. Å stemme frem sine egne på den måten er bare så kvalmt.

Men stakkars jente som ble buet ut pga. at et ble så gjennomsiktig hva som gjorde at hun gikk videre. Det er jo ikke hennes feil.

Endret av Impia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...