Gå til innhold

Camp Kulinaris 2023

Gjest Bulsara

Anbefalte innlegg

Spoiler pga vet ikke om episoden er sendt lineært, er vel fra dag 1 (og 2?) i finaleuken.

Spoiler

Syns rangeringen/trekningen var skikkelig urettferdig !!! De burde ha konkurrert om å være 1-6. Fikk skikkelig vondt av Ola Conny som endte sist og ikke fikk velge OG måtte servere først. Lydia, som hadde nest lengst tid, hadde vel også egentlig den dårligste retten ut i fra kommentarene så jeg ble overrasket over at det ikke var hun som måtte dra….

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sys64738 skrev (10 timer siden):

Hvorfor må man alltid ha med en eller annen som pga overto, ikke "kan" smake på/spise visse typer mat?!😕

Fordi sånn er livet, kanskje…?

Hvorfor synes du det er så dumt? Selv gjør de jo ikke noe stort nummer ut av det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (6 timer siden):

Spoiler pga vet ikke om episoden er sendt lineært, er vel fra dag 1 (og 2?) i finaleuken.

Skjul innhold

Syns rangeringen/trekningen var skikkelig urettferdig !!! De burde ha konkurrert om å være 1-6. Fikk skikkelig vondt av Ola Conny som endte sist og ikke fikk velge OG måtte servere først. Lydia, som hadde nest lengst tid, hadde vel også egentlig den dårligste retten ut i fra kommentarene så jeg ble overrasket over at det ikke var hun som måtte dra….

Ja, jeg synes også det var urettferdig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld så jeg kokkekamp mellom Trude og Bård.  Veldig spennende!  Nå er bare Mutta, Monika, Lydia og Trude igjen.  At Mutta er kommet så langt er egentlig mer flaks enn dyktighet.  Blir det en finale med ferdigheter i fokus, tror jeg han faller ut.  Alle de tre andre er dyktige.  Blir veldig spennende nå :)  

Jeg synes at denne sesongens deltakere har vært veldig flotte og trivelige.  De har samarbeidet godt, og likevel har det ikke vært kjedelig.  Synes det er bra å slippe personkonflikter og intriger, som ellers er så vanlig i programmer med kjendiser.  

Det eneste jeg savner mer av, er at vi får se mer av hvordan mat lages.  Men der er jeg kanskje litt sær?  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 31.5.2023 den 8.05):

Skjul innhold

Spoiler

Helt enig! 

I verste fall kunne de trekt hvem som skulle velge rett først, men at alle startet samtidig. 

Synes forøvrig også det var rart at OC røyk ut når de syntes fisken var god til tross for stygg presentasjon, det er jo smaken som er viktigst. 

Lydia sin dessert fikk dårligere tilbakemelding enn OC sin rett, så ble overrasket over at hun fikk bli. Mye bedre tid hadde hun også.

Endret av K_mb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariellen skrev (1 time siden):

Så da var det to igjen. Hva tenker dere om at Trude og Mutta måtte hjem?

Har virkelig fått sansen for Mutta, så håpet litt på at han skulle bli blandt de to siste. Synes han har klart seg bra og at en tredje plass er på sin plass.

Trude ble for mye for meg. Synes dama er festlig, men måten hun til tider har snakket til de andre på, vært lite lydhør og my way or the highway....ikke helt min kopp te. Greit hun ikke kom lenger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Mariellen said:

Så da var det to igjen. Hva tenker dere om at Trude og Mutta måtte hjem?

Syns det var synd at Trude gikk ut. Hun har virkelig jobbet og stått på, vært restaurantsjef flere ganger og i mange kokkekamper. Hun har levert bra og jeg syns hun  hadde vært en verdig vinner. 

Helt greit at Mutta måtte gå. Han har vært flink men han har vel også seilt litt «lett» igjennom konkurransen? 

Av de to som er igjen har jeg ingen favoritt (Trude var min favoritt), de har stått på begge to og fortjener seier like mye. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallkommentar  fra Ola Conny idet Kjartan spør:

"Smaker det godt, Ola Conny? " 

OC: "Nydeligt!" 

K  - "Er det noe av det beste du har smakt?!"

OC- "Nei!" 

:ler:

Fikk meg en overraskelse, da jeg pga kameravinkel i en reklame, trodde jeg visste hvem som vant.

Synes begge var verdige, men ble glad og paff over navnet :fnise:

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...