Gå til innhold

Camp Kulinaris 2023


Bulsara

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (På 29.3.2023 den 22.55):

Monica Nyhus overrasket meg positivt, håper hun blir lenge. Bård og Lydia gjorde også godt inntrykk. Ellen og Raylee ble litt for emosjonelle for min smak. Isak kan godt forsvinne. Resten er helt OK, det blir interessant å se hvordan meningene mine endrer seg med tiden. 

Heller Mutta enn Isak. Han fremstår jo ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen.
Folk er forskjellige, ja :D Og meningene mine endrer seg også sikkert etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FreezeandFawn skrev (20 timer siden):

Jeg synes det er litt trist. Hun har liksom bare to ting gående, "positiv" og fire unger. Skjønner meg ikke helt på henne. Jeg har lyst til å like henne, men det er noe som skurrer for meg. 

Monica er litt sånn uncanny valley med det evige smilet. Jeg stoler ikke på folk som er så positiv og glad hele tiden.

Lydia er min favoritt, jeg heier på henne! :) 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (21 timer siden):

Jeg synes det er litt trist. Hun har liksom bare to ting gående, "positiv" og fire unger. Skjønner meg ikke helt på henne. Jeg har lyst til å like henne, men det er noe som skurrer for meg. 

Jeg synes det alltid skurrer med folk som virker påtatt positive i enhver setting.. virker lite genuint og jeg blir utilpass rundt sånne 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (8 timer siden):

Heller Mutta enn Isak. Han fremstår jo ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen.
Folk er forskjellige, ja :D Og meningene mine endrer seg også sikkert etterhvert 

Mutta er fin ☺️ Isak derimot, fikk jeg nok av allerde i første episode. Kjente jeg ble litt irritert når han gikk rundt å "slo" folk med håndkledet, istede for å jobbe. Han fremstår litt fisefin og har noen snodige fakter. 

Ja, en litt barnslig betrakning av meg, men blir i overkant engasjert 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (9 timer siden):

Jeg synes det alltid skurrer med folk som virker påtatt positive i enhver setting.. virker lite genuint og jeg blir utilpass rundt sånne 

Enig i at det virker påtatt, fordi det er et smil hele tiden, men synes hun gjorde en god jobb med å trøste, motivere og passe på gjengen i den første runden nå. Det der er ikke småtteri å stå til ansvar for , og mye å holde orden på . Tror kanskje det smilet er hennes mur også, smiler uansett og skjuler andre følelser bak. For nekter å tro at det smilet er like happy hver dag, hun har jo følelser som alle andre . 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (10 timer siden):

Jeg synes det alltid skurrer med folk som virker påtatt positive i enhver setting.. virker lite genuint og jeg blir utilpass rundt sånne 

Jeg pleier heller ikke å like sånne, og har fått samme følelsen av Monica i bloggerne. Her synes jeg hun var mer genuin og du kunne se masken falt litt, men omsorgen virket ekte. Lederrollen tok hun også mye bedre enn de aller fleste jeg har sett på KC gjennom sesongene. De fleste restaurantsjefene har vel klikka et par ganger, eller sluntret unna og skapt frustrasjon hos deltakerne, mens Monica har klart å tilpasse seg de fleste. Hun klikka heller ikke på deltakerne som tabbet seg ut. 

Kanskje masken faller enda litt mer gjennom sesongen, det blir spennende å se. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Yael Anita skrev (47 minutter siden):

Ellen Aabol ut av camp kulinaris! ÆSJ!

Spoiler

Enig! Hun irriterer meg. Og hvis hun i tillegg prøver å få andre til å sabotere for seg, så syns jeg ikke hun har noe der å gjøre. Skjønner godt at Lydia ble skuffet og valgte Ellen til førstelærling pga. det. Ønsker hun sabotasje, får hun i alle fall ha baller nok til å gjøre det selv i stedet for å prøve å få Isak (eller en av de andre) til å spille skittent. Syns Isak skal ha kudos for at han sa ifra. 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro i IsakogEllen-saken.

Ellens forklaring virket jo faktisk plausibel, hvor hun spurte Isak hva han tenkte om å få ukesoppdraget godkjent og prøvde kanskje å få svaret ut av han ved å komme med et eksempel på sabotasje.

Men Isak virket også veldig sikker på at Ellen la opp til at han skulle sabotere.

Synd å høre Ellen si at flere hadde snakket om sabotasje, det må være vondt å høre for Lydia. Man så hun ble veldig preget av det hele.

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk ikke hørt om Ellen Aabol før Kamp Culinaris 🙈, men etter ukens episoder er jeg i hvert fall ingen ny fan. 
Sabotasjetanker eller ikke, hva er det med all griningen?

Bare hun ikke vinner 🤞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker camp kulinaris som reality, det er en serie som får meg i godt humør. I år er intet unntak. Jeg liker så godt hvordan de får frem personene og de gode sidene hos dem, i motsetning til annen reality som forsøker å lage drama ut av alt. Jeg synes det er så godt å like personer jeg normalt ikke har så mye til overs for, som for eksempel Henrik denne sesongen. Jeg gleder meg til å se hvordan det utvikler seg videre, og hvem som blir mine favoritter. 
 

Det jeg synes er dumt i år er at Ellen er med. Jeg synes ikke hun har noe særlig er å gjøre, da hun allerede er kjent for å lage mag og har veldig mye kunnskaper om det. Jeg mistenker dessverre at hun er den som vinner i år, da det gjerne har vært sånn at deltakeren som kan mest om mat fra før av vinner. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (37 minutter siden):

Det jeg synes er dumt i år er at Ellen er med. Jeg synes ikke hun har noe særlig er å gjøre, da hun allerede er kjent for å lage mag og har veldig mye kunnskaper om det. Jeg mistenker dessverre at hun er den som vinner i år, da det gjerne har vært sånn at deltakeren som kan mest om mat fra før av vinner. 

Jeg vet ikke jeg. Jeg finner det meget merkelig at en person som har mat og matlagning som både jobb og hobby ikke klarer å lage en enkel marengs uten at den sprekker, selv med gjentatte forsøk. Det er jo nesten umulig å fucke opp.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 11.4.2023 den 21.37):

Hadde faktisk ikke hørt om Ellen Aabol før Kamp Culinaris 🙈, men etter ukens episoder er jeg i hvert fall ingen ny fan. 
Sabotasjetanker eller ikke, hva er det med all griningen?

Bare hun ikke vinner 🤞

Hun var med i mgpjr for noen år tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ignore skrev (22 timer siden):

Jeg vet ikke jeg. Jeg finner det meget merkelig at en person som har mat og matlagning som både jobb og hobby ikke klarer å lage en enkel marengs uten at den sprekker, selv med gjentatte forsøk. Det er jo nesten umulig å fucke opp.

Akkurat dette har jeg også tenkt mye på 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forørig at de kunne sendt programmet litt flere dager i uka , fri fredager er greit liksom. Men hvorfor er det ikke tors program ? Må jo kunne få skrapt nok sammen til å kunne sende såpass ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymeeee skrev (12 timer siden):

Hun var med i mgpjr for noen år tilbake. 

Det er nok ikke derfor hun har blitt castet. Hun er mest kjent som mat-influencer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo med i MasterChef Junior som SoMe ansvarlig. Ble kanskje «oppdaget» der?

Meget synd Ola Conny forsvant. Så lun og god. Og hadde noen overraskende talenter, rense fisk. Minte meg om charter Svein, som var ekspert på å stappe pølser. Hvem ville trodd det😅

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...