Gå til innhold

Camp Kulinaris 2023


Bulsara

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg håper denne uken blir underkjent. Trude irriterer noe enormt. Hun lar jo ikke noen får jobbe i fred. Kaller seg selv en god leder....spør du meg er hun et godt eksempel på en dårlig leder. Trodde bedre om henne, for hun er en gøyal dame. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (På 10.5.2023 den 21.25):

Nesten så jeg håper denne uken blir underkjent. Trude irriterer noe enormt. Hun lar jo ikke noen får jobbe i fred. Kaller seg selv en god leder....spør du meg er hun et godt eksempel på en dårlig leder. Trodde bedre om henne, for hun er en gøyal dame. 

Nesten så jeg håper produksjonen har klipt det verre enn det var.. Skjønner virkelig ikke hvordan de andre kan godta å bli snakket sånn til. Synes nesten det er ubehagelig å se på at hun gjør så dårlig figur. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespetten skrev (51 minutter siden):

Nesten så jeg håper produksjonen har klipt det verre enn det var.. Skjønner virkelig ikke hvordan de andre kan godta å bli snakket sånn til. Synes nesten det er ubehagelig å se på at hun gjør så dårlig figur. 

Jeg synes det er litt moro med en deltaker som ikke passer helt i rollen som kjøkkensjef. Mange kan sikkert relatere til det å bli litt mikromanager, kjeftesmelle og overbærende i en stressende lederrolle. Tror ikke dette definerer Trude som person. Jeg liker henne fortsatt godt.

I år har det vært bemerkelsesverdig god harmoni i gruppa så når de får litt drama er det nok kos på klipperommet og. Jeg synes det er underholdene jeg, og de andre ser ut til å ta det med et smil. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der Monica virkelig har overrasket meg positivt må jeg si at Trude har ødelagt det positive jeg har sett med henne før 🙈I alle dager ! For en måte å behandle andre på ! Kan være 75 år så mye hun vil for meg, det der hører ikke hjemme en plass 🤮

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespetten skrev (17 timer siden):

Nesten så jeg håper produksjonen har klipt det verre enn det var.. Skjønner virkelig ikke hvordan de andre kan godta å bli snakket sånn til. Synes nesten det er ubehagelig å se på at hun gjør så dårlig figur. 

Helt enig ! Så ufin! Dytter bort de andre, kjefter og styrer . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tro annet enn at det var planlagt at ingen skulle hjem i siste kokkekamp. Henrik dro jo av fri vilje, så da var de en deltager mindre enn planlagt på det tidpunktet av innspillingen. 💁🏼‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen med seg hvorfor Ola Conny fikk komme tilbake?

Og var det tilfeldig at han ble restaurantsjef siste uken? Vi vet jo ikke hva som sto på de knivene Kjartan ikke valgte... (i teorien kunne det stått OC på alle).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Fikk noen med seg hvorfor Ola Conny fikk komme tilbake?

Og var det tilfeldig at han ble restaurantsjef siste uken? Vi vet jo ikke hva som sto på de knivene Kjartan ikke valgte... (i teorien kunne det stått OC på alle).

Det samme tenkte jeg. Lurer på om det ikke står OC på alle der 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (19 timer siden):

Det samme tenkte jeg. Lurer på om det ikke står OC på alle der 

Det tror jeg du kan ha helt rett i. 

Uansett, synes han klarer seg bra. Mye bedre enn jeg hadde trodd. Håper virkeklig de klarer serveringen og Ola Conny kommer til finaleuken. Selv om han er utslått tidligere, så unner jeg han en finaleplass sammen med Bård. De andre er også verdige, ikke misforstå, men de to synes jeg er likandes folk 🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude må jo bli klippet litt verre enn hun er. De andre deltakerne snakker jo veldig fint om henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Rein går ut snart. Han irriterer meg noe fryktelig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder en knapp på Lydia, jeg.  Leverer alltid, rolig, sympatisk og strukturert. Nydelig jente, uten at det har betydning  i denne sammenhengen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (På 25.5.2023 den 21.15):

Trude må jo bli klippet litt verre enn hun er. De andre deltakerne snakker jo veldig fint om henne.

Enig i at de nok har valgt å klippe det de vil vi skal se , men selv om hun er aldri så hyggelig utenom kamera  er jo det som blir vist hun som oppfører seg sånn . Så hun oppfører seg nok ikke sånn hele tiden , men det som blir vist er skikkelig ufint . Var litt det samme med Henrik . De viste nok mye det negative , men er tross alt ting deltager velger å si og gjøre . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (På 27.5.2023 den 8.56):

Jeg håper Rein går ut snart. Han irriterer meg noe fryktelig. 

Ja🙈Begynner å bli litt slitsomt å se han rote med mengder og oppskrift 😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chili bird skrev (På 28.5.2023 den 0.48):

Holder en knapp på Lydia, jeg.  Leverer alltid, rolig, sympatisk og strukturert. Nydelig jente, uten at det har betydning  i denne sammenhengen. 

Enig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at Trude har klart å "ødelegge" for både Maria og Bård med hennes bedrevitende og påståelige væremåte.

Nå gikk det heldigvis bra med Bård sin omelett, men pepper var ikke en del av oppskriften.

Stemmen hennes overdøver alt. Noen bør snart be henne om å være stille. Hun er slitsom!

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man alltid ha med en eller annen som pga overto, ikke "kan" smake på/spise visse typer mat?!😕

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (2 timer siden):

Hvorfor må man alltid ha med en eller annen som pga overto, ikke "kan" smake på/spise visse typer mat?!😕

Hvis du sikter til Rein som ikke kunne smake på maten, så var det fordi han er veganer. Ingenting med tro å gjøre.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...