Gå til innhold

Camp Kulinaris 2023


Bulsara

Anbefalte innlegg

Jeg ORKER IKKE mer av Henrik.

Orker ikke!!!

Mislikte ham fra tidligere reality, og inntrykket har ikke blitt bedre!

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oktoberknøttet skrev (På 1.5.2023 den 9.29):

Er det bare jeg som får litt makk av falske smil og intens blunking? 

Hvis du mener Monika, er ikke jeg enig. Jeg synes hun gjør en god figur, og jeg tror hun er oppriktig positiv. 

FruRosa skrev (9 timer siden):

Jeg ORKER IKKE mer av Henrik.

Orker ikke!!!

Mislikte ham fra tidligere reality, og inntrykket har ikke blitt bedre!

Jeg hadde et veldig negativt inntrykk av han før CK, men nå har jeg endret oppfatning. Jeg synes han har gjort serien mer underholdende, og har overrasket på mange vis. 

****
 

Det er kun én person denne sesongen som har irritert meg litt. Ellers synes jeg det er en flott gjeng! Jeg synes det er gøy med mange forskjellige personligheter, at ikke alle må bli støpt i samme form. Rein er kjempefin og veldig tørrvittig, Maria er super! 

Jeg klarer uansett ikke å være så kritisk til folk på sånne TV-konsepter som dette, med mindre oppførselen blir veldig spesiell. Å bo så tett innpå andre, være slitne og i tillegg bli filmet hele tiden og for deretter bli virdert av hele Norge på bakgrunn av det som  klippes ned til et program, må være ganske vanskelig. 

Jeg liker godt konseptet, og gleder meg allerede til neste sesong selv om jeg ser veldig lite på TV. 🤗

Endret av Ellevill
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at Henrik og Mutta er med på dette programmet. Ja de får betalt, men innsats gjør de ikke. To ku-late typer, som tydeligvis ikke forstår hva de har sagt ja til. Skulle gjerne sett noen andre der i stede for.

Jeg får en dårlig feeling på Henrik og "forholdet" til Ola Conny. Er egentlig Henrik ironisk når han snakker om han??

 

Endret av Krutthøna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (14 minutter siden):

Hvis du mener Monika, er ikke jeg enig. Jeg synes hun gjør en god figur, og jeg tror hun er oppriktig positiv. 

 

En influenser gjør vel aldri en god figur? Alt handler jo om falskhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dag etter dag stikke av fra kjøkkenet og dra hjem for å lese bok og drikke alkohol, mens de andre jobber ræva av seg, vitner om egoisme og elendig holdning!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig overrasket over Maria, er det virkelig så vanskelig for svensker å forstå norsk? Virker nesten som at det er grunnen for at Ola Conny kom tilbake - for å fungere som tolk.. 

Liker veldig godt Rein Alexander! 

Tror forøvrig Mutta kommer til å bli en utrolig flott person den dagen han tar seg selv litt i nakken. 😅

Gøy med vegetar-uke!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenelarsen skrev (På 4.5.2023 den 7.55):

En influenser gjør vel aldri en god figur? Alt handler jo om falskhet.

Jo, jeg synes Monica gjør en kjempegod figur i CK. Hun virker mer genuin her enn på bloggerne og som et skikkelig bra menneske å være rundt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 25.4.2023 den 17.42):

Rein Alexander....beklager, men han blir litt mye 🙈🙈 hva med å slippe litt opp. Greit at han er en Lord 🙄, men kom igjen da!

Han er vanskelig å plassere, synes jeg. På ene siden er han irriterende kunstneraktig med alle sine svulstige ord og operasnutter, men på den andre siden er han ganske artig med sin litt spesielle væremåte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (18 timer siden):

Jo, jeg synes Monica gjør en kjempegod figur i CK. Hun virker mer genuin her enn på bloggerne og som et skikkelig bra menneske å være rundt. 

Enig. Jeg har fått et nytt syn på Monica. I Bloggerne synes jeg hun er ganske uspiselig, men i CK fremstår hun som en likandes person. Blid, hyggelig og ekte. Liker det jeg ser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (8 minutter siden):

Enig. Jeg har fått et nytt syn på Monica. I Bloggerne synes jeg hun er ganske uspiselig, men i CK fremstår hun som en likandes person. Blid, hyggelig og ekte. Liker det jeg ser. 

Hun virker å være et veldig godt lim i gruppa som holder de sammen med positivitet, og hun er en veldig naturlig leder. Sistnevnte overrasket meg veldig for det pleier ofte å bli litt gnisninger mellom deltakerne og kjøkkensjefen, men da hun var sjef var det så god harmoni i gruppa.

Jeg fikk også ekstra respekt for henne etter de begynte å skjerme barna. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (På 5.5.2023 den 18.07):

Jo, jeg synes Monica gjør en kjempegod figur i CK. Hun virker mer genuin her enn på bloggerne og som et skikkelig bra menneske å være rundt. 

Enig ! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (På 6.5.2023 den 12.30):

Hun virker å være et veldig godt lim i gruppa som holder de sammen med positivitet, og hun er en veldig naturlig leder. Sistnevnte overrasket meg veldig for det pleier ofte å bli litt gnisninger mellom deltakerne og kjøkkensjefen, men da hun var sjef var det så god harmoni i gruppa.

Jeg fikk også ekstra respekt for henne etter de begynte å skjerme barna. 

Absolutt ! Jeg har blitt skikkelig positiv overrasket over henne i dette programmet 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (På 4.5.2023 den 7.53):

Forstår ikke at Henrik og Mutta er med på dette programmet. Ja de får betalt, men innsats gjør de ikke. To ku-late typer, som tydeligvis ikke forstår hva de har sagt ja til. Skulle gjerne sett noen andre der i stede for.

Jeg får en dårlig feeling på Henrik og "forholdet" til Ola Conny. Er egentlig Henrik ironisk når han snakker om han??

 

Jeg tror Henrik er oppriktig glad i Ola Conny, tror ikke det er ironisk i det hele tatt . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min absolutte favoritt er Trude.  Hun er en flott representant for kvinner på 75 år anno 2023!  Trude er direkte og klar i talemåten.  Sterk som person, men samtidig ydmyk for egne svakheter og andres ferdigheter. 
Trude er seg selv, og det liker jeg godt :)  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som blir kvalm av hvor overfladisk trude er? Hun tror hun er bedre enn alle og når hun gjør feil «tar hun det med et smil» selv om hun ødela for andre. Hun tar heller aldri ansvar for feil, hun tar bare ansvar over alle!!! Hun er en søt eldre dame men personligheten hennes på camp er ikke sånn jeg trodde hun var….

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kkija skrev (9 timer siden):

Er det bare meg som blir kvalm av hvor overfladisk trude er? Hun tror hun er bedre enn alle og når hun gjør feil «tar hun det med et smil» selv om hun ødela for andre. Hun tar heller aldri ansvar for feil, hun tar bare ansvar over alle!!! Hun er en søt eldre dame men personligheten hennes på camp er ikke sånn jeg trodde hun var….

Tenker akkurat det samme som deg. Toppet seg litt i går, når Maria ba henne om å ha toasten på toppen av tartaren, men snakker til døve ører. Trude er lite ydmyk og det er litt "my way or the highway". 

Nytter ikke å beklage på kamera, hvis hun ikke gjør det direkte til Maria. Synd hun røk ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (2 timer siden):

Tenker akkurat det samme som deg. Toppet seg litt i går, når Maria ba henne om å ha toasten på toppen av tartaren, men snakker til døve ører. Trude er lite ydmyk og det er litt "my way or the highway". 

Nytter ikke å beklage på kamera, hvis hun ikke gjør det direkte til Maria. Synd hun røk ut.

Helt enig med dere!

Likte henne godt i begynnelsen, men de hersketeknikkene hun brukte mot Maria var kvalmende å se på. Og når hun skjønner at hun gikk for langt smisker hun seg inn igjen istedenfor å beklage. Ble litt vel mye "Maria, Maria". Hun skal være glad Maria skyr konflikter, for dette hadde ikke mange godtatt. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (På 9.5.2023 den 0.16):

Min absolutte favoritt er Trude.  Hun er en flott representant for kvinner på 75 år anno 2023!  Trude er direkte og klar i talemåten.  Sterk som person, men samtidig ydmyk for egne svakheter og andres ferdigheter. 
Trude er seg selv, og det liker jeg godt :)  

Nei, vil ikke kalle Trude ydmyk. Hadde hun vært ydmyk så hadde hun hørt mer på andre og beklaget når hun overkjører andre, som hun gjorde mot Maria. Maria er en godt voksen kvinne, men Trude behandlet henne som et barn uten stemmerett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (8 timer siden):

Nei, vil ikke kalle Trude ydmyk. Hadde hun vært ydmyk så hadde hun hørt mer på andre og beklaget når hun overkjører andre, som hun gjorde mot Maria. Maria er en godt voksen kvinne, men Trude behandlet henne som et barn uten stemmerett.

I dag så jeg episoden hvor Maria måtte reise hjem.  Trude har lett for å bruke ord og skryte av de andre i ettertid, men når hun sto i konkurransen så jeg at ordet "ydmyk" er feil på henne.  
Jeg synes det er synd at Maria måtte hjem.  Hun har et behagelig vesen og en verdighet som er sjelden å se.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...