Gå til innhold

Camp Kulinaris 2023


Bulsara

Anbefalte innlegg

I dag starter vel årets sesong. Så et klipp av Ola Conny som presenterer sin rett til Kjartan. Priceless 😅

Dette er et av mine favoritt reality show, mainly pga Kjartan, men deltagerne pleier å levere mye god underholdning. 

Årets deltagere er: En blandet bukett. 

Ellen Irene Aabol Influenser og matblogger
Ola-Conny Wallgren TV-personlighet
Henrik Elvejord Borg Realitydeltaker
Isak Noor Skuespiller
Lydia Gieselmann Programleder
Raylee Charlotte Kristiansen Artist
Mutta Billah Skuespiller
Trude Drevland Politiker og tidl. ordfører i Bergen
Monica Nyhus Influenser
Bård Hoksrud Politiker
Utfordrere
Utfordrer 1 Rein Alexander Korshamn
Utfordrer 2 Maria Montazami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne fint klart meg uten Monica Nyhus 🙄 Media trenger ikke å gjøre henne mer kjent enn hun er. Wannabe-kjendis!

Alt i alt en skuffende cast. Blir færre å færre å ta av, ser det ut som.

Det er vel bare Drevland som jeg regner som kjendis av de norske. Monatzami av de to svenske.

Resten er B, C og D-kjendiser.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola Conny er vel en mange vet hvem er?

Har blitt skuffet av cast i tidligere sesonger, men blitt positivt overasket over flere. Så jeg lar det stå litt åpent nå. 

Etter første episode må jeg si Drevland er et fyrverkeri. Herlig Diva takter  😀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (13 timer siden):

Ola Conny er vel en mange vet hvem er?

Har blitt skuffet av cast i tidligere sesonger, men blitt positivt overasket over flere. Så jeg lar det stå litt åpent nå. 

Etter første episode må jeg si Drevland er et fyrverkeri. Herlig Diva takter  😀

Ola Conny er kjent, men jeg vi ikke kalle han kjendis på linje med feks. Drevland eller Montazami.

Men første episode var gøy.

Skal ærlig innrømme at Monica gav et litt annet inntrykk enn hva hun har gjort på Bloggerne. Faktisk en helt ok dame så langt. Drevland er dronninga. Digger henne! 

Får litt vondt av Ola Conny. Det virker ikke så han forstår alt om blir sagt, så han blir stående som et stort spørsmålstegn. 

Gleder meg til fortsettelsen.

Endret av Krutthøna
Bokstavlek
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem halvparten av dem er haha. og ble helt sjokkert av første episode.. kan ikke tro at kjartan synes det var bra å lage en mango-salat. På en time.. fra en som sier hun elsker å lage mat. skulle tro ingen av dem lager middag hjemme

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellen Aabol hadde nettopp hatt corona før  innspillingen, og mistet lukte/smakssans. Hun sa ikke noe om det til de andre og stresset litt ekstra pga det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marsvin skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hvem halvparten av dem er haha. og ble helt sjokkert av første episode.. kan ikke tro at kjartan synes det var bra å lage en mango-salat. På en time.. fra en som sier hun elsker å lage mat. skulle tro ingen av dem lager middag hjemme

Kjenner til ca halvparten jeg også, vet ikke om det er jeg som skal være flau over det, eller TV 3.... 

Trodde favoritt-matrett skulle være en middagsrett med tilbehør og ikke et tilbehør eller kosemat som mangosalaten er. Bra hun som laget en vanskeligere rett ble fredet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over hvem som er med i år da mange er ukjente for meg,  "alle" de mest kjente har vært med i programmet før og noen vil  helt sikkert ikke stille opp i slike program.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med på en drikkelek? Hver gang Monica nevner at hun har 4 barn, så må man ta en shot. Kommer til å bli drita på null tid.

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Isak Noor virket særlig hyggelig mot Ola Conny. Håper Isak går raskt ut, han var slitsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Ellen Aabol hadde nettopp hatt corona før  innspillingen, og mistet lukte/smakssans. Hun sa ikke noe om det til de andre og stresset litt ekstra pga det. 

Og faren hennes var alvorlig syk på den tiden (noe sikkert produksjonen kjente til). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannihj92 skrev (14 minutter siden):

Noen som blir med på en drikkelek? Hver gang Monica nevner at hun har 4 barn, så må man ta en shot. Kommer til å bli drita på null tid.

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maijuni skrev (5 timer siden):

Og faren hennes var alvorlig syk på den tiden (noe sikkert produksjonen kjente til). 

Det ble vel spilt inn før han ble syk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (3 minutter siden):

Det ble vel spilt inn før han ble syk.

Ja, ihvertfall før han fikk diagnosen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 minutter siden):

Det ble vel spilt inn før han ble syk.

Innspillingen av camp kulinaris var i midten av august, og faren til Ellen fikk kreftdiagnosen «i slutten av sommeren». Jeg tolket det som at hun visste om det og når man har sånt i tankene så kan man reagere litt uventet med tårer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raylee…er det mulig? Dama er 26 år, men oppfører seg som en nyklekket kylling. Har hun ikke røynt seg noe i livet? Nytter ikke å gråte for hver minste ting. Bit tenna sammen, å stå på. Gjør ditt beste, så er der godt nok. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maijuni skrev (21 timer siden):

Innspillingen av camp kulinaris var i midten av august, og faren til Ellen fikk kreftdiagnosen «i slutten av sommeren». Jeg tolket det som at hun visste om det og når man har sånt i tankene så kan man reagere litt uventet med tårer.

Hvis det påvirker henne så mye (som det jo forståelig nok gjør!) at hun ikke kan lage kompliserte retter burde hun kanskje ikke blitt med? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica Nyhus overrasket meg positivt, håper hun blir lenge. Bård og Lydia gjorde også godt inntrykk. Ellen og Raylee ble litt for emosjonelle for min smak. Isak kan godt forsvinne. Resten er helt OK, det blir interessant å se hvordan meningene mine endrer seg med tiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannihj92 skrev (På 28.3.2023 den 16.15):

Noen som blir med på en drikkelek? Hver gang Monica nevner at hun har 4 barn, så må man ta en shot. Kommer til å bli drita på null tid.

Jeg synes det er litt trist. Hun har liksom bare to ting gående, "positiv" og fire unger. Skjønner meg ikke helt på henne. Jeg har lyst til å like henne, men det er noe som skurrer for meg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (På 29.3.2023 den 22.55):

Monica Nyhus overrasket meg positivt, håper hun blir lenge. Bård og Lydia gjorde også godt inntrykk. Ellen og Raylee ble litt for emosjonelle for min smak. Isak kan godt forsvinne. Resten er helt OK, det blir interessant å se hvordan meningene mine endrer seg med tiden. 

Enig , spesielt ang Monica. Hadde ikke trodd jeg skulle sagt det noen gang . Men synes hun har gjort det bra så langt . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...