Blåttvann Skrevet 15. april 2023 #41 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) ignore skrev (På 13.4.2023 den 21.57): Jeg vet ikke jeg. Jeg finner det meget merkelig at en person som har mat og matlagning som både jobb og hobby ikke klarer å lage en enkel marengs uten at den sprekker, selv med gjentatte forsøk. Det er jo nesten umulig å fucke opp. Hun har try hard tirsdag på matkanalen sin, altså med vanskelige retter, men det hun lager er liksom; makroner, lasagne, tomatsuppe fra bunnen med svidd paprika, fryst egg som kappes opp til å lage mini speilegg, osv. Det er helt banale greier for de fleste. Mistenker at hun er ganske så dårlig på å lage mat og at det var veldig tilfeldig at kanalen hennes vokste når hun lagde mat der? Så bare fortsatte hun fordi det var det som gjorde at hun kunne leve av some. Hun skal appellere til de yngre, så hun kunne ikke laget oksehalesuppe, men likevel... hun kan jo ikke lage mat. 😅 Jeg må si at det jeg tidligere har sett av henne har gjort at jeg har likt henne. Men på Camp gjør hun ikke en god figur. Det å prøve å få andre til å sabotere for deg fordi du selv må bevare ryktet ditt er dobbelt så ille som å sabotere selv... Pluss at hun vel ikke ville dele på stekeovnene da de hadde to kjøkkensjefer? Og hvordan hun snakker til andre og det at hun gråter for alt. Endret 15. april 2023 av Blåttvann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. april 2023 #42 Del Skrevet 15. april 2023 Gråter for alt ja. Såpass ar Kjartan blir satt ut faktisk. Hun har skyhøye krav til seg selv, og dermed blir hun stresset for å ikke levere. Feks dag 1 når de skal lage favorittretten sin. Hun bruker all tid på å stresse rundt etter det perfekte, og ender opp med noe superenkel avokadosalat? Type forrett? Og gråter, så Kjartan plutselig må omgjøre stilen og gå i trøstemodus. Han synes tydelig det er ubehagelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. april 2023 #43 Del Skrevet 16. april 2023 Ellen har ikke gjort et godt inntrykk i år. Jeg håper hun ryker snart for å være ærlig. Det blir mye sutring, og forsøket på sabotasje var bare helt usmakelig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 17. april 2023 #44 Del Skrevet 17. april 2023 Spoiler Altså, det var faktisk deilig at Ellen ryker i dag. Sånn hun reflekterer over seg selv, så viser det at hun er lite moden og mangler litt for å bli voksen rett og slett. Jeg er vant til å ha kontroll, så jeg kan ikke slippe kontrollen.....Javel Ellen. Det er en øvelse. Sånn er det å ha en sjef. Nytter ikke å gråte og sutre da. Man kan også være selvstendig og ha tillitt til andre. Ellern har MYE utvikling i livet å lære. Kanskje få seg en jobb der hun ikke bare er i en navlebeskuende boble? Og den unnskyldningen hun serverer når hun ryker, om manglende smak og lukte sans. Tja. Passer fint å servere når hun ryker for Henrik. Deilig at hun er ute. Tror ikke hun matchet helt sosialt heller. Spoiler innholdet i episodene i uke 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. april 2023 #45 Del Skrevet 17. april 2023 (endret) Bulsara skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Altså, det var faktisk deilig at Ellen ryker i dag. Sånn hun reflekterer over seg selv, så viser det at hun er lite moden og mangler litt for å bli voksen rett og slett. Jeg er vant til å ha kontroll, så jeg kan ikke slippe kontrollen.....Javel Ellen. Det er en øvelse. Sånn er det å ha en sjef. Nytter ikke å gråte og sutre da. Man kan også være selvstendig og ha tillitt til andre. Ellern har MYE utvikling i livet å lære. Kanskje få seg en jobb der hun ikke bare er i en navlebeskuende boble? Og den unnskyldningen hun serverer når hun ryker, om manglende smak og lukte sans. Tja. Passer fint å servere når hun ryker for Henrik. Deilig at hun er ute. Tror ikke hun matchet helt sosialt heller. Spoiler innholdet i episodene i uke 16 Spoiler Takk å pris for at hun ryker ut. Nå kan jeg fortsette å se på 🤭 Endret 17. april 2023 av Krutthøna 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 17. april 2023 #46 Del Skrevet 17. april 2023 Krutthøna skrev (6 timer siden): Vis skjult innhold Takk å pris for at hun ryker ut. Nå kan jeg fortsette å se på 🤭 👏🏼👏🏼👏🏼 Aldri vært så fornøyd med å ha sjekka en spoiler før 😂😂👍🏻 Hipp hurra ! Gleder meg til kveldens episode . Karma! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 18. april 2023 #47 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg synes at Ellen burde holdt seg for å si det med mangel på luktesans og smakssans når hun gikk ut.. det fremsto som at hun gikk i forsvar eller skulle forklare hvorfor hun gikk ut, så traff muligens ikke slik hun hadde håpet at denne «store hemmeligheten» skulle. La det også frem som om hun fortalte alle at hun hadde kreft. Det beste hadde vært å ikke si det da, eller si det i konkurransen 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. april 2023 #48 Del Skrevet 18. april 2023 marsvin skrev (40 minutter siden): Jeg synes at Ellen burde holdt seg for å si det med mangel på luktesans og smakssans når hun gikk ut.. det fremsto som at hun gikk i forsvar eller skulle forklare hvorfor hun gikk ut, så traff muligens ikke slik hun hadde håpet at denne «store hemmeligheten» skulle. La det også frem som om hun fortalte alle at hun hadde kreft. Det beste hadde vært å ikke si det da, eller si det i konkurransen 100% enig! Usmakelig til det siste, og jeg trodde faktisk at jeg skulle like henne. Håper konseptet nå kan fortsette med strenge tilbakemeldinger og ikke bare trøsting. Skal man være med i en konkurranse må man tåle litt kritikk uten å måtte enten bryte sammen eller gå i fullt forsvar. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. april 2023 #49 Del Skrevet 19. april 2023 marsvin skrev (16 timer siden): Jeg synes at Ellen burde holdt seg for å si det med mangel på luktesans og smakssans når hun gikk ut.. det fremsto som at hun gikk i forsvar eller skulle forklare hvorfor hun gikk ut, så traff muligens ikke slik hun hadde håpet at denne «store hemmeligheten» skulle. La det også frem som om hun fortalte alle at hun hadde kreft. Det beste hadde vært å ikke si det da, eller si det i konkurransen Fremsto som en dårlig taper. Virket noe desperat. Henrik laget en bedre rett, enkelt og greit. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 19. april 2023 #50 Del Skrevet 19. april 2023 K_mb skrev (18 minutter siden): Fremsto som en dårlig taper. Virket noe desperat. Henrik laget en bedre rett, enkelt og greit. Tenk om hun bare hadde sagt det. Da kunne hun gått ut av det med hodet hevet og fått respekt fra seerne. Nå ble det bare stakkarslig og patetisk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 19. april 2023 #51 Del Skrevet 19. april 2023 PS: #spoilertaggertilforåbrukes 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 19. april 2023 #52 Del Skrevet 19. april 2023 marsvin skrev (På 18.4.2023 den 18.37): Jeg synes at Ellen burde holdt seg for å si det med mangel på luktesans og smakssans når hun gikk ut.. det fremsto som at hun gikk i forsvar eller skulle forklare hvorfor hun gikk ut, så traff muligens ikke slik hun hadde håpet at denne «store hemmeligheten» skulle. La det også frem som om hun fortalte alle at hun hadde kreft. Det beste hadde vært å ikke si det da, eller si det i konkurransen Ja, det var lavmål 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. april 2023 #53 Del Skrevet 19. april 2023 Ellen hadde visstnok sagt det om tap av smak og luktesans til noen i produksjonen før innspillingen i det hele tatt startet. Jeg har ikke sett på så mye i år, men hørt noe om at hun vant en smakskonkurranse? Hvordan gjorde hun det uten smak? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. april 2023 #54 Del Skrevet 20. april 2023 Blåttvann skrev (9 timer siden): Ellen hadde visstnok sagt det om tap av smak og luktesans til noen i produksjonen før innspillingen i det hele tatt startet. Jeg har ikke sett på så mye i år, men hørt noe om at hun vant en smakskonkurranse? Hvordan gjorde hun det uten smak? Smak/luktesans eller ikke, jeg synes Ellen har oppført seg snodig. Helt greit at hun røyk ut for Henrik. Er ikke noe fan av han heller....det gjør vondt i ørene hver gang han åpen munnen. Lys, nasal, skarp stemme.....hjelp! Vet han ikke kan noe for det, men irriterende er det lell. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. april 2023 #55 Del Skrevet 20. april 2023 Krutthøna skrev (3 minutter siden): Smak/luktesans eller ikke, jeg synes Ellen har oppført seg snodig. Helt greit at hun røyk ut for Henrik. Er ikke noe fan av han heller....det gjør vondt i ørene hver gang han åpen munnen. Lys, nasal, skarp stemme.....hjelp! Vet han ikke kan noe for det, men irriterende er det lell. Jeg synes ikke hun har vært så likanes av det jeg har sett heller. Jeg fikk med meg diskusjonen hun hadde med Monica angående ovnene de måtte dele på den uken det var to kjøkkensjefer. Jeg skjønte ikke hva hun tenkte der og jeg synes hun var veldig bitchy. 😬 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 20. april 2023 #56 Del Skrevet 20. april 2023 Spoiler Deilig at Ellen endelig er ute. Jeg elsker Trude Drevland! 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. april 2023 #57 Del Skrevet 25. april 2023 Rein Alexander....beklager, men han blir litt mye 🙈🙈 hva med å slippe litt opp. Greit at han er en Lord 🙄, men kom igjen da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 26. april 2023 #58 Del Skrevet 26. april 2023 Krutthøna skrev (14 timer siden): Rein Alexander....beklager, men han blir litt mye 🙈🙈 hva med å slippe litt opp. Greit at han er en Lord 🙄, men kom igjen da! Liker han jeg 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 28. april 2023 #59 Del Skrevet 28. april 2023 Noen som vet hvem som ryker ut i neste kokkeduell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 1. mai 2023 #60 Del Skrevet 1. mai 2023 Er det bare jeg som får litt makk av falske smil og intens blunking? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå