Gå til innhold

Gleder meg til du skal rimme meg😏


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde svart "oisann, denne sendte du visst feil, jeg har aldri ytret noe ønske om det" 

Anonymkode: 999cd...473

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok bare svart der og da at «jeg skal jo ikke det». Og så kunne diskusjonen kommet og vi ville sett om det var noen vits i å fortsette å kommunisere. 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (På 5.3.2023 den 8.35):

Det dukker til stadighet opp spørsmål her på forumet fra damer som ønsker seg en "bra mann" men ikke vet hvordan de skal finne en.

Vel, som vanlig kommer gamle onkel CS til unnsetning… 😏

For det første: En bra mann kan du finne overalt – selv på Tinder, selv om konsentrasjonen der nok heller er skuffende.

Så spørsmålet er egentlig:

Hvordan gjenkjenne en bra mann når du møter ham?

Og dette er egentlig overraskende enkelt. På ett bestemt punkt har en bra mann nemlig helt fundamentalt forskjellig adferd fra en som bare vil knulle og dumpe deg.

For hvis en mann bare vil knulle og dumpe deg, da stiller han ikke andre krav til deg enn at du er villig til å legge deg på rygg og spre beina. Han driter i om du er dum, utrivelig, upålitelig, lat, egoistisk, osv … for han vil bare ha av deg trusa for en natt og så bli kvitt deg.

Og dette er nøkkelen: Fraværet av andre krav!

En bra mann stiller nemlig krav til deg. Du kan like det eller la være, men slik er det altså. En bra mann er ikke interessert i deg hvis du ikke lever opp til det han vil ha. For han ser nemlig for seg å kanskje måtte leve med de egenskapene du har – og ønsker han ikke dette avslutter han datingen.

Men da høres jo det hele samtidig ganske håpløst ut, ikke sant? Litt som at du for noen hundre år siden måtte synke, og dermed trolig drukne, for å bevise at du ikke var heks? Eneste måten du kan finne ut at en mann er bra er hvis han ikke er interessert i deg?

Vel… nei.

Det finnes nemlig "tester" du kan utføre, for å finne ut om han stiller krav til deg. Eksempelvis kan du sette opp en oppglødd mine og si noe slikt som «Jeg leste dagens horoskop, og det stod at i kveld kunne jeg møte noen som blir viktig i livet mitt!»

En fuckboy vil da anta at du er helt idiot, tenke at dette blir enkelt, og jatte med deg om hvor "spennende" astrologi og annet fjas er.

En bra mann vil derimot se på deg som helt idiot, og svare noe á la «Øhhh… javel?» med et kanskje ikke fullkomment forsøk på et høflig smil.

Da vet du hvem du står ovenfor og hva han vil.

Hvis han så viser seg å være en bra mann, som altså tenker at denne daten var et bomskudd, kan du bare bryte ut i latter og "avsløre" at det hele bare var en spøk.

Uttrykket "pussy pass denied" er altså på en måte nøkkelen til å finne ut om en mann er bra eller ikke (slå det opp).

Merk også at du selvfølgelig må være det en bra mann vil ha. For ellers vil han altså selvfølgelig ikke ha deg.

Så hvis du f.eks klamrer deg til å skulle være en bitch, da har du lest alt dette til ingen nytte. For ingen bra mann vil ha en bitch.

Dere kan takke meg senere, jenter. 🙂

 

Rucula skrev (På 26.3.2023 den 9.39):

Det er noe seriøst galt med mennesker som slikker hverandre i rumpehullet. 

Sa Ruccola, som har hund, og de slikker både seg selv og andre hunder i assen, før de slikker eiern sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner meg om en som tok kontakt med meg på et nettsted. Hadde ikke diskutert noe seksuelt før han plutselig i en melding ble veldig på med sex og hvor mye han gledet seg til "dine små, yndige hender skal fiste meg kraftig".

Jeg måtte google hva fisting var... Skrev tilbake at det ikke var min greie.

Han mente det var en så viktig og naturlig del av ethvert seksuelt forhold, at uten det var jeg uaktuell for ham.

Heldigvis ;)

Det jeg stusset på er at dette er en profilert advokat som allerede hadde gitt meg nummeret sitt (han hadde ikke fått mitt) og han hadde på den tiden også små barn (var ikke gift lenger). For meg blir det for grenseløst å være en såpass offentlig person og spre informasjon til folk han ikke kjenner om så private ting. Så det er mange merkelige varianter der ute.

Anonymkode: a6f65...85e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarsynt skrev (2 timer siden):

 

Sa Ruccola, som har hund, og de slikker både seg selv og andre hunder i assen, før de slikker eiern sin....

Har dessverre ikke hund :( 

Men btw..... jeg vil MYE heller bli slikket i munnen av 40 hunder enn å slikke en hårete, sur, svett, ekkel manneRÆV!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært ærlig om hva han ønsker seg. Nå har du mulighet å vise hvor prippen du er — og det skal du gjøre først som sist.

Anonymkode: a2301...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har vært ærlig om hva han ønsker seg. Nå har du mulighet å vise hvor prippen du er — og det skal du gjøre først som sist.

Anonymkode: a2301...269

Man er ikke prippen fordi man ikke vil slikke noens rumpehull. 

Anonymkode: 6ebf8...c3b

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :D

Han skriver dette før dere i det hele tatt har møttes?

Kan det ha vært en autocorrect som har slått til her?
Den faenskapen er utrolig fordummende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (2 minutter siden):

Haha! :D

Han skriver dette før dere i det hele tatt har møttes?

Kan det ha vært en autocorrect som har slått til her?
Den faenskapen er utrolig fordummende

'gleder meg utrolig til vi skal møtes ! Hva med en fin middag og litt vin 🙂?' 

Autocorrect til 

' gleder meg til du skal rimme meg 😏 suge og svelge'  

🤭

Anonymkode: 9ce90...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har vært ærlig om hva han ønsker seg. Nå har du mulighet å vise hvor prippen du er — og det skal du gjøre først som sist.

Anonymkode: a2301...269

Nå er det en viss forskjell å spørre om det er noe som kan være aktuelt, og det å gå direkte til å si man gleder seg til rimming, noe han har null forutsetning for å vite vil skje, siden han ikke har spurt først. Førstnevnte er det ikke noe galt med, men sistnevnte tyder på ekstremt dårlig sosiale antenner 

Endret av Arild37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

'gleder meg utrolig til vi skal møtes ! Hva med en fin middag og litt vin 🙂?' 

Autocorrect til 

' gleder meg til du skal rimme meg 😏 suge og svelge'  

🤭

Anonymkode: 9ce90...fca

Hehe.. Eller "ringe"? 

Men var "suge og svelge" også med i meldingen?
Beklager, jeg har ikke lest hele tråden, så det har jeg ikke fått med meg.

Uansett er autokorrektur på telefonen fordummende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slikket tjukkasen i rumpa enda da?

Anonymkode: c50b0...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Hva skjedde med anstendighet og god gammeldags "courtship"? Vi har gått fra blomster og dansekort, til spørsmål om rompeslikking på melding. Trist.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 3.01):

Er en fyr jeg har truffet på Tinder og vi har planlagt og gå på første date, vi har bare hatt kontakt via Tinder og snap også har vi begynt litt sexting i det siste. Også slapp han denne bomben av en melding nå få dager før vi skal møtes og jeg blir skikkelig usikker. Jeg er ikke modell selv men han er litt godt overvektig og kjenner jeg ikke har lyst til dette i det hele tatt. 

Er det ett rødt flagg og burde jeg avslutte kontakten eller overdramatiserer jeg ?

Anonymkode: 9ce90...fca

Er viktig å være ærlig om det meste med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter antar at man gjør alt tror jeg , fikk melding av en fyr jeg aldri har møtt og han spurte om jeg var god til å suge, så skrev han noen dager etterpå og lurte på om jeg sugde lenge , hva faen . 

Anonymkode: cf390...2af

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gutter antar at man gjør alt tror jeg , fikk melding av en fyr jeg aldri har møtt og han spurte om jeg var god til å suge, så skrev han noen dager etterpå og lurte på om jeg sugde lenge , hva faen . 

Anonymkode: cf390...2af

Sånne meldinger så kvalme. De snakker jo til kvinner som vi var prostituerte alle sammen. Hva feiler det mange menn i dag? Har de fått hjernesvinn eller hva?  Det er jo noe med å kunne oppføre seg som et normalt menneske med høflighet og respekt for andre mennesker. Hva skjedde med det?

Anonymkode: 34e4f...eff

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turtellure12 skrev (På 27.3.2023 den 21.14):

Sukk. Hva skjedde med anstendighet og god gammeldags "courtship"? Vi har gått fra blomster og dansekort, til spørsmål om rompeslikking på melding. Trist.

Jo, men til hans forsvar kom ikke meldingen ut av det blå. Den kom mens begge sendte sexmeldinger/ "sexting". Derfor er det grenser for hvor fornærmet TS kan bli.

Det er forståelig hun ikke vil slikke en fremmed, sjuskete mann i rektum, men hun får si fra, se hva han sier og evt avslutte pent.

Ikke bare klikke og blokkere. 

Anonymkode: 9a376...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig reagerer jeg mer på bildet han sendte, hva foregår i hodet på han hvis den type bilde er noe han tror går i sin favør? 
Kjenner flere kompiser som har oppdaget at de liker anal-lek, dette er oppegående menn som jeg lett kunne gått god for som kjæreste-materiale og lignende. 
Tror dog at ingen av dem hadde sendt bilde av en halvslapp på do og at menn generelt er mer opptatt av hva de har lyst til å gjøre med dama enn omvendt.
Det er kanskje lettere å ta det over tekst dersom han digger å bli rimmet, men å skrive det som om det er en selvfølge, pluss at han ikke respekterer svaret ditt om at dette ikke er noe du gjør med det første,  viser en selvsentrert idiot-tankegang.

Det kommer til å bli vanskelig å takle i virkeligheten hvis du ikke er vant til å sette grenser og reagere kraftig når han prøver å pushe deg. Kanskje derfor han går etter noen som er såpass mye yngre, som 20-åring har du ikke alltid den type integrert på plass ennå. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo, men til hans forsvar kom ikke meldingen ut av det blå. Den kom mens begge sendte sexmeldinger/ "sexting". Derfor er det grenser for hvor fornærmet TS kan bli.

Det er forståelig hun ikke vil slikke en fremmed, sjuskete mann i rektum, men hun får si fra, se hva han sier og evt avslutte pent.

Ikke bare klikke og blokkere. 

Anonymkode: 9a376...0db

Det er jeg enig med deg i.

Blir bare helt oppgitt over standarden til folk i dag.

Endret av Turtellure12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var jo ingen aning om hva de har pratet om før og etter dette kom opp. Kan hende ts har gitt uttrykk for at det er noe hun har gjort og kan tenke seg å gjøre igjen.

Rimming er jo ikke uvanlig ved litt aktiv, utforskende sex og helt ufarlig hvis hygienen er ivaretatt.

Anonymkode: d7623...afc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...