Gå til innhold

Gleder meg til du skal rimme meg😏


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en test, Ts. Han sjekker om du og han er kompatibel. Ser ut som du stryker på testen. 

Anonymkode: a2301...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wtf?

Prøver han få deg til å avlyse hele greia eller? 😅🤷‍♀️

Asså, mannen min elsker det der. Han får det ikke :P Men han hadde AAAAAALLLLDDDDRRRRIIIII nevnt noe på date eller generelt.

Sånt må komme 100% fra eget ønske.

Antososial type 🤣

Anonymkode: 38abe...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Er det ett rødt flagg og burde jeg avslutte kontakten eller overdramatiserer jeg ?

Anonymkode: 9ce90...fca

Ja det er et rødt flagg. Fullstendig blottet sosial kompetanse.

Nei du overdramatisere ikke.

Anonymkode: 829c3...b12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri møtt en som allerede nevner det. Utforsking og det kommer naturlig etterhvert...

Anonymkode: ab6fa...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at vi alle er uhyre forskjellige....Men,vil si det virkeig er legitimt å komme med seksuelle preferasner tidlig...

Hvorfor diskuterer det i side opp og side ned om hvilke vin vi liker    ...hvit eller rød...  Om en liker hvit eller brun ost... men, Hva ens seksuelle prefaranser er ....nevner ikke med ett ord... måtte vår herre forbyllllllllllllll

Så kommer en da etthvert muligens i ett forhold... og må ty til fora som dette for en er usikker,,,

Jeg vet ikke ditt eller datt... hva skal jeg gjøre oppdaget at han er pervers    og you name it...

Si hva du er  , hva du liker , hhva du vil rett å slett vær ærlig om deg selv og dine lyster /ønsker...

Og for ALL del våg å snakk sammen ..... uansett hva det gjelder emn SNAKK sammen...

le ...diskuter .. hiv fre ønsker og lyster....men, gjør DET...................

Om jeg liker rødvin  og du liker hvitvin kan vi vel bare kjøpe en av hver... samme med ost....

Men ,,,og det er det store cluet ..... vil du være utro for å få den sexen du vil ha...........VIL DU.....

Bare for at dere ikke våget å snakke om ...ja nettopp SEXuelle preferanser.... men var helt enig om at rødvin var best.............

 

M@ster

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er en test, Ts. Han sjekker om du og han er kompatibel. Ser ut som du stryker på testen. 

Anonymkode: a2301...269

Han strøyk ihvertfall godt

fysj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (3 timer siden):

Personlig hadde jeg skrevet "Det er ikke noe jeg ønsker å gjøre", også tatt samtalen derfra. 
Er det noe han virkelig trenger i sitt sexliv, så er man altså ikke kompatibel og vet det fra begynnelsen av. 

Bedre det kommer ut nå, en at man blir sammen også kommer det 2 år etter at det er noe man har savnet. 

Så enkelt er det faktisk 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (1 time siden):

Han strøyk ihvertfall godt

fysj!

Javel ja. Gjorde han egentlig det?…

Anonymkode: a2301...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, fyren forteller om dette.

TS, kan nå gjøre valg med mer info enn hvis han ikke hadde gjort det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syntes er spesielt er selve meldingen og tidspunktet. Ikke at han liker rimming i seg selv.

Når det er sagt, så er det masse jeg også liker, men som jeg ikke trenger for å være 100% fornøyd.

Jeg kan like analsex med en kvinne, men jeg hadde jo selvfølgelig ikke hatt noen problemer med om en kvinnelig partner ikke ønsket det. Jeg syntes det er godt å bli sugd, men det er ikke noe jeg trenger for å være 100% fornøyd.

Alltid stusset over folk som er så låst i seksualiteten sin, at man måååå gjøre sitt eller datt for å være fornøyd. 
 

Viktigste for meg er at partner er fornøyd. Hva det innebærer spiller særdeles liten rolle.

Anonymkode: 829c3...b12

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Hvis han ikke godtar ditt nei, men skal framsnakke det videre, så ville jeg sett på det som dårlig seksuell taktikk fra hans side. Det å like rimming og ytre ønske om det er ikke galt, det som er galt er å presse det på en partner (her også bare mulig partner) som tydelig ikke ønsker å gjøre det. Og hvis du i tillegg får andre dårlige vibber ville jeg rett og slett sagt at dere tydeligvis ikke matcher. 

Endret av Frkego
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Han gleder seg nok, endelig funnet ei jente han føler han lett kan overtale, og som vil gjøre alt han vil med ham :)

Nå må du bestemme deg for om du vil være den jenta!

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Avslutt kontakten med ham, måten han er på er store røde flagg. Han er kun opptatt av seg selv og forsøker å manipulere deg til å gjøre det han ønsker du skal gjøre, og han respekterer ikke dine grenser.

En over her skriver at det er legitimt å ta opp seksuelle preferanser tidlig. Ja, det kan det være. Men når man startet med ta for gitt at den andre skal gjøre noe spesielt med deg, da er det ikke lenger å "ta opp seksuelle preferanser", det er manipulasjon. Han viser dette tydelig i hvordan han ellers snakker om sex, han er kun opptatt av hvordan du, ts, kan tilfredsstille ham, ikke motsatt.

Avslutt kontakt og ikke ha mer med ham å gjøre!

Anonymkode: a6f65...85e

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Allerede før han har møtt deg vil han altså tvinge på deg noe du egentlig ikke vil….

Her veiver de røde flaggene heftig i mine øyne og mine tanker om hvilken type han er står sterkere.

Håper du avslutter dette nå.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Så nå har han vist deg hvem han her.. Tro ham. 
Dere er tydelig ikke kompatible. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Da kan du skrive...

Jeg er faktisk 100% sikker på at jeg ikke vil nyte å stikke tunga inn i noens andres rævhull, det er faen meg nasty! 
 

Hade, snakkes aldri

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt sykt og langt over grensen å skrive til en dame han ikke engang har møtt! Og som aldri har ytret ønske om noe i den retning. Nei, bare avvis han og be han dra et visst sted! Når de oppfører seg sånn før en date så er de ingenting å samle på. Bare drittmenn som oppfører seg sånn. 

Anonymkode: 34e4f...eff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare svart at det skjer ikke . Så får du jo se hva han sier .

Anonymkode: cf390...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg svarte at det er ikke noe jeg har lyst og gjøre.. da må jeg kjenne partneren veldig godt.

Da svarer han at det kan jeg umulig vite før jeg har prøvd. En annen ting er at når vi sexter så skriver han kun om ting jeg skal gjøre med han, rimme han ,suge han , svelge osv 

Jeg er 20 han 28 og får noen dårlige vibber når vi sexter 

Ts

 

Anonymkode: 9ce90...fca

Løp løøøøøøøp LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 815aa...fa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...